Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Og Archer er en enorm trigger, da dette vil åpne for 2L og muligens også 1L (i de første 3 pasientene hadde de 3/3 CR, og dette på laveste dose (primary measure her var safety!)).

Hele fase 3 kjøres etter planen som kombo Rituximab og Betalutin, og vil således være en forlengelse av Archer.

3 Likes

Søknad av Protokollendring fra 130 til f.eks 100 i Paradigme. Hvor fort kan FDA gjøre en slik søknad?

Paradigme interim som da består av avlesning av 50 pasienter vil nødvendigvis gi svar på:

  1. Effekt

  2. Dosering - hvilket doseringsalternativ som gir best effekt. Er det vesentlig forskjeller på effekt, vil nok beste alternativ velges, noe som medfører at dårligste arm bør kunne avsluttes og totalantallet reduseres greit til 100 fra 130.

Safetydata har man allerde fra Lymrit-studiene, men vil nødvendigvis få komplettert dem.

Nano har penger nok til å få kohort 2 for Archer-1 samt Paradigme interim, samt noen måneder til.

Gitt at resultatene er gode, vil det ikke være noe problem å hente inn nødvendige midler til oppfølgning.

Dette skyldes at det ikke blir å kaste gode penger etter dårlige, tvert imot vil en kapitalinnbetaling sørge for videre drift og opprettholdelse av fundamentalverdien. Med gode resultater vil hovedaksjonærene selvfølgelig være best tjent med å bidra med mer kapital.

Gitt gode resultater tror jeg som nevnt tidligere at en emisjon ikke vil ligge på dagens nivå, men gå adskillig høyere. Å spekulere på å selge nå, for så å kjøpe billigere tilbake kan bli et vågalt foretak.

4 Likes

I et tidligere innlegg på samme HO tråd av Araber=Frontmasta, kommer han med:

Kan ovennevnte ha noe med “forsinket” innrullering i Paradigme å gjøre ? Er det mulig å få ledelsen til å fortelle hva de ønsker å oppnå når man finner disse opplysningen i Sweitz om Paradigme studiet ? Studiet ble godkjent av myndigheten 13 august 2019, men studie oppsettet ble endret 4 februar 2020 og lyder nå slik:

Vi vil invitere pasienter med tilbakefall ikke-Hodgkins lymfom (NHL) til å delta i denne kliniske studien med studiemedisinen Betalutin®. Betalutin® består av antistoffet lillotomab, som er knyttet til det radioaktive stoffet lutetium-177. Studien undersøker radioimmunoterapi i NHL. Vi gjennomfører denne studien for å vurdere sikkerheten og effektiviteten til Betalutin® og for å finne ut hvordan den beveger seg i kroppen. Betalutin® er foreløpig ikke godkjent i Sveits. I denne studien brukes Betalutin® sammen med andre medisiner som gis som forbehandling før Betalutin®-injeksjon for å forbedre behandlingen med Betalutin®. Alle pasienter fikk i) 14 dager før administrering av Betalutin® intravenøst ​​rituximab i en dose på 375 mg / m2, ii) intravenøst ​​lilotomab, det samme antistoffet som også er inneholdt i Betalutin®, men uten radioaktivitet. Lilotomab gis innen 4 timer før Betalutin® gis. iii) Betalutin® injiseres i en blodåre i løpet av noen få minutter. I den delen av studien som pasienten er invitert til, blir forskjellige doser av Lilotomab og Betalutin® testet i to pasientgrupper. I følge myntkasteprinsippet blir pasientene tilfeldig tildelt en av de to behandlings gruppene (50:50 sjanse). Dosen avhenger av studiearmen som pasienten er tilordnet. Studielegen informerer pasienten om det hvilken dose hun / han får. Deltakelse i denne studien tar 14 uker. Behandlingsperioden blir fulgt av en oppfølging på 5 år eller til videre kreftbehandling. Pasienter som er inkludert i denne studien blir først utsatt for medisinske undersøkelser. Dette inkluderer: å ta en vevsprøve fra svulsten og benmargen; Utarbeidelse av CT / PET-bilder.

Legg merke til… I denne studien brukes Betalutin sammen med andre medisiner…Lilotomab gis innen 4 timer før Betalutin.
( i den norske studien er det oppgitt innen 2 til 4 timer )

Når man forsker på nye medikamenter og underveis oppdager muligheter til forbedringer, er Nordic Nanovector forpliktet til å undersøke eventuelle forberdringer. Da er spørsmålet: I hvor mange andre land har Nordic Nanovector nylig forandret på studie oppsettet for Paradigme ? Lars har nå lovet at tidsplanen vil holde, ( på grunn av endrede studieoppsett ? ) men husk at forskere og ledelsen ikke alltid går i samme takt, for bla penger og patenter henger også sammen. Hva Bravo viste og eventuelt har forklart til beilerene, har nok styret og de langsiktige investorene diskutert, for man skjuler mye, også innad i Nordic Nanovector.

Om jeg ikke tar helt feil, så er vel italiensk et språk som også brukes i Sveits, så dokumentet kan like så godt være i fra Sveits?

Det er bare en liten del av Sveits som bruker italiensk. Er i hovedsak Sveitisisk-tysk og Fransk.

Ja, du har nok rett.

Men en norsk-sveitser jeg har jobbet med, fortalte meg at de bruker språkene Sveitisisk-tysk, Fransk og Italiensk. Om jeg husker riktig var det vel den sydlige delen av Sveits hvor italiensk var mest brukt.

Men om man kan anse dokumentet å være noe troverdig dokumentasjon, på at interim leses på 50 pasienter, så kan man ikke helt utelukke at dokumentet kan være Sveitsisk?

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Blir det all time low idag, mon tro…?

Det kan jeg garantere deg 100%!:wink:

Tror vi ser «all time low» en gang i neste uke for de fleste aksjer, men nedover i dag også. Definitivt. Venter med kjøp inntil da.

Norges Bank vil vel også sette ned renten ganske snart om de for en gangs skyld klarer å legge seg i forkant av begivenheter.

1 Like

Litt usikker på hva du sikter til (spør om?), men jeg stusser også på at Rituximab gis som pre-dosering. Dette ble riktignok gjort tidligere (arm 3), men skal ikke gis i Paradigme. Send til Malene og spør?

Hei JHF2, det var ikke ment som et spørsmål egentlig til deg, men jeg som deg også kan ikke vite om dokumentet Araber=Frontmasta trolig refererer i fra på HO er til å stole på.

Financial calendar

Hva er det dere lurer på angående rituximab som predosering egentlig?

Det skal ikke gis Ritux som pre-dose i paradigme? Dette var kun i arm 3 i lymrit 37-01?

Nope. Det gis rituximab en gang som predosering… Meningen er å ta ut friske, sirkulerende b-celler og ikke cancerceller.

Forskjellen er at alle pasienter i paradigme er resistente mot rituximab, hvor i fase en var begge deler.

Har lyst til å sette meg inn i NANO caset, kan noen punkte opp for meg hva som kan skje fremover i selskapet? All time low må da begynne å bli en bra innngang å tenker jeg :upside_down_face:

Kort fortalt

2 Likes

En inngang nå er et binært veddemål på om selskapet vil kunne komme med veldige positive nyheter før de må hente penger. Ikke nødvendigvis teit å begynne å bygge en posisjon, veldig teit å gå all inn med penger du ikke har råd å tape. Som alltid. :stuck_out_tongue:

2 Likes