Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Bravo!! Pour some sugar on me!! Plix! #biotrøtt

13 Likes

Wtf!

Fantastisk :smiley:

2 Likes

Well, det var 1 minutt og 30 sekunder jeg aldri får tilbake :rofl:

3 Likes

Det er noe av det sykeste jeg har sett!! :+1:

3 Likes

Uendret synlig short i dag og, så de er vel ikke fornøyd ennå. Men hvor langt kan strikken strekkes nedover igjen, eller er gode nyheter rett rundt hjørne… :clinking_glasses:

1 Like
3 Likes

Leste annonsen, men er ikke helt inne på hva stillingsbeskrivelsen betyr.
Er det noen som vet mer, er det sånn å forstå at dette er en stilling som kreves i arbeidet mot søknad om godkjenning?

Er vel en helt vanlig QA stilling dette… Slik jeg ser det.

Ikke noe hokkuspokkus stilling men nødvendig i alle “seriøse” selskaper i vekst…

What are we looking for :

Passion about working in collaborative, complex and fast-paced environment with a high sense of urgency and with the ability to “walk the extra mile”

He he … Her må det gå litt unna :slight_smile:

Alltid interessant å lese en stillingsannonse, for av og til kan det si litt om “rikets tilstand”.

Min vurdering er at dette er en høyre hånd / innpisker for QA, og da kanskje hun Rosemarie.
Rett og slett en som passer på at alle følger systemene, leser SOPene, dokumenterer sin opplæring og ellers gjør som de skal.

Sånn sett er dette en stilling som det er blitt behov for inn mot søknaden. I alle fall i den grad at alle dokumenter som skal inn i file må være i orden. Som da blir følgende oppgaver:

  • Ensure that all Quality related documents are created and filed correctly
  • Assists with retrieving and filing of electronic records and paper QA records from CMO’s

Resten av oppgavene, og hoveddelen, går mer på at det på et eller annet tidspunkt kommer noen fra FDA og inspiserer alle NANOs CMOer, og selvsagt NANO selv, og da må all dokumentasjon som ikke sendes til FDA, men som kreves at er i orden “on site” i QMS. Og som selvsagt blir gjennomgått i en PAI.
Og det er nok en hovedmotivasjonen for en slik stilling, få orden i sysakene, for det er viktig, selv om det er kjedelig, og noen kanskje føler at man har oppgaver som haster mer.

15 Likes

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Når vi ser hva vedkommende skal jobbe med kan det også bety en erkjennelse av at det rent administrative arbeidet med innrullering av pasienter ikke går raskt og presist nok. Eller en mer velvillig tolkning; Nano sikrer at det gode og raske arbeidet på denne fronten blir sikret.

1 Like

Kan noen se i glasskulen og fortelle hva som skjer med Nano aksjen? Går bare ned ned og ytterligere ned🤭

Lekestue for shortere og tradere.

Litt som et mobbeoffer, gjengen finner et lett bytte de kan bølle med. Helt til ‘‘offeret’’ tar hevn

1 Like

Dette er den neste store hendelsen (om ikke en melding om Archer-1 kommer først). Sånn jeg ser det er markedet nødt til å få svar på om PARADIGME enda rekrutterer i henhold til guiding før investorene er villige til å kjøpe aksjer de skal sitte med ut året - eller enda lenger.

Håper hevnen kommer kjappere enn kjapt

1 Like

Skal formentligt længere ned, før den vender … sidder selv i aktien, men afventer yderligere akkumulering.

2 Likes

Vanskelig å spå NANO, for den helt store kjøpsinteressen trigges nok av fundamentale nyheter. Å vite at safety er OK i Archer kohort 2 kunne sikkert skapt litt positivitet.

Denne traden går helt skitt, må bare prøve å dra ned snittet , uff of uff :wink:

Men gir ikke opp, Nano blir nok mye høyere i løpet av året.

1 Like