Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Er jo open lable og de gjentar at data kommer i H219.

Hvis de har kjørt doseeskalering til nå med 3+3+3 pasienter så ser jeg ikke på det som særlig urimelig at de kan si seg fornøyde med f.eks 9 pasienter med 20/100 den 30 juni.

1 Like

Jo, det stemmer - og det henger på greip med det de skriver i børsmeldingen.

Dette går som tidligere beskrevet: We Are On Track.

Mr Bravo var ivrig med å trekke frem DLBCL
da han kom i sjefsstolen…han hadde nok gode grunner…de sitter jo med resultater fra de første cohortene…dette lukter d fugl av

4 Likes

Interessant at de kjører kun 20/100.

Dette er jo en indikasjon med mange flere pasienter, så det bør være mulig å rekruttere fortere.

Når kan vi forvente safety ok archer?

Virker ikke som alle har studieoppsettet for Lymrit 37-05 (Betalutin for DLBCL) klart for seg:

12 Likes

Jeg liker at de endte opp med 20/100, jo flere pasienter enn får testet den doseringen på, jo bedre blir totalbildet av data selskaper sitter på.

2 Likes

Når kan vi forvente noe data fra denne studien, tror folket?
Og for Archer-1?

Fra pressemeldingen: Preliminary results are expected in the second half of 2019.

Archer-1 safety burde ta ca like lang tid som DLBCL, hvor lang tid tok den?

1 Like

Takker, det jeg mente å huske.

2 Likes

25/04-2019 16:18:45: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Annual General Meeting held

Litt interessant at 18% stemte mot forhøyelse til emisjonsfullmakt til 20%. Tydeligvis det ene store punktet det var uenighet om.

Det var ca 25% av aksjene som stemte. Det hensyntatt kan en vel kanskje tro at det var ca 4,5% som stemte mot en evt forhøyning av aksjekapital på 20%.

Det kan se ut til at Healtcap ikke har har stemt, mulig det har noe med emisjonsaksjene å gjøre.

2 Likes

29/04-2019 08:00:09: (NANO) Nordic Nanovector appoints Fredrik Haavind as Head of Legal and Compliance

5 Likes

Ansettelse helt på det jevne, ingen grunn til å tro at han mangler kvalifikasjoner, men selvsagt hadde vi ønsket noen som hadde tilsvarende erfaring fra Pharma eller biotech

1 Like

Mulig han har det i blodet - tipper han er sin fars sønn :slight_smile:

https://haavind.no/en/expertise/sector/healthcare-lifescience/

1 Like

A post was merged into an existing topic: Nordic Nanovector småprat 2019 (NANO)

Er denne studien relevant for Betalutin å skjele til?

Nå virker ikke konklusjoen alarmistisk i og for seg da:

CONCLUSION:

The general pattern of the time- and dose-dependent induction and disappearance of radiation-induced foci (RIF) during 177Lu-PSMA therapy is similar to that of other radionuclide therapies.

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (589 likes)
  1. @TyrionIV (376 likes)
  1. @studenten86 (346 likes)

Resten av topp 10:

  1. @anon21766851 (275 likes)

  2. @vegar_beider (178 likes)

  3. @Zuba (155 likes)

  4. @InVivo (144 likes)

  5. @Merlin (134 likes)

  6. @Fornybar (134 likes)

  7. @Oilimp (133 likes)

Gratulerer!

1 Like