Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Hvorfor brenner de så satans mye penger når d ikke skuffes nye pasienter inn i Paradigme?
De betaler vel ikke sites for noe de ikke gjør?

2 Likes

Kan være CMC biten de har brukt penger på. De hadde tross alt jævlig store ambisjoner om å fikse biffen helt selv.

Dette er ikke billig:

1 Like

CFO forteller i callen hvorfor cashburn er opp fra 90 til 130 MNOK siden i fjor. Står greit gjenfortalt i transcript, uten at det er OK av den grunn.

Jeg tenker at det må være enkelt å kutte 20 % spending i dette selskapet.

– Cost savings of approx. NOK 35 million in connection with the restructuring on an annual basis

I første omgang blir dette ca ±10%

Dette er det som virkelig plager meg. Ser man på Q1 har de 20 mill i lønnskostnader og bruker 100mill på CMC og utvikling. 30 mill i positive valutaeffekter. 100 mill der altså, der har vi 4 pasienter i Paradigme og 1 i Archer. Hvordan er disse pengene brukt? Har de kontrakter mot firmaer i CMC blokken av regnskapet som er så vanvittig dyre? Betaler de CRO på timesbasis uten å forventer resultat? Hvis vi leker med tanken at alt er timebruk til 2000kr i timen, brenner de altså total 26 årsverk i Q1. Selvfølgelig har noe av dette gått til å produsere og sende 5 doser betalutin (satt på spissen)

7 Likes

I doubled my Nano position yesterday, was a bit of an impulsive buy to be honest. I am having a twinge of buyers regret already. But will put it in the skuff with the others and see what comes over the course of the next year or so.

De etablerte behandlingene i 2L FL er effektive og er vel også relativt lite kostbare (iallefall etter at Ritux-patentet utløper).

De burde da heller kjøre et studie med kombo ritux-betalutin på rituximab-reflaktære pasienter og eventuelt jobbe seg opp i 2L når betalutin er etablert som SOC i 3L FL (med høy prising).

1 Like

Hvilke behandlinger med gode skussmål i 3L FL, og spesielt for ritux-reflaktære, er godkjente?

:rofl:

Let’s hope you don’t get skuffa

1 Like

12 Likes

I have been buying nano since 2016 (without selling) so its fair to say i was already skuffet…

7 Likes

Kan det tenkes at Nano forsøker å sette i gang et studie med Rituximab og Betalutin i 3L R/R FL (ritux-flaktære pasienter) med samme populasjon som i Paradigme?

I så fall, kan dette gjøres allerede etter interim ved at de (i) enten går for AA og fase 3 med kombo R+B på ritux-reflaktære pasienter (ii) eller ønsker å utvide Paradigme til å inkludere behandling med R+B-kombo? Hvis de gjør sistnevnte, så må vi nok vente en stund til filing, men tenk hvilke resultater vi potensielt snakker om.

Det tviler jeg veldig på – her går de for å godkjenne B som stand-alone produkt i første omgang. MEn inkludere Mzl inn i egen arm i paradigme virker mer og mer sannsynlig… Og der er respons enestående målt mot alt annet både på markedet og i utprøvning per i dag, så der burde det være lettere å rekruttere pasienter (i mitt hode).

2 Likes

Det å spekulere i hva nano kan gjøre har kostet mange aksjonærer mye penger de siste 3 årene. Nå må de levere på noe før ny kapital kommer inn. Personlig venter jeg heller til positive nyheter er på bordet for så å kjøpe til en høyere kurs.

4 Likes

Planen er jo å kjøre kombo i tredje fase, men da også innen 2L FL.

Spørsmålet er om de nå dropper Archer-1 for å heller kjøre komboen på samme populasjon som Paradigme. Klarer de å levere tilsvarende resultater der som i Archer-1 på Paradigme-populasjonen, så er det helt vanvittig bra. Med høyere dosering enn i Archer-1 1c, så er det fullt mulig.

Hvis dette er caset så er det fordelaktig å komme i gang så fort som mulig - før fase 3 settes i gang i 2022 (?), eksempelvis ved å utvide Paradigme med en ny arm med kombo R+B.

1 Like

Planen var det.

Nå venter vi på strategi og ny guiding.

1 Like

Planen er å få byttet ut snegla med en leopard. Makan til dårlig rekruttering, Nieba klarer ikke engang å svare på HVORFOR det går så tregt under spørsmålsrunden og den tragiske Malene med ny topp stilling klarer ikke å stille spørsmålet på nytt.

Kanskje disse folke er dritgode på det de bør kunne best og elendig på det de bør kunne nest best.
Er de det så blir vel dette bra til slutt selv om vi kursmessig får svi for at de er elendige på det de skal være nest best på :joy:

Som jeg nevnte igår. Dette var ikke ett velsmurt selger korps, men som kommentert ellers, de er nok forhåpentligvis dyktige til det de “virkelig” kan. Vi har ikke bruk for folk som bare kan prate de har kostet oss alt for mye.

Holder selvfølgelig ikke med bare prat men selgeregenskaper vil komme godt med på mange måter også for NANO ledelsen .