Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvordan komme i gang å handle kryptovaluta

Tar meg friheten til å starte en tråd som går på å handle kryptovalutta på generell basis, jeg har mange spørsmål, håper på mange svar og flere spørsmål.

-Anbefalt konto/sted å handle fra? Er vel dette som heter wallet?

-Må en bruke PC/Mac, eller kan en bare bruke iPhone(som er aktuelt for meg)/Android osv?

-Hvordan er sikkerhet på de forskjellige handelsstedene? Har jo registrert at noen har blitt hacket, hvilke bør en skygge unna og hvilke er forholdsvis trygge?

Jeg tenker i første omgang å gå inn med 5-10.000, om jeg kommer i gang.
Men kunne gjerne gått inn med noe mer for et mer langsiktig perspektiv, men det er muligens for tidlig enda.

Fyr løs!

1 Like

Sjekk ut denne tråden først:

Generelt vil jeg si: ha et åpent sinn, vær åpen for å investere mer i kryptovaluta enn du først hadde tenkt til. Jeg tipper du kommer til å tidoble investeringen innen året er omme. Eller… innen neste år er omme.

Jeg ville åpnet konto på flere exchanges med en gang:

Binance
Bittrex
Bitfinex
Coinbase
Gdax

Coinbase er den enkleste å komme i gang med, men de tar veldig høye gebyr (ca 4% pluss høy kurs på valutaen du handler). Uansett: sjekk tråden over :slight_smile:

What he said! :point_up_2:
Bortsett fra valuta, som skrives med en T :sweat_smile::+1: i know, jeg er pirkete :joy:
Edit:med HE, mente jeg trådstarter da @VargVemund snek inn sin mld før jeg fikk sendt min :joy:

1 Like

Takk, bør vi bare slette denne tråden? @pdx?

Er ikke så god på research!:blush:

2 Likes