Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Drep meg herre, men ikkje med graut!

3 Likes

God aften, godtfolk! :cowboy_hat_face:

Dedikerer herved mitt aller første innlegg her på TekInvestor til Nordic Nanovector (NANO). :syringe:

Nå er jeg ganske fersk i aksjemarkedet og jeg har ikke holdt på med aksjehandel lenger enn siden 2016, likevel har jeg rukket å tjene ganske mye penger - hovedsakelig innen sektoren bioteknologi. :necktie: :chart_with_upwards_trend:

Et av de selskapene jeg hittil har tjent mest penger på er NANO. For øyeblikket sitter jeg med 100 % av aksjeporteføljen min i NANO, derav et stort håp om og en sterk tro på å tjene mye her også i fremtiden. Akkumulerte antall aksjer senest i dag tidlig, så nå er jeg godt lastet opp i selskapet!

Jeg har stor tro på både selskapets ledelse og pipeline - synes 2020 og 2021 virker å kunne by på et par svært spennende år, forhåpentligvis vil jeg oppleve å gjøre en ny kule i aksjemarkedet med NANO! :smiley: :rocket:

6 Likes

Da har du ingen aksjeportefølje, men en enkel investering. Lykke til!

Therefore, it seems reasonable to develop treatment approaches that enhance the efficiency of RIT, while reducing its toxicity. In this paper, novel methods that improve the efficiency of RIT and reduce its toxicity through various mechanisms are reviewed. Further clinical development of these methods could expand the NHL patient groups eligible for receiving RIT, and even extend the use of RIT to new indications and disease groups in future.

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/08830185.2019.1588266?src=recsys&journalCode=iiri20

Bravo overrasket alle oss på R&D dagen 17 September 2019 med Archer-1 readout på 3 pasienter. Når tenker dere neste readout kommer? Men tanke på at det er 5 måneder siden sist vi fikk readout og Arne nevnte at mulig det ble behandlet en ny Archer-1 pasient 17 Sep. 2019. Kan vi bli overrasket 27.02 med nye Archer-1 tall?

Her tror jeg vi har et svar allerde.

3 Likes

Ah ok, så ikke vits i håpe på ny data til kvartalsrapporten.

Noen som har lenka til DNB sin analyse av NANO? Husker at noen har lagt den ut her tidligere.

@Krieghoff

Hvilken er det du tenker på? Den første ifbm IPO eller det siste ?

Den siste, den med den fine kurven over antatt kursutvikling i 2020.

CMP4_146534 – Kopi.pdf (363,5 KB)

5 Likes

Tusen hjertelig!
Interessant at de kan faktisk treffe riktig på det positive kursmålet på over 100,-.

Ja Bull scenarioet kan fort inntreffe. Men skal vi over en kneik til eller er de on track? Jeg tviler på at big pharma vil sitte stille å se de gå til markedet. Men innerst inne håper jeg vi blir en del av Norges første big pharma selskap. Det hadde vært fantastisk. DNB mener de har penger til read out. Litt i overkant spennende før q4.

Det er definitivt mer interesse for norsk bioteknologi nå som bjellesauer innen spekulasjon og investering har begynt å kjøpe seg inn i norske selskaper som Photocure. Olje- og fiskebørsen ser etter andre, mere fremtidsrettede industrier å investere i som fornybar energi, teknologi og medisin. Jeg har troa, ser lyst på fremtiden og utelukker ikke langt høyere kurser i samtlige biotekselskaper på Oslo Børs.

5 Likes
1 Like

Bommet litt på antallet, men traff på GSA.

Rimelig sent rapportert synes jeg.

3 Likes

Er ikke helt sikker på om du kan korrelere slik. Etter min oppfatning så er short utlånet (forutsatt at det er det) registrert pr onsdag i forrige uke. Reduksjon og økning i short hittil denne uke mener jeg må være ytterligere aksjer som er lånt mandag og tirsdag denne uke. Disse vil fremkomme på listen pr onsdag, altså idag og være tilgjengelig på neste ukes liste som offentliggjøres mandag. interessant dersom noen kyndige kan bekrefte eller avkrefte min oppfatning. Ellers så synes jeg denne observasjonen er av interesse i det korte bildet. Både med tanke på muskler til å presse kursen ned kontra eventuell short skvis dersom demningen brister.

Endringer på short blir synlig påfølgende dag klokken 15:30 på Finanstilsynets sider…

1 Like

Der gik den gennem 28,00 … 30 næste stop … hep hep!