Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Makro, indeks, valuta 🌎

Vi fÄr ogsÄ en ny test pÄ 36 i olja, den var nÄ nede šÄ snudde pÄ 35,4

Ja pÄ tross av alle pessimestene som er ute og baisser oljen. Det er tydelig veldig god stÞtte rund 28 USD og det kan godt vÊre den endelige bunnen for oljen.

1 Like

ble for tÞft for 36, nÄ skal den snu rundt 34,5-34,6

edit : da var den pÄ 34,58, snudde den der nÄ da ? rt 34,73

edit : 36

1 Like

Motstanden pÄ 38 trolig ganske stor?

1 Like

38 blir hard, gÄr den gjennom der, er det bare Ä kjÞpe bull olje.
Ser vi brudd innover40 tallet, sÄ tror eg vi kan se hÞye oljepriser utover Äret

2 Likes

Nah, oljeprisen feilet onde Ä bryte motstand, i tilleg falt den nÄ ned gjennom stÞtte, What to do nÄ da ?
Kan bli en tung kveld, med pÄ fÞlgende asiatisk fall, gÄr vi inn i ny bear uke ?

1 Like

Jeg tror (indeks): ned for Ä teste ny bunn over den forrige, ny topp hÞyere enn denne og sÄ et stÞrre fall igjen (mitt stalltips) :slight_smile:

Oljen, vil ogsÄ ned for Ä teste ny bunn tror jeg fÞr videre opp, men jeg tror ogsÄ at den endelige bunnen kan vÊre satt.

1 Like

Nye lager tall viser hĂžyere lagertall enn hva tilfelle har vert siden 80 tallet, utgangspunktet negativt.
Men nok en gang ser vi at det er importen som har Ăžkt, ikke produksjon, Ukentlig rigg telling peker ned.
Vi fÄr en ny test pÄ 36, asiatisk oppgang inatt og ose +2 % imorgen.

Edit: er bare onsdag idag, rekker vi en test pÄ 38 fÞr helgen ?

Rt 34,7 og stigende, slutt over 34,50 vil vĂŠre bull

1 Like

Det er vel shortindekning vi ser nÄ?! Med bakgrunn i Russland som Þnsker dialog rundt oljeprisen. Mange som ikke tÞr sitte rolig. Jeg tipsa min gamle far om Ä begynne Ä fÞlge med ekstra nÄ, han er en slik kjedelig fondtype :slight_smile:

1 Like

Den bunnet pÄ 32 denne gang, etter Ä ha feilet pÄ 36 for noen dager siden, det ser bra ut nÄ.
Rt rundt 34,8

HĂžy 34,9
Lav 32, 28

Edit : da er vi i 35, ser vi 36 imorgen ved fĂžrste kaffikoppen klokka 0520 ?

Rt rundt 35,2

35,4, ser vi 36 ikveld ?

2 Likes

Opp 8% Nice!

Noen som gidder Ä sjekke lenger opp i trÄden, hva eg spÄdde av oppgang pÄ ose idag( for ca ett dÞgn siden ) ?
Lurer litt pÄ om det var 2 %, eg bommet i sÄfall grovt, endte ikke ose opp 2,17 idag ?

2 Likes

Jo eg trur det :wink:

Fine Kronn :smile:

2 Likes

Vil ha oljen ned til 30 og sÄ et stÞrre rykk opp derfra

1 Like

Volatil vertfall :

http://investor.dn.no/#/Ravare/C1/

FĂ„r vi en tur oppigjen utover kvelden ?

1 Like

Short dekning ga rally (tirsdag):

Trakk ut milliarder
De har nemlig, basert pÄ data fra FactSet Research, funnet ut at ukjente investorer sist tirsdag trakk 602 millioner dollar, eller 5,16 milliarder norske kroner, ut av det bÞrsnoterte spekulasjonsfondet VelocityShares 3x Inverse Crude Oil.

1 Like

Makro, indeks, valuta

Det er vel shortindekning vi ser nÄ?! Med bakgrunn i Russland som Þnsker dialog rundt oljeprisen. Mange som ikke tÞr sitte rolig. Jeg tipsa min gamle far om Ä begynne Ä fÞlge med ekstra nÄ, han er en slik kjedelig fondtype

Postet for 4 dager siden :blush:

1 Like

Bra forum :slight_smile:

1 Like

Slike syke utslag kommer som regel av shortindekning.

Blir spennende Ä se om Funcom stiger igjen til uken, jeg tror en video er nÊrt forestÄende.

1 Like