Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Fattig trøst er at når alt har roet seg, så kan det bli en kjøps mulighet for enhver mann. Vi som kjenner produktet og dens styrke, har derfor mulighet til å kjøpe oss inn mye før en andre (etterslep på når folk får øyne opp for en kjøpmulighet).

Men da er spørsmålet. Skal man kaste bort mer penger? (Gi opp caset)… Selv “spottpris” vil ha en verdi og hva er alternativ investering?

De stenger ikke alt bortsett fra paradigme hvis de var i samtaler med en eventuell partner.

Hvorfor står det ingenting om lønninger til ledelsen??

4 Likes

Det sier faderimeg jeg også larzii

For dem har nettopp innvilget seg selv en betydelig lønnsøkning. Trist men sant.

Jeg antar at du har solgt alle nanoaksjer kl 09:00 som en fornuftig person, og sitter og skrattler av informasjonen du får?

Du skal være bra optimist for å ikke ha solgt deg ut før kl 10 i morgen.

For de som ikke skjønner alvoret: sier FDA nei må NANO kjøre emisjon under/rett etter koronakrisen, med en rævva historikk, og med en mye dårligere forretningscase enn de har hatt… noensinne?

Jeg kan selvsagt ikke gi råd om hvordan folk skal agere, men hvis jeg hadde vært inne i selskapet så vet jeg akkurat hva jeg ville gjort. Solgt alt i morgen, og så kjøp nano igjen kun etter at FDA har sagt ja til endringer av inklusjonskriterier OG penger er hentet inn i en emisjon. Er jeg for negativ? Kanskje, tenk selv. Men dette er en negativ melding med potensielt katastrofale konsekvenser.

Med denne meldingen er sjansen for partneravtale på kort sikt også absolutt minimal, og det er ikke noen automatikk i at man får godkjennelse på endringer av inklusjonskriterier. Det var faktisk dette som veltet hele paradigmeoppstarten fra REK i utgangspunktet.

3 Likes

Er det aprilsnarr? Ble usikker her.

2 Likes

https://www.google.com/url?q=https://www.fda.gov/media/72253/download&sa=U&ved=2ahUKEwi2o7ehw8foAhWBepoKHftvB6oQFjACegQIChAB&usg=AOvVaw1-Zp72YSQf56bJjsY36z0r

C meeting forklart side 3.

1 Like

NANO: FOKUSERER PÅ PARADIGME, KUTTER 20% AV BEMANNING

Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector vil gjennomføre en rekke initiativer til å fremskynde rekruttering til fase 2b av paradigme-studien med Betalutin og å ha tilstrekkelig kontanter inn i 2021

Det skriver selskapet i en melding onsdag.

Alle andre kliniske studier vil bli suspendert etter fullføring av nåværende kohort og alle investeringer innen pre-kliniske eiendeler vil bli stanset, fremkommer det.

Videre vil selskapet be om et C-møte med amerikanske helsemyndigheter (FDA) for å endre den nåværende paradigme-protokollen, samt utvide inkluderingskriteriene i studien for å øke frekvensen av rekruttering, opplyses det.

Parallelt implementeres flere kostnadsbesparende tiltak for at selskapet skal ha kontanter til drift inn i 2021.

Nordic Nanovector reduserer bemanningsnivået med omtrent 20 prosent innen utgangen av april og vil konsolidere flere stabsfunksjoner og stenge kontorer, opplyses det.

Selskapet vil ha en webcast i morgen klokken 10:00, og vil deretter gi en ytterligere oppdatering når de har mottatt tilbakemeldinger etter samtaler med FDA.

Kommentar: ETTER endt fullføring av nåværede Cohorts. Vi vet at andre Cohort i Archer allerede pågår, så vi skal få data fra denne slik jeg leser det.

3 Likes

Det tror jeg. Definitivt 1.april spøk.
Ingen epost fra selskapet i min innbox ihvertfall…

Tror denne meldingen må ses på som et “vi ønsker ikke en emisjon nå noe mer enn dere” til oss aksjonærer. Vi får også ta med oss dette fra Lars Nieba: "I look forward to keeping you updated on our progress.”

Ang. partner eller ikke partner vs emisjon; det er ikke et entydig enkelt valg. Å gi i fra seg en del av framtidig inntjening blir sånn sett “utvanning” av våre verdier det også.

Så å klare seg lengst mulig uten både emisjon og partner kan gi den største gevinsten. Men selskapet må jo overleve så lenge, da…

Sett i dette lyset, er meldingen kjempepositiv i mine øyne.

9 Likes

Er børsmeldt så det er heller tvilsomt, dessverre…

2 Likes

Her maser folk om at de må handle slik at de kommer i mål med paradigme, og når de nå gjør det så er det helt feil?

17 Likes

Lurer på fra skalaen 1-10 hvor “streng” inntakskreteriene har vært, og hvor “lavt” de ønsker å få den…

PS: Fordelen med Nano er at uttalt USA politikk er at de ønsker billigere medisin. Nytt produkt på markedet vil i dette tilfelle medføre det. (Syltynt argument, men et godt ett).

Jeg fikk ikke mail jeg heller, ei heller SMS, derfor jeg ble usikker.

Men fant meldingen på Newsweb.

Hm, er newsweb med på denne spøken? :thinking:

image

4 Likes

Hvem tror du “klager” på at selskapet tar grep som sikrer at Paradigme blir en suksess?

De som:
A) Eier aksjer fra før, eller
B) De som har solgt og står på utsiden?

(Jeg tror det er B som roper høyest i dag, for dette beviser veldig klart og tydelig hvorfor styret kastet ut Bravo og ba Lisa pent om å gå, og lot mer erfarne folk slippe til.
Hvis noen tror det er profit warning at selskapet har bedt om et møte med FDA for å speede up og utvide rekrutteringen så tror jeg de må bruke litt tid på å lese seg opp)

15 Likes

Hvem prøver å late som om dette er bull?

De som:

A) Ikke eier aksjer.
B) De som eier aksjer og er desperate etter å hausse for å ikke selge med for stort tap i morgen.

Ja hva tror man? Jeg tror B.

7 Likes

Jeg tror også B roper høyest nå. Spot-On

Tydeligvis maaaange her nå som har solgt seg ut og håpet på en lavere inngang. Det er ikke vanskelig å gjennomskue de som desperat prøver å vinkle denne meldingen negativt. Hvor kursen går vet ikke jeg, men for meg viser dette handlekraft og vilje til å løse problemene som har lagt seg som et lokk over selskapet. Jeg skal følge webcast i morgen og personlig tror jeg kursen skal en del opp nå :smiley: Spennende blir det i alle fall…

15 Likes

Jeg fikk meldingen på e-post kl 16.55.