Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Loopring (LRC) - zkRollup Exchange and Payment Protocol

Komfortabel med å bare sitte long her.
Det tekniske er ikke noe jeg følger, det fundamentale er litt for avansert, men komfortabel i min uvitenhet.

Kommer til å handle mer, og setter pris på updates her inne

Hvor nødvendig er det å fikse en wallet? Har forstått det er flere wallet’s (hvorav den beste er den dyreste), men som nybegynner i dette miljøet lurer jeg bare generelt på nødvendigheten

Du trenger ikke tenke på det hvis du bare spekulerer på kursen.

Hyggelig timing her, 100% opp på en uke. (Dette er et toppsignal) :wink:

Sinnsyke greier. Jeg har aldri vært inne i Krypto før en uke siden. Men bare med 4000 kr. Bare for at man kanskje skulle treffe en 100x slik som shiba osv… så var en kar som tipsa meg om denne pga gme rykter.

1 Like

Fin den. Liten NB til folk som meg: Ikke bruk penger på å deposit-e tokens til Layer2 om de ikke faktisk har et trading pair eller likviditet for nettopp den token-en. :man_facepalming:

1 Like

Skjønner ingenting av hva du prater om. Men ok.

Det skjønner jeg godt om du er ca én uke inne i gamet. Men om du følger den videoen over her til punkt og prikke forstår du mer. Mest en advarsel. :slight_smile:

(Som du ser var dette forøvrig ikke et svar til deg, men til Jadda i en post over her, i tilfelle det var det som forvirret. Uansett, etter fire år i de greiene her gjør jeg stadig nye småblemmer. Og det koster gjerne 50–100 USD av gangen, i hvert fall på ETH-nettverket med de avgiftene som er der om dagen. Note to self: lese lese lese.)

:flying_saucer: :flying_saucer: :flying_saucer: :flying_saucer:

Tror jeg hopper av rundt mellom 4-5$ dersom den er der fredag, mulig den skal enda lenger opp men tror sier meg fornøyd der hvis det intreffer før helgen :crossed_fingers: :rocket:

Ja tror kostnaden med LRC wallet ligger på rundt 150-175$ for å opprette en wallet men så er man garantert null gas fees slik jeg forstod det. Men så de har en del sikkerthets garantier, customer support osv. Ser fordelen med LRC men tror det er en vei å gå spesielt det med å handle NFTs.

Men ja man bør alltid forhånds-sjekke om tokenet man er interessert i finnes på LRC chain, noen må jo bridge likviditet osv.

1 Like

Mulig scenario

2 Likes

Skjønner ikke hvorfor du sletta posten, men enig kanskje ikke så dum ide å ha trukket seg ut på 3,8 nei. Bare leste noen poster på TradingView som snakket om scenarioer på rundt 4-5$ som virket overbevisende og det pleier å være topper på torsdag/fredag som var derfor jeg kommenterte dette.

Har gjort den tabben selv en del ganger, jager de siste kronene når kursen allerde er veldig nære, og så går det den ander veien. Spesielt rundt runde tall er det lett å gå i baret der.

Ofte kan de være lurere å ha en timeframe enn et bestemt kursmål pga dette, så fredagstankegangen din er sikkert ikke så dum… Selv om det kan være lurt å være dynamisk også…

1 Like

Enig det å jage de siste runde tallene ikke er så lurt nei, brent meg på det der ja.

Skulle ønske jeg var bedre til å lese og bruke grafer ved bruk av verktøy som TradingView lærer sakte men sikkert :ok_hand::+1:

1 Like

Ikke så glad form den markerte dippen der, ser ut som om det går vekk fra linja, mot horisontal eller nedgang, Litt vanskelig å komme opp til linja fra det punktet…Men komme sikkert en bounce. Mulig jeg trekker den siste posten der intil videre.

Ser ikke så ille ut om man går vekk fra logaritmisk skala… Men ser litt skummelt ut…

1 Like

Setter pris på innleggene her nå.
Neste støttenivå er 3$(?) men faller den under 3$ er det bearish?

Tenker at det kommer en bounce som ikke kommer helt opp… Hvor det stopper er jeg litt usikker på. Men husk at jeg er relativt kortsiktig, så jeg forholder meg ikke til hva som er status om 2 dager i dette innlegget. Jeg bare registrerer at det er et lite skifte i forhold til det jeg trader etter.

2 Likes

Der gikk den under 3$ gitt…

BTC og ETH falt ganske mye også, ETH fikk et bykst pga inflasjonstall i USA og er vel omtrent tilbake på den veien den var på før dette nå. Tenker det tar litt tid før evt loopring evt passerer 4 i hvert fall…Ser ut til at ting har landet litt nå…

1 Like

Ja satt og så noen kommentarer om inflasjonsnakk i Discord’en til LRC, men vanskelig å skille ut all nyttig info mange folk som driver med FUD og…

Takk for info @torsteinius :ok_hand: