Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Aksjonærlister og shortaktører (NANOV)

Hvorfor? Tror du ikke Ola Nordmann har råd til aksjer?

Joda, men det volumet idag er hinsides. Og noen må jo selge disse 1,4 mill aksjene.

For å sette det i perspektiv. 1 400 000 aksjer er 280 aksjonærer med 5000 aksjer hver. Eller 140 aksjonærer med 10000 aksjer.

Ta en titt i aksjonærlistene som ble postet her å se hvor mange som har 20000 aksjer og nedover. Hva hvis samtlige av disse er nervøse samtidig?

Godt poeng dette ja, only time will …

Står uansett respekt av at du deler Hugoil.
Du er ikke av de som påstår å sitte på noe uten å vise det.
Bygger troverdighet av slikt, stå på!

1 Like

Er det noen her som har fått tak i oppdatert komplett liste uten å betale 1250kr?

Du får ukentlig topp 50 i alle norske aksjer på stocktalk.no

Takk, men jeg tenkte på komplett liste. Jeg ser du har laget en egen tråd om dette, men der er diskusjonen død.

Takk skal du ha Vegar og lige måde.
Husker dine gamle innlegg, trendkanal og golden cross også:slight_smile:
Morsomt med spot som jobber hardt og satser.

2 Likes

under arbeid

3 Likes

Er det mulig å finne ut hvem som solgte i dag? Eller er det en uke til neste top 50 slippes?
Jeg er VELDIG nysgjerrig på hvem som har solgt :face_with_symbols_over_mouth:

Er det noe som bør tipses om til relevante myndigheter? Mistanke om handel på innside-informasjon altså.

1 Like

Må være århundrets klareste inside handel. Salgspresset var enormt, selv på slutten mens USA snudde oppover. Noen hadde det travelt med å tømme!

2 Likes

Det skader vel ikke å sende en mail til [email protected]

Ikke bli overrasket om vi får innsidehandel (kjøp) i dagene som kommer. Nå er markedet ENDELIG oppdatert og da har vel insidere lov å handle regner jeg med.

1 Like

Forhåpentligvis kan det jo hende at noen roboter blir trigga så short dekkes inn også

1 Like

Kan vel ikke kjøpe så lenge de sitter på dataresultater fra 37-01?

1 Like

Er vel kjent i markedet at de dataene er relativt gode siden de skal bli prøvd offentliggjort på en konferanse som kun godtar “gode” presentasjoner. Tror han er godt innenfor.

GSA shortet med 50k i går.

I går så det veldig ut som den skulle krasje til 25. Nå er det litt mer usikkert. Spent på hvordan de agerte i dag.