Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

jepp, men da ble det litt flere aksjer på meg i dag👍

Eg doblet posten min i fun idag,
60% av total portefølje i fun nå… resten nel.

5 Likes

Fikk høydeskrekken selv i NEL, men Fun tror jeg har mer å gå på;-)

Njaa eg er ikkje heilt enig, men kortsiktig tror eg du har rett @Anderix :slight_smile:

Edit: gratulerer med gevinst i nel, hvor mange prosent tok du @Anderix?

Digger analyser som dette, så blir man ikke tatt på sengen når de kommer. :ok_hand:

1 Like

A post was merged into an existing topic: NEL (Hydrogen Fuel)

Mulig jeg har gått glipp av en kommentar eller to lenger oppe i tråden, men RedEye nevner muligheten for, og som mest sannsynlig, at Rock Pocket Games sin produksjon vil være basert på Secret World og bli navngitt The Park. Dette i 2019.

Er ikke dette verdt å snakke om?

1 Like

De sier ikke den skal bli navngitt The Park, bare at spillet er basert på spillet som heter The Park.

Her er det de skriver i analysen:
The Secret World (The Park) We believe that the secret game developed by Rock Pocket Games is a title based on Funcom’s wholly-owned IP ‘The Secret World’. We see a relatively high probability that it is based on the spinoff called “The Park”. The release is planned for Q3 2019 around Halloween.

2 Likes

De fleste her mener også at det er basert på TSW IPen,

1 Like

Personlig synes jeg spillet Redeye mener er basert på Anarchy Online er det mest spennende i pipelinen. Et online spill ala conan exiles med anarchy ip’en tror jeg virkelig kunne slått ann. Spillet har jo en viss kultstatus og hadde nok fått mye oppmerksomhet i spillpresse.

5 Likes

12 er den nye 25 - Funcom er er tullefirma

noplz

Skulle nesten tro noen ønsket å holde kursen under 13 :joy:

2 Likes

Det er den allmektige!

Gikk nedover sist jeg postet at jeg kjøpte, men jeg prøver meg igjen.

Nam nam 8k.

Håper Rui og Co har fått napp

3 Likes

Ingen fare, jeg solgte 2500 idag. Så da skal vi opp :smiley:

1 Like

Du tenker at kursen skal ned til 11-tallet igjen?

Edit:

Fant svaret selv.

Redeye höjer sin riktkurs för spelbolaget THQ Nordic som i ett basscenario nu ligger på 270 kronor, upp från tidigare 259 kronor.

Skulle du ha til salt i grøten?

Har folk enda ikke skjønt at kurs rundt Roburs inngang er bunnen? Har vaket der lenge nå. 12.60 der omkring

2 Likes

Ja nei, ikke spør meg. Jeg har slått meg til ro med at markedsmekanismer og fundamental utvikling knapt får anledning til å feste seg i kursen. En analyse er et lite skritt i den retning, om ikke annet.