Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL Hydrogen (Teknisk analyse)

@Savepig, Mine begreper om volum blir redefinert av NEL. 351 millioner omsatt på tre kvarter.

Heeeelt sykt

Noen her med en TA?

Egentlig alt for volatilt for en TA nå om du spør meg, men magefølelsen sier at den skal fortsette å falle. Forøvrig positivt at vi så en higher high fremfor continuation av synkende trend rett før børsen stengte

En traderdrevet aksje? Perfekt for TA :slight_smile:

Jeg tror ikke det går mot hva han mener heller, kun at man ikke har lyst til å være for bastant mens det stormer så vanvittig

Har blitt nevnt Fibonacci nivåer på HO.

En SOLID overshoot som har skjedd fra den lange trenden. Men det er jo fantastisk for chartet at det er kjørt emisjoner jevnt og trutt oppover.

1 Like

Ble litt taust her i det siste.
Ser vi har skjært igjennom noen ma på veien ned. Fremdeles inne i oppadgående trend.
Kan vi virkelig se 5 tallet igjen hvis dette fortsetter.
Kjør diskusjon.
Begynner vel å bli oversolgt også?

Jeg var så sløkke at jeg kjøpte en pott på 11,1. Får vel bare legge den i skuffen og heller kjøpe litt mer hvis den skulle falle kraftig den neste tiden.

Så ikke støtten på 8,70ish før det var for sent idag. Skulle lagt meg på kjøp der.

Skummel aksje å gå inn i med helt ny posisjon, er sykt volatil. :slight_smile:

NEL er monstersterk

image

2 Likes

NEL bare “ka då finanskrise?”

På tide med ny 10% emi imo. Hvordan høres det ut med nye 1-2 milliarder inn på konto?

4 Likes

Støtter den. Spesielt når vi vet det må flere investeringer til på produksjonssiden for å møte den kommende etterspørselen. Om jeg ikke husker helt feil er vel Herøya-anlegget fullbooka allerede om man ser på backlog fra Nikola og Hybrit. Hva skjer når EU virkelig setter i gang med den forventede satsingen? Jeg har med andre ord ingen problemer med emisjon. Regner med det kommer en til slutt uansett, da kan den like gjerne være på ATH slik selskapet får mest mulig ut av det.

Begynner virkelig å glippe tilbake på momentumindikatorer nå

Ned gjennom 18 i dag. Så hvor i all verden er neste støtte?

Jeg har literally satt noen streker jeg mener kan være spekulative støtter. :stuck_out_tongue:

Men merk at momentum til slutt også kan bli så oversolgt at det kan gi en rekyl i seg selv.

Trendkanaler bør også være en advarsel i et chart. All trading over 18 kan vise seg å bare være en overshoot fra den lange opptrenden.

Hvis jeg leser grafen din rett så ser jeg at du har satt støtte på toppene. Hvorfor vil du si at toppene representerer nedre støtte bedre enn bunnene?

Fordi kursen i nel stort sett har gått oppover. Det har ikke vært så mange relevante tester nedover. :slight_smile:

NEL er en typisk aksje hvor tidligere konsolideringer før brudd opp i neste omgang fungerer som støtte.