Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Legger inn en kjøpsordre, for denne skal høyere før helgen etter min mening :rocket: :rocket:

9 Likes

Lite volum, trangt inn døra :rocket:

1 Like

Solgte pcib i går med fin gevinst. Og inn i nano før børsslutt i går. Har en god magefølelse. Virker som det meste stemmer for nano nå

6 Likes

Håper du kom inn. Dette begynner å minne om august 2016. Vi er igang. Nå skal “alle” inn og snart dukker Focuss og Londonmannen opp også.

2 Likes

Ja kom inn med snitt 28,66

Er det noe info vi ikke har fått med oss mtp kursoppgangen?

Herlig å igjen være aksjonær i NANO. Hadde en fantastisk opptur med NANO gjennom 2016 og har ikke noe imot en tilsvarende opptur i månedene som kommer. Som å være hjemme igjen. :money_mouth_face: :smiley:

15 Likes

Så hyggelig å ha deg blant oss igjen! Velkommen tilbake :slight_smile: Nå begynner moroa!

1 Like

Takk for det! Må innrømme at jeg har fulgt med i kulissene. Og det som har skjedd den siste tiden gjorde valget lett. Kan bli veldig moro dette!!

3 Likes

Bare å lenke seg til masten igjen!

Og denne gangen må du svelge nøkkelen til hengelåsen :wink:

7 Likes

…infoen er der, investorer har ikke helt tatt innover seg at interim er passert. :slight_smile:

7 Likes

Herlig å se 30 tallet igjen :muscle:

1 Like

He, he InVivo! Du har ikke noe problem med husken, ennå. :stuck_out_tongue_winking_eye: Får heller forsøke å dempe min entusiasme denne gangen. Men må innrømme at det var fantastisk moro høsten 2016. Kunne vi få en reprise av den høsten 2020, da skal jeg neimen ikke klage. Men hadde ikke trodd at jeg skulle få handle NANO under kr 30 i dag. Får bare takke og bukke til den eller de som var i det gavmilde hjørnet i dag.

4 Likes

Nå skjønner jeg at kursen jogger i oppoverbakke, når selveste LM er tilbake. Velkommen igjen, kanskje du får rett i dine spådommer fra gammelt av alikevell. :crossed_fingers:

3 Likes

Takk for det Sjerkyll! Men vi får da inderlig håpe at det er andre mer fundamentale forhold som er årsak til at flere nå flytter kapital tilbake til NANO. For min egen del så var det flere positive hendelser våren/sommeren 2020 som fattet min interesse. Og skulle det dukke opp en skikkelig partner i løpet av høsten vil julen komme tidlig i år. ;-))

1 Like

En fin dag for Nano i dag.
Uten noen nyheter?
Får avvente til Q uansett og se hva som kommer der.
Overrasket over kjøpsviljen med så mange uavklarte spørsmål, men
Rally i forkant av Q er heller ikke uvanlig.
Ikke noe å miste søvnen av for min del selv om jeg ser flere på chatten tror det :joy:

31,14 nå :clap:

Du var vel også innom tidlig på vinteren 2018. Dessverre endte det med knall og fall for oss som ikke tok gevinst da. Litt flere aksjer er det blitt i selskapet, men potensialet er på ingen måte forsvunnet. Selv hadde jeg dessverre ingen mulighet til å benytte meg til innbruddsprisen da aksjen falt til 10 kr på våren, men har uansett aldri hatt flere aksjer enn nå, så en oppgang er ikke meg imot. Tror et oppkjøp er blitt mer aktuelt enn noen gang, og det skal nok mer enn glansbilder til for å friste de største eierne. Pen omsetning for tiden, og det tyder på at dette kan være mer enn et blaff.

1 Like

Skulle ikke du kjøpe på 16 ?

1 Like

Hva med rolige 5% av gangen? Ingen høydesyke nå… :rocket:

Mantra:

  • Novartis
  • Novartis
  • Novartis
  • Novartis
  • Novartis
  • Novartis

“We are excited by the response to our first targeted radioligand therapy, Lutathera, in the U.S. market and expect to follow this success with new treatments for other cancer types,”

6 Likes