Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL Hydrogen (Teknisk analyse)

Svak dag på børsen, nel bryter under 50 dagers, handler rett over et relevant støttenivå.

Varsomhet her.

1 Like

Kneker vi oss gjennom 8,50 i dag, så kan alt skje.
Det fundamentale er på plass. Tror Nel skal inn i noen porteføljer i Januar, og den vil ta et byks.

Råsterk.

Den der elleville tradingen ifm med eksplosjon og nedsalg fra insidere gjorde at denne aksjen fikk unnagjort månedsvis med konsolidering på en uke er min påstand.

4 Likes

For et comeback etter Paretos pessimistiske innledende kursmål for en stund tilbake! Svært spennende og positivt om vi klarer å close over ATH idag📈

Passende å dra frem dette bildet i disse dager :joy:
Han og Pareto fikk mange til å panikkselge i månedsskiftet November/Desember

1 Like

NEL ER SÅ STERK

5 Likes

5 posts were merged into an existing topic: NEL - Småprat (NEL)

Noen eksperter på candlesticks her?

Bounce på 10 - 10,5 ville være enormt.

Parabolic så det holder @Nocturne?

3 Likes

@Savepig, Mine begreper om volum blir redefinert av NEL. 351 millioner omsatt på tre kvarter.

Heeeelt sykt

Noen her med en TA?

Egentlig alt for volatilt for en TA nå om du spør meg, men magefølelsen sier at den skal fortsette å falle. Forøvrig positivt at vi så en higher high fremfor continuation av synkende trend rett før børsen stengte

En traderdrevet aksje? Perfekt for TA :slight_smile:

Jeg tror ikke det går mot hva han mener heller, kun at man ikke har lyst til å være for bastant mens det stormer så vanvittig

Har blitt nevnt Fibonacci nivåer på HO.

En SOLID overshoot som har skjedd fra den lange trenden. Men det er jo fantastisk for chartet at det er kjørt emisjoner jevnt og trutt oppover.

1 Like

Ble litt taust her i det siste.
Ser vi har skjært igjennom noen ma på veien ned. Fremdeles inne i oppadgående trend.
Kan vi virkelig se 5 tallet igjen hvis dette fortsetter.
Kjør diskusjon.
Begynner vel å bli oversolgt også?

Jeg var så sløkke at jeg kjøpte en pott på 11,1. Får vel bare legge den i skuffen og heller kjøpe litt mer hvis den skulle falle kraftig den neste tiden.

Så ikke støtten på 8,70ish før det var for sent idag. Skulle lagt meg på kjøp der.

Skummel aksje å gå inn i med helt ny posisjon, er sykt volatil. :slight_smile: