Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det jobbes👏🏼

Dette er de mest lovende data Jostein Dahle noen gang har sett, så når tiden er moden finansielt / partnerwise, så blir dette løftet klinisk.

Det er mye av det som er beauty’n med NANO synes jeg; vi har Betalutin som single agent i det korte bildet som kan være klart for approval i 2021, deretter en sterk pipe som kan bringe kandidater til 2L (Archer) og 1L i kombi med slike som Alpha37 som komplementærer Betalutin.

Umulig å spå kursen tre - fem år frem i tid, men dersom Betalutin kan brukes i alle behandlingslinjer for CCL og NHL pasienter med litt horisont, så skal man vel aldri røre de aksjene som pr i dag står i selskapet. Nok et skritt på veien ble tatt i dag, nå får vi vente på interim og ny guiding for Paradigme. Spennende høst :+1:

7 Likes

Dette er gode nyheter!

MEN:
La oss ikke bli helt revet med - ref humalutin hypen vi har smertefullt har vært igjennom :no_mouth:

1 Like

Den hypen har gått meg hus forbi;)

Lul lul

De fleste har vel lagt slike hyper bak seg? Nå får vi snart den “endelige” bekreftelse på at Betalutin fungerer i 3L gjennom interim, deretter skal løpet kjøres i mål via Paradigme med sine endrede / utvidede kriterier.

Utenom det har vi sterke indikasjoner på at Betalutin fungerer med Rituximab, og når Dahle forteller at Alpha 37 og Betalutin sammen kan være krutt, er det lov til å være forventningsfull til fremtiden. (Med fremtiden tenker jeg som aksjonær med årelang horisont som skal sitte til mål, ikke traderen som skal ut på 28 kroner)

10 Likes

Forbilledlig måte å bruke en patent til børsmelding på.

Tenk at vi har hatt børsnoterte selskaper som tidligere har fått patenter uten å melde dem.

3 Likes

Starten på Posisjonering før interim?

3 Likes

Det kommer vel også melding fra FDA om nye iklusjonskriterier i disse tider. Har sett det før, at når de først kommer med en god melding, kommer det ofte flere.

1 Like

Den kom i juni…

1 Like

Av alle de meldingene som vi venter på var denne litt uventet. Det beste med denne er at det bekrefter at selskapet arbeider tålmodig og med fornyet selvtillit. Jeg ser frem til en august måned med bekreftelse på interim. Deretter en melding om at rekrutteringen til Paradigme har skutt fart etter implementeringen av de nye kriteriene. Så blir det en reprise av 2016, men denne gangen ikke blåst opp av håp , men visshet om at første mål er innen rekkevidde. Lykke til alle tålmodige (som kjøpte tålmodighetskrem da jeg anbefalte det i vinter).

5 Likes

Ja, det er jeg som roter her. Beklager

Tror nok heller han mente at alpha-37 kan brukes i indikasjoner betalutin ikke fungerer så godt i innen hematologiske krefttyper – eksempelvis CLL – og på den måten komplimenterer Betalutin… ikke at de skal brukes sammen i kombinasjon…

2 Likes

Det blir vel ikke noe mer enn prognoser på ny rekrutteringstakt som kan presenteres i august og da bare implisitt via ny forventet dato for avlesning? I børsmeldingen 30/6 sier de jo at det tar 2-3 måneder å få godkjent ny protokoll hos alle land og at de vil fortsette på gammel protokoll inntil ny er godkjent. Litt uklart for meg om de må vente med ny protokoll i alle land til alle 25 har godkjent endringen. Har de presisert dette?

Fra børsmeldingen:

As soon as practicable, Nordic Nanovector will seek approvals for the protocol
amendments from the regulators in each of the 25 countries in which PARADIGME is
active. It is anticipated that it will take 2-3 months to gain approval for
these protocol amendments in all countries. Until the amendments have been
approved, the company will continue to enrol patients under the existing
protocol.
A close collaboration with the company’s Clinical Research Organisation (CRO)
will be prioritised to ensure smooth implementation of the new protocol and
maximise enrolment once the new protocol is approved in each country.
The company expects that expanding the pool of eligible patients will
significantly improve the present enrolment rate. During August, the company
will provide updated timelines for PARADIGME based on more clarity on the impact
of COVID-19 and after the completion of the interim analysis.

1 Like

De kjører så fort de har aksept i ett land

Bekreftelse på Interim i en eller annen form håper jeg i august. I løpet av høsten sept/okt antar(håper) jeg at det kommer konkrete tilbakemeldinger på endret rekrutteringstakt i Paradigme. Så vi enige her.

Nå er jeg mest spent på hva som vil skje med den registrerte “shorten” i Nano. FF har lånt ut en betydelig andel etter GF i vår som ikke har blitt dumpet i markedet enda.

Pøpoppoø

Nå blir det spennende å se om kursen klarer å bryte 200d-snittet ved børsslutt, det blir i tilfelle første gang i år.

1 Like

Tviler på at det skjer. Massiv sell off hver gang de kommer med noe nytt.

Sellon news - every time.

Men en gang så går ikke det lenger.

2 Likes