Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

http://coinwik.org/LiteCoin
Allerede pÄ et av de fÞrste innleggene deres har de faktafeil
! StÄr at scrypt er asic resistant og det stemmer ikke (lenger). Virker som Charlie Lee har gitt opp og spiller heller pÄ lag med kineserne. Litecoin er derfor svÊrt kontrollert/pÄvirket av Kina nÄ. De nye asic minerene er sÄ overlegne de har tatt mesteparten av hashraten.

1 Like

Tipper du baserer det pÄ TA, fint om du viser noen grafer eller forklarer hvordan du tenker. Sitter pÄ kun mobil sÄ kan ikke leke meg med fibonacci feks som jeg ser du bruker mye. Takk igjen for mye bra TA-forklaringer!

BQX guttĂŠr :+1::+1:

Hvorfor bruker man fibonacci pÄ Bitcoin? Eneste grunnen til at jeg kan se det skulle si noe, er om mange andre gjÞr det samme.

Jeg brukte det bare som eksempel pÄ noe jeg ikke kan bruke pÄ mobil, som
jeg vet @babyrage bruker.

Bitcoin har fulgt fibonacci nivÄene pent. Burde komme en rekyl her om vi ska fÞlge mÞnsteret, for Ä sÄ gÄ videre opp mot $11.000 - $12.000. Alternativt rett opp mot $11-12k og siden ned igjen mot dagens nivÄ.

3 Likes

Polls er gĂžy! Hva tenker folk om Segwit2x-forken her? Tidsperspektiv: 0 - 2 mnd-ish fra og med fork.

  • Bitcoin (BTC, legacy) vil selvsagt fortsette Ă„ regjere
  • B2X (Segwit2x) vil ta over
  • Bitcoin Cash (BCH) vil overraske alle og komme seirende ut (ende opp med hĂžyest market cap)
  • Det blir sĂ„ mye rot med alle bitcoin-variantene at Ethereum (ETH) vil ta over (fĂ„ hĂžyest market cap)
  • Hva? Andre alternativer enn BTC og B2X? NĂ„ ble jeg forvirret
  • Hva er en fork?
  • Noe helt annet alternativene over

0 stemmegivere

Svar Êrlig, ikke hva du hÄper pÄ eller tror andre mener.

3 Likes

Blir sÄ mye rot med alt dette at pÄ kort sikt i hvert fall kan det vel ikke vÊre bra for noen av alternativene


Burde kanskje hatt det som et alternativ ogsÄ. Bitcoin blir dumpa sÄ hardt at alle mister tilliten en god stund.

1 Like

Overlever krypto dette, derimot, stiller det sterkere enn noen gang.

Og kommer bitcoin seirende ut, og ikke blir dumpa sÄ hardt, skal de andre kryptoene slite med Ä holde fÞlge!

Super poll! For en uke siden holdt jeg ett foredrag om bitcoin og lagde denne oversikten:

6 Likes

:joy::joy::joy:

Kraken er sÄ treigt for tida at jeg mÄtte trykke en hel haug av ganger for Ä fÄ igjennom bestillingen. Fikk feilmelding hver gang.
Plutselig fikk jeg en ny feilmelding: insufficient funds. Da hadde jeg akkurat fÄtt tre ganger sÄ stor posisjon som jeg Þnsket

HÄper pÄ oppgang :cowboy_hat_face:

1 Like

Tenkte Ä overfÞre litt penger fra nordnet kontoen min til Kraken kontoen. Er dette mulig uten noe problemer eller mÄ det gÄ gjennom en bank? Aldri gjort en SEPA overfÞring fÞr sÄ kan sÄ og si 0 om dette. Evnt. hvor lang tid tar det sÄnn ca. for Ä gjennomfÞre transaksjonen?

Fork avlyst, bitcoin til himmels. Ikke helt det jeg forventet. Blir spennende de neste dagene!

1 Like

Helt grei timing det der da :wink: Fint med feil, slik at ting 3-dobles :wink:

1 Like

Jeg stÄr fremdeles ved pÄstanden (fra september) om 10 000 til jul :wink:

2 Likes

Blir bare komisk hvor mye feil det er i artikler som det her :joy:

2 Likes

Du mÄ nok innom en bank. Sikkert lurt Ä bruke den dedikerte aksjehandelkontoen din til dette ogsÄ - sÄ fÄr vi forhÄpentligvis nyte godt av de nye reglene om ikke Ä betale skatt fÞr penger taes UT av aksjehandlekontoen.

1 Like