Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Sjekker alltid Ann tråden. Fant litt der.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2590651.0

Avslutning på ett langt innlegg :
To sum it up : the initial £5000 pre-ICO investment is way way exaggerated based on the fact that there is nothing to show for at the present moment, just ideas. Mr Mohammed has started 15+ companies and most of them are dissolved which doesn’t sound very promising. On top of that he now owns half the company whereas initially the company was split in thirds. Their CTO is not mentioned anywhere on the website but he is a shareholder in the company.

I would not recommend investing in the project right now and I would wait to see if the project would ever gain traction and materialize.

Nice, takker @Ginzink :slight_smile: Skal lese tråden.

Som sagt, konseptet er bra men ja, teamet betyr mye ifht. om de klarer å gjennomføre roadmap!

Tenk hvordan det ville vært om det ikke var individual cap… uansett positivt for alle som kommer inn, at det er få tokens :slight_smile:

The Key har vært nevnt et par ganger før. Den har ICo nå om et par dager.

10.000 NEO i hardcap (dette er ekstremt lite).
Maks iondividual cap 10 NEO (litt over kr. 10.000).

NEO kommer så vidt jeg har forstått til å bli en viktig del av sregistreringsprosessen til ICO gjennom NEO, og har visst noen samarbeidsplaner med offentlige organer i Kina.

ICO er nå 15. jan (natt til mandag).

Husk at siden dette er en ICO der man skal betale med NEO, dvs at du må ha en fungerende NEO-wallet før du bidrar. NEON wallet vil funke men du vil ikke se at du har mottatt coins med den gjeldende versjonen. NEO Gui er den som anbefales.

Jeg håper på å bli med i denne.

Jeg vet ikke om det har noe for seg og hva det innebærer av bonus men her er i hvert fall min referral-link:

//www.thekey.vip/referral/6865911f

Maks cap er 10 NEO, i underkant av 9000NOK.

1 Like

Fint om folk kan kikke på denne og kommentere i tråden :slight_smile:

Telegram Whitepaper “leaked” Vet ikke om dette er ekte eller ikke, men tipper det. Har ikke tid til å lese selv - bra med kommentarer.

Telegram Whitepaper.pdf (1.6 MB)

1 Like

Vet ikke om denne whitepaperen er legit, men at de skal ha en ICO virker legit iallefall: https://techcrunch.com/2018/01/08/telegram-open-network/

Se posten rett over din… :slight_smile:

Det er bare to timer igjen med 35%-bonus på Iungo:

http://wallet.iungo.network/Referal/ef7ef6e0-8cf0-4fc1-991d-d193d79e63a5

Referral-linken gir 5% ekstra tokens.

Har du god tro på konseptet ? har ikke hatt tid til å lese meg opp på det enda…

Jeg har ikke lest veldig nøye og det er sikkert mulig å kopiere, men konseptet i seg selv virker bra. Det handler om å benytte eksisterende wifinettverk via blockchain (altså låne wifi når man er ute på gata feks). Tror det kan være behov for det. Jeg har i hvert fall kjøpt litt.

Jeg var litt skeptisk fordi hardcap er på 64 mill, men tror hardcapen ikke blir nådd og at den ender opp på kanskje 30 mill - det er mye mer interessant!

1 Like

Ja, jeg så noen hadde kommentert at det var høy hardcap…

Setter inn en liten sum jeg også! så får vi se!
Ser de allerede skal på børs i februar :slight_smile:

1 Like

Blir spennende å se hva det blir til :slight_smile:

1 Like

Noen som har sett på ICO Medicalchain ?

Noen som skal bli med på Fortuna eller Digitex ICO. Ser det har blitt diskutert tidligere. Pros/Cons for hver av dem?

1 Like

Jeg tenkte å slenge meg på digitex, får komme med pros/cons senere, hehe…

1 Like

Fortuna virker veldig spennende og seriøst, og Telegramen har vokst en del de siste dagene. Registrerte meg for 15% bonus, vurderer hvor mye jeg skal gå inn med.

Medicalchain så vel lovende ut frem til jeg sjekket bitcointalk. Svarte på dette en eller annen plass på forumet hehe :stuck_out_tongue: men at han som styrer showet har en skikkelig elendig track record betyr jo ikke at det ikke er penger å tjene.

Angående digitex, ikke lest så mye men her er en lenke med referanse :stuck_out_tongue:
https://vrlps.co/a?pt=24egHeF-mYgN9sCzFHAbpvZzKrw&referralCode=SklyvQD4M&refSource=copy

Tror jeg har funnet den neste coinen som vil ta 1000 gangern. Bra team, genial ide: