Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det er ikke uventet at vi har fått en bounce her fra sma50, tror jeg har tatt det opp her, eller på chatten.

83.5 - 91.75 ~ 9.9%? Tror nok litt intradagstrading skjer for de som får høydeskrekk etter lave innkjøp. Har selv tidligere sittet å tradet i nano rekyl, med flere ‘positive’ innkjøp på oppturen. Men langt fra fått med meg hele oppgangen pga tradingen <.<

Foregår massevis av trading i aksjen, det er jo det som er fornuftig.

1 Like

Tror mange tradere gikk inn i dag, neppe langsiktig kjøp

Kan love deg det trades og shortes i Nano daglig.

Det var jo SMA50 som var neste skanse i TA, og den var viktig, for neste som skilte seg ut der igjen var 67, som ga massiv motstand på vei oppover.

Det er vel gjerne Nordea som har dekket inn mye short i dag som virkelig har gitt brennstoff til å bremse.

1 Like

RT 95

8 tegn meg et visst ste

RT 95 Biatch! :smiley:

95,5

Trenger ikke slå av for kjentfolk.

1 Like

Kan ikke sies nok ganger :smiley:

Småfolket kjøper aksjene de nettop solgte litt dyrere. Latterlig genialt. Se på mønsteret til PAS, de kjøper miniposter for å jekke kursen oppover. MIstenker det blir kake til kaffen kl 2 idag også.

2 Likes

Stakkarne løper etter… mens vi andre sitter rolig og ser på. RT 96 (!) :astonished:

Ser at mange lukker tradene sine nå, Småfolket hamstrer enda billig før den går avgårde mot 500…

Lurer på om vi burde finne frem intradags notater fra tidligere rekyler. Den fra rundt 45 eller noe sånt, for å se om der er noe rom for trading. Eller fortsette å sitte rolig, kansje gå seg en tur… =P

Jeg vurderte en trade når den duppet under 90 men glad jeg ventet. Ville bommet så grasalt på oppturen når den brøt gjennom 85. Jeg trodde den skulle snu her (se innlegg i morges) men så gikk den ned til 83. Burde sett SMA stoppet her og ikke på 85. Men, men. De 2 kr kunne kostet meg.

Se på close i dag, om den blir over 95 eller under (93).

Skal la være å trade på 100. I tilfelle der er noen som har lyst å presse igjennom, prøve å sitte rolig å se på ferden for denne gang. Tror på slutt over 95, og at 100 blir brutt, fordi børs er rar i blandt.

Der tror jeg vi bunnet ut, (kortsiktig i det minste) prøvde meg med 91.75 men endte inn igjen på 92. Stop loss satt på 87.

Herreg… nesten 15% opp fra intradagsbunn. Håper det svei for noen shortere nå :smile:

3 Likes

Noen som gjør mye penger i Nano nå, og det er ikke småsparerne for å si det sånn…

Nok mange småsparere som brant seg på nedgangen. Leser på Shareville flere som er sure etter å ha solgt seg ut på 85-84 kr. Jaja, stay long, stay strong sier nå bare jeg :slight_smile: