Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Nei, mente vel 10/100.

10 MBq/kg Betalutin® showed limited activity in this aggressive tumour type
• The Safety Review Committee (SRC) for the trial has recommended proceeding to cohort 3 with Betalutin® dose escalation to 15MBq/kg and a lilotomab pre- dose of 100mg/m2
• The final dose escalation cohorts will evaluate whether higher Betalutin® doses have a greater therapeutic potential

1 Like

Beklager, her var det jeg som blandet :slight_smile: Takk for oppklaringen.

De startet med 10/100 for så å øke til 15/100 og tilslutt nå 20/100 hvis jeg ikke husker helt feil.
Så med tanke på at de benytter 100mg/m2 så kan man vel tenke sitt om hva de har sett i i 37/01 studiet siden de kjører kun med dette!

2 Likes

Husker forrige gang SRC kom med oppfordring om at Nano kunne går til 20/100 dosering i 37-01 studiet. Mener det var på en fredag. Påfølgende mandag gikk vel kursen litt høyere enn i dag :slight_smile:
Nå tror jeg vi må få et oppkjøp eller noe i den duren, som skal få kursen til “gamle høyder”…

Og i archer kjører de kun 10/40 og 15/40… – så nei, tror ikke vi kan trekke noen konklusjoner fra dette mot 37-01. Tror heller det henger sammen med hvor aggressiv kreftform dlbcl er og hvordan den vokser, som gjør at man ønsker høyest mulig Mbq i doseringen og/eller at man prøver dette ut i en ytterst sårbar/svak pasientgruppe og derfor må minimere bivirkninger mest mulig…

Tror for øvrig de kjørte 10/60 også i dlbcl ettersom det er testet ut på 3 kohorter fra før (“has now reviewed safety data from the first three cohorts of patients.”)

1 Like

Henter over dette nyttige innspillet:

Slik ser hele siden fra siste presentasjon ut:

Satt og så på det samme nå.

Max dose har gitt godkjent tox, og vi må kunne anta best effekt.

Da gjenstår det å se hva effekten er. :giraffe:

Skjønner ikke helt at kursen er rød idag etter meldingen. Meldingen i seg selv er sånn sett ikke noe å hoppe i taket for, men det viser at Bravo mener alvor når han sier at selskapet SKAL levere på guidingen som er satt. Lymrit 37-05 er nå igang med siste cohort, og har ca 2,5 mnd på innrullere denne, som jeg tror de klarer.

Et annet aspekt er også at slike meldinger viser at selskapet har FRAMDRIFT i studiene sine, noe jeg antar alle synes er positivt? Framdrift i studiene vil jo være alfa og omega den dagen noen skal prøve å slå kloa i selskapet, og det skal regnes på verdien av selskapet.

Tror man skal være forsiktig med å undervurdere spillet som foregår rundt aksjen.

Tenker mye det samme. Selskapet leverer for første gang på lenge; “On track” gang på gang. Og hva gir det, en litt mindre rød dag på børsen bare. #tinfoil

Jeg må innrømme at det kunne vært fristende å bytte ut en del Nano mot å fylle opp i NAS. Men det tør jeg ikke!! Har lovt meg selv at jeg skal være med til siste slutt.:smiley:

En interessant tid vi er inne i nå, kursen regerer ikke på “positive nyheter”, selv ikke på dager hvor markedene generelt er positive stort sett overalt.

For morro skyld, satser på at vi er i Disbelief (den siste) fasen i denne gøyale syklusoversikten :smile:

Grunner til det er at vi ha vært i Anger fasen ganske lenge nå, ref @solb og diverse andre sine utbrudd omkring shorting :smile:, samtidig som jeg aner tendenser til at noen har mistet alt håpet (nesten) og gått inn i Depression og Disbelief fasene (“Nå er det visst ingenting som vil få denne opp igjen”).

Er jo til og med begynt å stige opp en uttalt frykt for at det ikke blir noe BTD heller lengre blant noen av de som har vært med og investert lengst - og kanskje til og med vært blant de mest positive :wink: . Så ikke den komme nei, men likeså…!

Ser jo litt bunnet ut…

Hvis kjøpelysten kommer tilbake, og feriepengene til Spot-On kommer på konto, så er det nok himmelen neste. Satser på det jeg og tar det hele med ro, selv om jeg egentlig ikke tror så mye på det selv. Eller kanskje jeg gjør det. Vet ikke lengre hva jeg skal tro faktisk. 28.- er jo ikke så langt unna der nede heller…

22 Likes

Årets beste post right thurr

1 Like

16500 aksjer lagt rett ut i auksjonen på 43,5. Her skal det spilles og lures.

Enig en av de få

Good guy Luigi :smiley:

image

20 Likes

Er fortsatt litt trist for at Costa fucka opp kommunikasjonen og guidingen på slutten, for herregud han er en fin fyr!

5 Likes

Ja enig han er fet :slight_smile:

En time uten omsetning @Savepig , da er det vel på sin plass med denne? :sweat_smile:

received_1566088596757531

Fant ikke Sparegrisens “why you no omsetning??” Så da ble det denne :rofl::joy:

2 Likes

But Piglet will soon realize; that is Pooh’s fucking pants.