Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2018 🎅

Da er 500kr til barnekreftforeningen og 600kr til Against malaria foundation donert. Samt registrert meg på giblod.no for å bli blodgiver. Merry xmas :santa:

7 Likes

250kr til Kreftforeningen + 100kr for en blå sløyfe i november :slight_smile: og gir 250kr til barnekreftforeningen

4 Likes

1000 kr til Barnekreftforeningen :santa: :snowman_with_snow:

4 Likes

Flotte greier! :smiley:

13 700 kr :slight_smile:

Husk at det ikke er så lenge igjen til jul, og at nissen følger litt ekstra med om folk er gavmilde i desember :santa:

4 Likes

Håper alle Insidere kan avse en slant til et godt formål i julestria :slight_smile:

Et lurt tips er å bruke denne siden: http://www.innsamlingskontrollen.no/nb/innsamlingsregisteret/
Der kan du se hvor mye av pengene som går til formålet og hvor mye som går til administrasjon.

P.S.: Mange veldedigheter støtter nå Vipps, så det er fort gjort å gi :slight_smile:

God jul! :santa:

@insider

7 Likes

500 kr vippset til leger uten grenser

4 Likes

Tusenlappen gikk til ALS stiftelsen også i år. Fattern var ikke like kjent som Hawking, men hadde sine kvaliteter han også. Drittsjukdom

11 Likes

Jeg er fast giver til blindeforbundet og har gitt ekstra til kreftforeningen i år

7 Likes

Som jeg har skrevet alle tidligere år så gir jeg og familien fast hver måned hele året rundt. I år har det være til røde kors og redd barna. :santa:

5 Likes

ALS er vel det absolutt jævligste som finnes. Hvis det er en allmektig, ja da lurer jeg på hva han har tenkt når ham «ga oss» ALS!

En kamerat døde midt i førtiårene, en kollega gikk av med pensjon sommeren -17, han var frisk som en fisk siste jobb jeg traff han på, han døde i sommer…
Andre får leve lenger, men å vite utfallet er forjævlig.:disappointed_relieved:

2 Likes

En av mine favorittgitarister på 80-tallet (Jason Becker ) fikk ALS da han var ca 20år og han er vel snart 50 nå. Han kan bare bevege øynene men lager fremdeles musikk.

1 Like

1000 kroner sendt til leger uten grenser

4 Likes

Flott! De får nok flere gensere for de pengene!
Sorry, klarte ikke dy meg :sweat_smile:

5 Likes

300 kr gitt til landsforeningen uventet barnedød. De gjør en utrolig innsats for folk i den veste tenkelige situasjonen man kan oppleve. Se lub.no

5 Likes

Ga 300 til røde kors på sms her om dagen, og gir 200 i mnd til leger uten grenser

4 Likes

Jeg ga 1000 kr til barnekreftforeningen.

4 Likes

Bra initiativ :+1:. 500 kr et sendt til barnekreftforeningen

4 Likes

Tusen takk for alle bidrag :smile::+1:

3 Likes

A post was merged into an existing topic: Småprat

Har ikke fulgt med her, er det noe spesielt vi gir til i år eller opp til hver enkelt?