Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det er fortsatt langt igjen til toppen… det lønte seg IKKE å sitte stille!

Det som lønte seg var jo tydeligvis å kjøpe… :worried:

Shortene ble dekket inn på bunn, hvor det ble kjøpt mer aksjer som er solgt ut i rommet 96-98.

Proffene vinner igjen, Smånissene taper.

1 Like

Nano
Funcom
Biotec

Hvilken aksje ville du hatt mest av? :stuck_out_tongue:

1 Like

Slik jeg ser det har du tjent 0 på alle dem. Så jeg skjønner ikke helt sammenligningen din.

Vi kan prate gevinst når du har solgt.

Satan, 1,5 mill omsatt i nano og klokka er ikke tre engang.

Kan dere to bli enige om man har lov til å snakke om papirgevinst eller ikke?

Er den eneste aksepterte strategien å trade store deler av posten sin på tekniske indikatorer, uansett om caset tilsier at bare en liten del av potensialet er tatt ut?

Jeg kommer nok til å bli litt mer aktiv på å trade med en liten andel aksjer når postene mine fremstår fryktelig overkjøpt i fremtiden, men å begynne å selge ut en masse virker helt hodeløst.

2 Likes

NANOcap tenker jeg vi kaller det…

Mer og mer sikker på at vi har med en rekyl opp fra støttenivå nå som vil pågå noen dager. Høyere eksponert i papiret nå med første kjøp inn på 92 kr og neste inn på 96,50 kr. Volumet i aksjen nå i dag og Teknisk Analyse støtter videre oppgang nå. Ville ikke overaske om ikke også Investtech gir den kjøpssignal i morgen, og at vi ser en bekreftelse på at RSI har snudd nå i dag.

Hvor høyt den skal har jeg ikke noen formening om, annet enn at stigningen vil fortsette en stund til.

1 Like

Haha. Ja ok, ser at vi per US def også er oppe på smallcap nivå nå.

1,8 millioner omsatt i dag. sick.

1 Like

Makin’ deposits off of bein’ a prophet
Turnin’ visions into riches way too big for my pockets :laughing:

1 Like

Så ikke denne før nå, men traff bra da…

Analyse oppdatert07:00 20. des. 2016

Signal: Kjøp
Kursmål: 100 / 125
Stop loss: 78
Antatt tidshorisont: 1 - 30 dager
Nordic Nanovector er i en sterkt stigende trend fra 1. september, og dermed i en periode med positiv kursutvikling. De siste to ukene har aksjen imidlertid falt tilbake innenfor trenden. Den tester nå klassisk horisontal støtte på 89-nivået mens det er ytterligere støtte i bunnen av den stigende trenden (i dag er ca 80 kroner). Momentumet har svekket seg de siste dagene og aksjen kan ventes å nå oversolgt nivå i løpet av få dager. Vi gjenopptok kjøpsanbefaling på NANO i går.

2 Likes

Fant en aksjonær gruppe for NANO på FB https://www.facebook.com/groups/1242717359150178/

1 Like

Juno har fått breakthrough therapy. Antagelig en indikator på at NANO også har veldig gode sjanser.

http://ir.junotherapeutics.com/phoenix.zhtml?c=253828&p=irol-newsArticle&ID=2230574

http://ir.junotherapeutics.com/phoenix.zhtml?c=253828&p=irol-newsArticle&ID=2230895

2 Likes

Obs det kan være en dead cat bounce og ikke noe mer…

vent på stigende bunner i RSI før kjøp i følge TA

Vi har til nå beveget oss innenfor fibonacci retracement.

Potensialet nå er opp til 106 kr, brudd opp gir 120 kr. - der blir det stor motstand .

1 Like

Han her frykter at kun at himmelen skal falle i hodet på han og er overhodet ikke redd for at dette er en dead cat bounce, like lite redd som han var for en hode skulde formasjon:

2 Likes

RSI og moment snur og på vei opp igjen -> positivt
MACD flater u, ser ut til å snu opp igjen -> positivt
Trendkanalen burde vises litt bredere, men ser en på nedre linje passer det bra med snuaksjonen i dag.

Blir det fortsatt opptur i morgen?

3 Likes

But of course… spørsmålet er hvor bratt det blir. Jeg tipper close over 100 og under 108.

Edit: Finn to like…

2 Likes

Ser ut som vi lander på 90-tallet

Prøvde meg med en liten trade :slight_smile:

3 Likes