Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Eller når alle på nettet sier at den eneste grunnen til denne oppgangen er 100k neste og at Wall Street kjøper. :wink:

1 Like

Tross brutal oppgang så føler jeg ikke vi er inne i euforisk territorium enda. Nå er vi mer der at folk er litt irritert for at de ikke er med på oppturen men tenker at det går snart nedover igjen. Det er når folk føler seg som idioter for de ikke er med og kaster seg på man må være på vakt. Så følg med og se når de siste pessimistene begynner å hive seg på for å time utgang :slight_smile:

1 Like

Eller at det er morsomt å handle krypto med barna. :slight_smile:

1 Like

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal sette feriepengene i Bitcoin eller Ethereum? Kan noen holde meg i hånden? :rofl:

Ethereum

1 Like

Er den det heller mest mot her, ja. Er det noen grunn til at du anbefaler den? :raised_hands:

Les litt om cardano og eos også før du hiver alt inn på en hest :wink:

2 Likes

Tror det er Ethereum som kommer til å holde 90% av markedet om 20 år.

1 Like

Styr unna Cardano og EOS. Skal du handle noe annet enn ETH, så anbefaler jeg ZEC, BCH og PPC.

Eos + 186% siste 6 mnd :muscle::muscle:
Ethereum + 145 %

Eos har kallenavnet “ethereum-killer” :money_mouth_face:

Nesten alle cryptoene med smart contracts kaller vel seg selv for ethereum killers.

2 Likes

Ok? Har du noen eksempler å vise til?

Sendte erc20 tokens til binance. Så sendte jeg eos til chaince og kjøpte eos basert token og sendte tilbake til walleten. Selv om jeg startet med erc20 tokens så var eos tokens handlet, sendt og mottat i ledgeren før erc 20 tokensene hadde nådd fram til binance.

Poenget er? EOS er raskere, ja. Hastigheten er omtrent ubergrenset fordi blokkjeden ikke er like distribuert som Ethereum.

Ja, stemmer. Ser flere prosjekter konverterer fra erc til eos nå. Hvorfor velger noe som går tregt når man kan velge noe annet som går raskere og billigere.

Hva er bedre med Ethereum da?

Du kan jo bare google ethereum killer en haug med forskjellige cryptoer som har blitt kalt det. Skjønner ikke hvorfor du trenger eksempler fra meg for noe sånt.

Med hastigheten har vel exchangen du bruker mye å si også. Har fulgt så mye med i det siste.

Hahahah. Bra svar!

Svar på hva? Er du uenig i noe av det jeg skrev?