Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Moons of Madness [Rock Pocket Games][Funcom]

21 Likes

Meget nice dette.

#90 på wishlist nå

1 Like

Någon som vilken tid imorgon?

1 Like

Står att spelet skall låsas upp om c:a 22h på Steam, så jag antar att det blir tillgängligt här hos oss kl 1200:

image

3 Likes

Er det noen som har kjøpt det som kan gi litt heads-up info imorgen?

Når skulle cohh og lirik twitche?

Cohcarnage er vist fra 14 tiden om dagen i hverdage.

Lirik har bare nævnt han skal spille det nogle gange nu og noteret det i hans toplay liste, han er lidt mere sporadisk og hvad han har lyst til, men plejer vist at spille de store nye spil på udgivelsen dagen. Han streamer fra 18 tiden af…

5 Likes

Er nok ikke kursdrivende, men hyggelig lell :slight_smile:

image

9 Likes

Ja da er det endelig MoMsday :smile:
Selv om noen parametere vel viser mindre interesse enn CU så håper jeg at MoM gjør det bedre. Håper som sagt tidligere at spillet skal skremme livskiten av store streamere og at dette gir verdifull drahjelp inn i Halloweenhelgen.

3 Likes

Jeg kikte litt på CohhCarnage igår når han spilte Visage. Satan han skvatt :joy: så jeg håper virkelig at han får samme følelsen idag.

4 Likes

Tror aldri jeg har sett så lite hype rundt en spill-lansering fra Funcom som nå, da burde det ikke være vanskelig å så forventningene? :thinking:

Har du et ønske om å så forventninger? Har noen timer på deg :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Skal jeg hausse litt,

Pewdiepie ble jo kjent på den tiden han spilte skrekkspill som amnesia, mens han hylte som en stukken gris.

Kanskje han kan gå tilbake til røttene :stuck_out_tongue:

4 Likes

Kjører live countdown på Steamsiden nå.

image

6 Likes

Det ser ikke så vanskelig ut å komme seg godt opp på første siden på GTS nå. Jeg tipper vi fyker inn på den iløpet av uka og peaker på GTS # 8

1 Like

Her kan man spille spillet allerede virker det som på kommentarene.

Det gick fort! :grimacing:

Nån som kollat video/instruktioner om det verkar legit?

Ser legit ut. Og i kommentarene sier folk at det virker.