Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Jeg er vel, som de fleste andre aksjonærer, i et forlenget ventemodus når det gjelder Nano.
Er også noe skuffet over at ting har tatt såpass lang tid, Corona sett til side.
Men har fremdeles klokketro på at Betalutin vil bli en stor suksess, i flere indikasjoner, både som single agent og i kombinasjon med f.eks Rituximab og kanskje andre produkter.

TTT i biotek, i 2017 skulle vi jo være mangemillionærer innen 2018 var omme, med kurser fra 500 kr og oppover, ble nok noen dyre lærdommer der :stuck_out_tongue_winking_eye:
Uansett, sitter med min beholdning så lenge det trengs, hvis ikke Dovre faller :sweat_smile:

2 Likes

Samme her, uaktuelt å selge nå :muscle:

2 Likes

Ja, har man sittet i 3+ år, så tåles ett år-ish (?) til! :muscle::+1:

4 Likes

Ja, vi har ventet lenge - skulle jo ha pool party her i fjor @Oilimp ! :grin:

1 Like

Og nå er det mer sånn «pliiiis gå over 100.»

Negativt type c møte og corona høst på børsen, grøss. Krysser fingre og tær.

1 Like

Om fire år kjøper Spetalen opp selskapet for skattefordelen, satser så innenfor AI, selger seg ut 18 mnder senere.

Og egen hacienda i Spania, og vingård i Frankrike for din del :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ah well, vi kan alltids vente til 2021 :stuck_out_tongue::grin:

Skal klare å vente 1 -2 år til, men det er emisjonene som kan ødelegge vingård planene dine :sweat_smile:

1 Like

Lurer på hva risikoen er for negativt
type c møte :thinking:

Godt spm. Da jeg nylig hørte gjennom presentasjonen med Q&A fra den 2.april fikk jeg et inntrykk av at dette var et “møte” som fort kunne bikke den ene eller andre vei.

Fra ca 32:55 sier Egbert noe slikt (ikke ordrett, men ca. ) :
“We’re finalising the draft, of cource it’s a confidencial document what we’re doing, but you can be asure that we are turning every stone that we have and obviously it’s a balancing act, FDA might be more receptive to some changes than other changes, but there are a number of very important exclution criteria that make quite a few patients eligible to participate in the study. Again that is a document we need to balance, how many addional patients would you get against the risk that FDA will say “no, we’re not accepting these thing”. It’s a kind of a “it sums ups and sums down” type decision by FDA, they either approve it or not approve it. So you need to balance the risk of not getting it by the FDA against how many patients you can get.”

Dette ga meg et inntrykk av at C-møtet ikke er et egentlig møte, men en ganske formell og stivbent mail-utveksling der det sendes over et nytt utkast til samlede kriterier, og FDA etter en tid gir et binært og endelig svar tilbake uten mulighet for ytterligere dialog, eller at de svarer ja til noen deler og nei til andre.

3 Likes

Oilimp,
Vært med siden 2015, og ja, jeg er med til Dovre faller.
Problemet til de som tror d vil skje, er at d ikke skjer.
Ståltro på produktet selv om jeg må være så ærlig å si at jeg synes noe av håndteringen under veis her, samt plutselige og til dels voldsomme utskiftninger i toppledelse, ikke akkurat skaper tillit.
Keep our fingers crossed :+1:

4 Likes

Forsovet deg i dag @pdx?

https://classic.nordnet.no/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=234094008&sourcecode=ob

1 Like

Linken fungerer kun for de som bruker nordnet.

2 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/506945

4 Likes

NANO: VIL PRESENTERE PÅ JEFFERIES VIRTUAL HEALTCARE CONFERENCE OG ABGSC VIRTUAL ONCOLOGY SEMINAR

Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector’s ledelse vil presentere på Jefferies Virtual Healthcare Conference som vil avholdes 2-4. juni og ABG Sundal Collier Virtual Oncology seminar 10. juni 2020.

Det fremgår av en melding fra selskapet tirsdag.

5 Likes

Ja det er jo bare generelle selskapspresentasjoner, så veldig spennende er det vel ikke.

Presentasjonen fra Jefferies ligger på hjemmesiden. Her er PDF.

Interessant at de har fått dette ned i presentasjonen som “Core Focus” for Paradigme:

•Targeting 3L R/R FL as first-to-market indication
•Evaluating optimal strategy to advance into earlier lines
•Evaluating opportunity to investigate in R/R MZL based on:
– Promising response in LYMRIT 37-01
– Orphan Drug Designation recommended reflecting unmet need
– Possibility to augment patient flow into PARADIGME leveraging existing infrastructure

6 Likes

Tar vi et bittelitt større Paradigme hvis det betyr bredere inklusjonskriterier i FL og en egen arm med MZLpasienter?

Vi satser på Både og :slight_smile:
Vi tar imot en mindre del på opprinnelig paradigme etter godkjenning av “proposed protocol amendments” og så tar vi en utvidelse med en ekstra arm innen MZL :wink:

3 Likes