Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Nice to know

Fikk du skatteoppgjøret ditt 27. juni, er fristen for 1.termin 20. august og 2. termin 24. september… Just saying… Fikk 100k selv, så ryker nok noen nanokajser etterhvert…

Trist, men sånn fungerer verden. Penger blir overført fra de fattige til de rike. Lurer på hvem som selger i dag.

Ja fikk oppgjør i dag, var ikke sikker på nå man må gjøre opp.
Da har jeg litt tid på dette:slightly_smiling_face:

Jeg forstår ikke denne stakkarsliggjøringen av aksjonærer som velger å selge aksjer. Aksjen er opp 30% på en måned. Folk tar gevinst. Stakkars dem? Nei, la dem selge.

2 Likes

@pb23 @Dexsign @Neptune @optimist1 Kan dere vennligst flytte over til Småprat?

@pdx begynner å bli alvorlig mye søppel på nanotråden nå…

16 Likes

Helt riktig, det er til og med god gevinst for mange. Men ellers er det tydelig at robotene har fått ny innstilling med kjøp og salg på 750 stk. Dette river litt mer og presser sakte men sikkert nedover og så kjøpes litt tilbake igjen. Kommer til å satse på at det blir å fylle på utover sommeren til godt under 60. Blir ikke sus over dette før “Bravo” skal vise seg frem på 2Q.

1 Like

Mener at tidspunkt for når det er best å selge NANO-aksjer for å betale skattepengene passer fint inn i tråden. Er jo nesten mer klaging om feil fokus enn faktisk feil fokus…

Mye rart man diskuterer her inne for tiden… Nei, jeg logger av en periode. snakkes ved neste børsmelding :slight_smile:

3 Likes

Det er en egen tråd for slikt som heter småprat.

Men er det egentlig noen forventinger til nyheter på Q2, eller håper vi på en “Bravoeffekt”?

Begynner å bli rimelig lei av @pb23 som hver dag skal kritisere de som selger Nano-aksjer.

Det er opptil hver enkelt å selge når det måtte passe seg. Enten med tap eller gevinst.

Kom heller med konstruktive kommentarer om hvorfor en aksje skal opp eller ned. Ikke prøv å skrem folk til ikke å selge ved å fortelle hvor dum alle er som selger nå.

1 Like

Dette er jo åpenbart ikke bunn…

Dette er svada og en helt irrelevant diskusjon for tråden. Det er helt uproblematisk at folk selger.

Noen prøver å diskutere fundementale forhold, men det forsvinner som regel i urinstormen du pisker opp.

5 Likes

Hvorfor?

Ser ikke helt den altså. De smarte solgte jo på 66-67 og kan kjøpe tilbake i dag. Hvem er fattigere?
Du har innrømmet du ikke kan trade. Da bør du kanskje også være for god til å kritisere folk som tjener penger på volatiliteten?

8 Likes

Synes også det er litt tidlig å si helt bombastisk at ikke 60 kan være en bunn, for det er noe støttepunkter å se:

image

Men helt ærlig er jeg nok enig med @Neptune, tror den skal noen få kroner nedover. Shorterene kan tegne opp stort sett det tekniske bildet de vil, og det er så mange som sitter med pen kortsiktig gevinst nå før sommeren.

2 Likes

Noen glemmer tydeligvis at noen må selge for at andre skal kjøpe. Vanskelig å gjøre et godt kjøp hvis ingen gjør “dårlige” salg. :stuck_out_tongue:

EDIT: Vet at salg ikke nødvendigvis er dårlige. Kun et lite stikk til herr @pb23.

EDIT 2: Vil ikke alle her at det er litt volum i aksjen slik at det er (relativt) enkelt å komme seg ut og inn ved behov? Aksjer med små eller mikroskopiske volum er jo vidåpne for prismanipulasjon også.

Skulle egentlig holde meg unna for dere vil ikke ha trader prat, men no syntes eg den er et godt kjøp, så da gjor eg det.

A Guide for Patients, Survivors, and Loved Ones (Oct.2017)

Har (en ørliten) referanse til Betalutin. All PR er god PR :slight_smile:

4 Likes