Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Fant et innlegg her av gode @iHHelg fra 2017. Husker ikkje heilt om det er det, men det er toyota og det er nel. Utrolig spennende hvordan denne utviklingen blir med hydrogen :slight_smile:

2 Likes

Fortsetter opp på høyt volum, spennende å se om den klarer å bryte 6kr.

2 Likes

Stabiliserer seg foreløpig greit over. En fantastisk utvikling så langt i 2019!

1 Like

Jeg har tenkt en stund at hvis den runda 6 kr, så skulle jeg selge unna litt. Men den virker trygg og fin, så jeg er litt usikker. Ikke alltid like lett å følge plan altså…

1 Like
4 Likes

Tradet den 3 år på rad med ca 60% avkastning hvert år. Vært heldig med innganger og utganger i NEL i perioden 2016-2018. Hadde kursmål på siste trade på 5 kr for 2018, og har ikke vært inne siden. Alltid surt å se toget gå videre etter man har kastet kortene, men, har synes den har vært «dyr» etter den passerte 5kr, så har ikke turt å hoppe på igjen, men hvem vet, kanskje jeg kaster meg på igjen en gang i fremtiden😉 Ønsket deg og alle andre i NEL lykke til videre, liker selskapet og har tro på hydrogen, men har selv valgt å ta en pause.

5 Likes

30/01-2019 16:30:10: (NEL) Nel ASA: Enters into contract on H2Station® for Heavy Duty Vehicles in the U.S

1 Like

30/01-2019 16:31:12: (NEL) Nel ASA: Contemplated private placement

1 Like

Nå begynner det å bli mange andeler, på tide å slå sammen litt snart. Blir interessant å se hvem som dukker opp på eiersiden når de øker på med aksjer for flere hundre millioner.

1 Like

Market cap begynner å bli så høy nå at det hadde føltes mye bedre om aksjen kostet 70 kr.

Spleis ivei.

1 Like

Har også kun 10% tilbage efter idag…
Tror ikke den fortsætter i samme takt op, selvom den nok kan går lidt endnu.
Nye meldinger kan selvfølgelig ændre det i begge retninger…

Emisjon satt på 5.40 - 5.50 så jeg rykter om

1 Like

Hvor fant du det?

Noen som hadde snakket med Carnegie som er bookbuilder, får vel vite endelig kurs før åpning i morgen uansett.

30/01-2019 23:37:11: (NEL) Nel ASA: Private placement successfully completed

1 Like

Jeg føler meg som en potteplante om dagen - vannes ut over alt😂
Dog ryddig at de får hentet penger på 5.45, har troen på NEL de neste årene👍

Sitter du long er dette helt kult. Har vært med på 2 emisjoner i Nel, og kun gode erfaringer. Ville vært helt naturlig for aksjen å søke ned å finne støtte. Nå får vi forhåpentligvis et solid gulv på 5,45. Det kommer fete kontrakter denne vinter og vår. Garantert! Hydrogen er HOT! Jeg har overført løskrutt, og er klar for påfyll.

1 Like

Her lukter det honning. Men selv blir det en trade idag.

31/01-2019 08:00:18: (NEL) Nel ASA: Key information relating to subsequent offering to be carried out by Nel ASA

1 Like

Dette er per aksjonær? (Jepp newbie over here) :slight_smile: