Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Loopring (LRC) - zkRollup Exchange and Payment Protocol

Buy the dip

1 Like

Det er planen!
Noen nye kortsiktige signal/trender her?

Har sluttet å følge med, er ute… Venter til evt jeg ser noen positive signaler fra kursen. Ser ikke så positiv ut nå…

Det snudde fort idag var jo nede i 2,6$ og så bearish ut. Turte ikke å sitte på LRC ut helgen så jeg solgte meg ut på fredag. Ser sterk ut igjen men går nok ikke inn igjen på en stund uansett, spennende å følge med uansett :ok_hand::rocket:

1 Like

Hadde en linje der den snudde, pga den hadde snudd der en gang tidligere… Vurderte å kjøpe, men da måtte jeg solgt noe annet. Er så mye å velge i krypto at man av og til ikke vet hvor man skal begynne. Kjører også litt forskjellig strategier, lander forhåpentligvis på en mer firkantet strategi til slutt…

2 Likes

Ja helt enig i samme båt så mye å velge mellom, og som oftest fullinvestert😅

Måtte selge meg ut av en annen token for å investere i LRC nå, tar posisjonen tilbake der jeg solgte meg ut og vurderer å ta posisjon i andre tokens med gevinsten :ok_hand:

Vi har alle luksusproblem her, virker det som :slight_smile:
Eneste problemet mitt er å vite hvor mye jeg skal handle og ca når. Max 10% av kapital i krypto og det går kun til denne lurifaksen.
Tenkte meg ikke inn i dette krypto-gamet, men det fundamentale og urealiserte potensiale virker for bra til å la være.

Del 2: https://reddit.com/r/loopringorg/comments/qt8pih/part_2_why_loopring_lrc_will_explode/

1 Like

Skal teksten være why it exploded. Eller tror dere den går videre opp? Crypto er en egen verden uten kontakt med virkeligheten. Jeg eier noen coins her og i en til. Men det er rein spekulasjon uten noen som helst fundamental tanke.

1 Like

Ja, jeg tror den går videre opp, siden de skal lansere noe stort med en partner mange tror er Gamestop i Q4. Har en liten post her, høy risk så kan falle fort dersom partnerskapet ikke blir noe av. LRC virker som en av få coins med en fundamental tanke bak, men time will show :slightly_smiling_face:

1 Like

GameStop som utlyser stilling. (Om det ikke er fake da)

Etterlyser eth layer 2 kunnskaper.

1 Like

https://careers.gamestop.com/job/product-owner-head-of-web3-gaming-remote/J3M7C16H1F3MF1KKM6P

Det virker jo faktisk legit…

Føler det er verdt å reposte denne til en egen tråd, siden jeg anser det som en veldig god mulighet akkurat nå. Coinen er fortsatt “uoppdaget”, og med et hav av coins der er det vanskelig å finne de som skiller seg ut.

Hva er Loopring? “Loopring has the most sophisticated and highly developed decentralized exchange technology as evidenced by their whitepaper.”

Argumenter for å handle:

  • Team som består av tidligere “tech lead” fra Google, + CIO fra 3NOD og en fra PayPal.
  • Advisors er blant annet founder av Neo, tidligere Blockchain director hos Ant financical, + founder av Nebula
  • Coinen ble akkurat registrert på Iconomi som 1/5 av de første coinsene, sammen med andre kjemper som Icon og Ripple.
  • Imponerende Whitepaper, akkurat slik det bør se ut. Sjekk det ut på forsiden: https://loopring.org/en/index.html12
  • Ut i fra chartet ser det ut som coinen vil ta av hvert øyeblikk, og den er fortsatt i startgropen.
  • Lav Mcap

Sjelden jeg poster om nye coins, men har vært med på Iota som tok 10x og Enigma med foreløpig 5x (fortsatt inne), og jeg ser på dette som en tilsvarende mulighet. Selv om jeg selfølgelig kan ta feil.

Slike coins kan slå begge veier. Her kan man miste alt eller tjene stort.

6 Likes

Jeg gikk inn med 200 innvekslede Ethos :slight_smile: Får håpe jeg vil takke for tipset! Har jo temmelig tro på Ethos men tenkte den har økt mye så solgte en del.

2 Likes

Jeg er inne med rett over 600 looprings :slight_smile: Skal lese whitepaper i detalj i helga tenkte jeg.

3 Likes

Mcap så ok ut selv om den har steget. Men hvordan skal man egentlig tjene på å ha tokens som igjen gir dem verdi. Så ut som man får nye tokens når de utvider til neo og qtum men samme spørsmål gjenstår :slight_smile:

1 Like

Tenkte overføre LRC ut fra Binance, men de tar jo 12 LRC for en overføring. Det var jo stivt, nesten Bitcoin takter over det.

Leste gjennom simplified whitepaper. Ser veldig bra ut. Neste blir å prøve å forstå hvorfor Loopring er bedre enn konkurrentene.

Så på reddit at de sier circulating supply er 10x det som står på Coinmarketcap, så jeg sjekket litt og det ser da ut til å stemme? I såfall burdet MCAP vært 10x det det er nå og coinen inne på top 50. Stemmer dette så er oppsiden betydelig mindre enn jeg trodde.

image

https://docs.loopring.org/English/token/

Hva tenker dere @FreddyG @VargVemund @Ginzink ?

1 Like