Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Kjøpt opp i q1 2021? Altså etter ash og data på paradigme og archer. Såå mens man venter på godkjennelse?

Får jeg en 5-6 ganger på snittet mitt i Nano, så vil jeg være MEGET happy! :money_mouth_face:
(Snitt ca 47 kr)

1 Like

Min tanke er readout i løpet av sommeren 2020, men det er kanskje for tidlig. Muligens vi ikke får readout før i desember. Jeg har bare fått det for meg at readout blir ila. sommeren, senest august.

Så er tanken min at det kan komme et bud kort tid etterpå. Evt. partneravtale. Jeg blir litt skuffet om det ikke skjer noe - selv om kursen vil gå på Paradigme data (eventuelt i forkant av read out).

Noen som kan bekrefte når vi kan forvente readout?

Du har rett. Readout 1H 2020. Men det skal vel gjøres på en konferanse?

1 Like

Altså, 2025 handler om at det på det tidspunktet er ca 20k pasienter i 2L FL, ikke at jeg skal sitte i Nano til 2025!:wink:

Mit bet er at Nano blir kjøpt opp hvis/når de klarer å bevise at ARCHER-1 gir en 1+1=3 effekt, og lignende ORR som R-CHOP.

2 Likes

Lov å håpe på positive overraskelser når det kommer til rekrutteringshastighet! :champagne:

Med Nano sine 70+ klinikker, hvor på brorparten har vært åpen siden før årsskiftet 18/19, så er det ikke umulig at rekrutteringen kan være i boks i løpet av året. I så tilfelle hadde det gitt en sårt tiltrengt vitamininnsprøytning til en skadeskutt bioteksektor.

2 Likes

Etter en ukvalifisert utregning så tipper jeg de er ferdig rekruttert innen november i år.
Regnet 0,15 pas pr klinikk, 60 klinikker × 6 måneder gir 54 pasienter, plusser på 6 så er antakelsen 60 pr nå.
Hvis de klarer 10 i måneden framover, så ser vi 130 innen november.
0,15 pasienter × 70 klinikker gir 10,5 pasienter pr måned.
Dette er dog kun antakelser, det kan gå både saktere og raskere å innrullere.
Tiden vil vise, jeg sitter rolig og tålmodig :slightly_smiling_face::+1:

Hvis vi regner at Nano hadde ca 240 ‘‘klinikkmåneder’’ for Paradigme i 2018 (40 sentere i snitt over 6 måneder), og 840 klinikkmåneder i 2019, så kan paradigme være ferdig rekruttert i løpet av 2019 med en hastighet på 0,12 pasienter per måned per klinikk.

Så 1H 2020 er en guiding med brukbar margin.

Og snakker vi 0,28(som Targovax har vist er mulig) så er vel Paradigme snart ferdig, men da har Nano ALVORLIGE :champagne: :champagne: :champagne: - problemer de må håndtere!:wink:

5 Likes

Kom melding om ferdig innrullering fra Trvx og Bgbio i dag. Nano må skjerpe seg å sende ut tilsvarende snart :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Med 74 siter open for enrollment og 65 recruiting så er nok ikke den meldingen så langt unna som folk (markedet) tror. En rekruteringshastighet lignende targovax er paradigme innrullert i løpet sommeren :blush:

Noen som husker hvor mange som ble innrullert i fase II av 37-01, hvor mange måneder det tok og antall åpne sentere det var da? Vil gjerne gi den beste indikasjonen på rekruteringshastighet.

Mitt (optimistiske) tips sier enrollment completed innen slutten av august.

Nja, her var det så mange armer, SRC-møter osv, så Lymrit 37-01 blir ikke den beste sammenligningen.

I tillegg ble det jo nevnt her at det var klinikker som henvendte seg til Nano etter ASH 2018 med ønske om å delta i Paradigme, så Betalutin er nok mer kjent og anerkjent nå enn når Lymrit 37-01 ruslet og gikk.

Men i utgangspunktet forholder jeg meg til guidingen, så får raskere innrullering bli en hyggelig overraskelse.

1 Like

Hahaha, hva skjer her nå? Er du lille Marius?:joy:

1 Like

Spørsmålet er hvor mange pasienter Nano klarte å innrullere fra FPD i slutten av juni, og gjennom sommermånedene 2018. fra september/oktober 2018 var antall klinikker blitt såpass mange at man “må” ha hatt en god innrulleringstakt inn i 2019.

Liker dårlig utviklingen her nå. Håper ikke vi får Bionor tendenser fremover!

Tenkte mer på fase II delen etter dose eskalering. N=30 for 15/40 og N=12 for 20/100.

Hahahaha for en replikk

Vet ikke noe om Bionor, men du kan vel bare mislike kursen i Nano for tiden, siden det fundamentale går så det suser, regner da det som 99% sikkert at kursen til følge etter på et tidspunkt.
Hvor langt har de kommet innen ett år?
De er sannsynligvis på vei til å få markedstilgang da, godt mulig de har landet en lukrativ partneravtale eller til og med blitt kjøpt opp!

2 Likes

Godt og betryggende å høre. Av og til blir man kanskje litt unødig nervøs.:+1:

1 Like

Mulig det er Gleinster som har sovet i timen, men det har blitt en sannhet for meg at ME-401 ikke har vist en eneste CR. Ved en gjennomgang fant jeg ut at deres CR-rate i alle FL-pasienter er 29%.

Edit: har gått hus forbi NANOs IR også, så da er jeg vel unnskyldt. :stuck_out_tongue:

Editerer i vei her:

hold øynene åpne for abstrakter fra MEI for både ASCO og Lugano, de presenterer på begge. Hvor er NANO i denne mengden?

2 Likes