Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Eg har gjort noen dumme trades og var med i NANO siden 2015. Men eg er SJELEGLAD eg ikke trykte på salgsknappen da nano stå i 10 kr, det var RETT før. 20000 aksjer da ville ikke gjort noe særlig men om dette når går veien er det et fint hus de fleste plasser i landet…

1 Like

Ikke dårlig husk det, tydeligvis 17,6mrd :slight_smile: Dog viktig å merke seg at vi må ha suksee i 2FL med Archer og ha en brennhett pipe med Alpha i gang for å nærme seg en god MCAP. Når jeg gikk inn i NANO 2016 så opererte jeg med tallet 384,- husker ikke helt regnestykket og det er noen emisjoner siden :rofl:

Tenker fortsatt at basecase er 40% av 3FL - 4K pas pr. år og 10K$ pr mnd MDOR.

Edit: for å regne om betyr det 5,4 mrd årlig på Betalutin 3FL alene :wink:

1 Like

Skal man følge historien så burde man selge før kvartalspresentasjon… hmm, balls of steel på de personene som tørr det denne gangen.

Det sa Healthcap i 2015 og den gang var pipen mye mindre enn den er i dag.
Nå har vi Archer-1 og MZL samt at Betalutin oppregulerer CD20.
Det har økt verdien betraktelig spør du meg, men så har vi hatt 2 emisjoner etter dette så den virkelige aksjekkursen er dermed blitt lavere fordi vi deler på flere aksjer

2 Likes

Nope, må ikke det.

Les studier og rapporter som anbefaler RIT brukt som konsolideringsterapi i DLBCL, FL, MZL og MCL.

“With the higher CR rates and longer Progression Free Survival (PFS) times observed in patients with FL and DLBCL, as well as encouraging early data from MZL and MCL consolidation trials, RIT appears to have an important role in the treatment of patients with NHL.”

https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm

Markedet kan i et bullcase beløpe seg til over 60k pasienter bare i US hvis dette blir en realitet. Så der er ikke rart at Nano har momentum om dagen!
Og enda har ikke dette faktumet blitt ordentlig diskutert på TI eller HO, rett og slett fordi Nano er blitt litt glemt.

Som sagt, jeg tror Novartis kjøper Nano, før eller siden.

13 Likes

:point_up_2:

Denne linken er gull for de som snuser litt på caset nå, spekket med godbiter

https://www.lymphomation.org/treatment-rit.htm

Radioimmunotherapy review article http://bit.ly/d181ic

«Currently in the United States, RIT is mainly used in the salvage setting; however, emerging data suggest that to enhance patient benefit, RIT should be administered earlier in the treatment of follicular lymphoma»

3 Likes

Håper du får rett.
Forsåvidt så driter jeg i om Odd Børretzen kjøper Nano, og får de til å lage måkegift, bare prisen blir go-zillions of dollars! :rofl::money_mouth_face:

Ja, det spiller fuck all hvem som kjøper!:wink:

Men Nano passer som hånd i hanske for Novartis, tror egentlig ikke det går lang tid før budet kommer. Uten at jeg setter huset mitt bak den påstanden!:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Er forsåvidt enig og håper du har rett, da 3FL mer enn nok forsvarer en god MCAP på selskapet.
Men for de virkelig store tallene så må NANO inn i 2. linje. for det betyr ca. 3ggr antall pas. og $

Nei, stikkordet er konsolideringsterapi min venn!:wink:

Sjekk ut linken over

1 Like

Takker, god kveldslektyre på senga :slight_smile:

Algeta ble kjøpt for 2,9 mrd $ – på datidens vekslingskurs tilsvarte det 17,6 mrd kroner…
(Kronekursen har svekket seg kraftig målt mot dollar (og euro) siden den gang.)
Hva Nano er verdt…? Who knows, men ja – Jeg har, som andre her også påpeker, hørt det bli nevnt at potensialet i Betalutin overgår Alpharidin og Algeta ganske kraftig av dem som forstår litt av denne medisinen. Hva som ble lagt i det potensialet er noe annet – Dlbcl er vel delvis utelukket ihv nå… På den annen side, så er Alpha-37 også tilkommet i ettertid av disse uttalelsene. I tillegg er man blitt mer oppmerksom på mulighetene innen konsolidering gjennom RIT den siste tiden.

2 Likes

Ref. Algeta… svært få skjønte tegninga og våkna opp selvom de fikk/gjorde partneravtale med Bayer… føler litt det samme med NANO, tror mange ikke har våkna og fått med seg at de har passert interim. Neste er readout og mye skjer før den tid, det er jeg sikker på.

5 Likes

Joda, Algeta steg jo forsåvidt godt, men hadde mye å gå på selv etter partneravtalen…
Avtale kan fort ta folk på senga i Nano også, men tror det vil vekke deler av markedet kraftig opp i ettertid denne gangen… (Folk har jo RHL/Brulands forrige suksess i minnet vil jeg tro – det burde kunne gi litt ekstra interesse).
Men helt enig i det at passert interrim burde vekke folk – jeg synes verdsettingen er snodig lav mtp det faktum… Passert interrim er veldig langt på veien mot en godkjennelse – Tradisjonelt en helt ENORM derisk og så langt du kan komme ift avlesinger uten å være godkjent…

4 Likes

vi får si som james bond fra Telemark sa… “ser bra ut dette”

2 Likes

Det som virkelig er ett sterkt signal er toneskiftet i forumet her.
Når folk er positive og forventningsfulle så smitter det raskt.
Sånn var det i 2016 også, og Nano ble folkeaksjen.

Det blir kursbonanza av slikt - vær varsom :joy:

Men spøk til side.

Jeg har aldri vært noen tekniker, men jeg mener vi fikk ett kjøpssignal igår?
Så steg vi 5 idag og stengte på HOD?
Det skulle vel være ett nytt kjøpssignal?

Jeg tenker det er mange piler som peker rett vei her.
Dersom det kommer positive signaler ifm q2 tror jeg vi fyrer første truster for høsten 2020.
Kjenner det på gikta - du hørte det her først.

Stemte bra sist, gjorde det ikke?

Jeg tror ikke vi blir kjøpt opp enda.
Men det kan meget mulig komme en partner til bordet ila høsten.
Det forventer jeg nesten.

Edit: var visst ikke avgitt igår, men i ferd med å avgi (se teknisk tråd)

3 Likes

Litt mer info om mzl odd

1 Like

Når folk begynner å poste :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:emojier igjen, da begynner vi å snakke!

2 Likes

Absolutt!

Jeg var ekstremt negativ til Nano før Bravo måtte gå. Da var det hele synkende skip.

Men styret tok kraftige grep som jeg hadde sansen for, kostkutt, endret ink.kriterier i Paradigme og satset hardt på MZL.

Når i tillegg interimen gikk i boks(og det attpåtil med bull-uttaleser fra SAB), så er Nano faktisk det norske bioteket som er nærmeste markedet.
Og som @TyrionIV sier, da skal selskapet reprises. Reprising starter når markedet har tillit til ledelsen og styret.

En ting til, når Nieba var såpass åpen og positiv til at BP kunne banke på døren etter interim gjorde meg bull på caset. Tror HC er sugen på å finne en partner nå, og da blir det enklere å få inn en partner(eventuelt en kjøper)

14 Likes