Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Folk får bare selge for min del.

“Alle” tror vel at historien gjentar seg fra 2017… Så da tipper jeg at 2018 Ash blir en Knock out rakett :wink:

Hvilke triggere er ventet her nærmeste månedene? Er det kun det som skal presenteres på Ash vi venter på?

  • ASH 2018, abstract+poster for LYMRIT 37-01
  • Første doserte pasient ARCHER-1
  • Ny styreleder

er det “alle” venter på nå. De to siste punktene behøver ikke ha for mye å si for aksjekursen, men kan likevel ha det.

5 Likes

Takk! Er det riktig at dataene som skal presenteres på Ash ikke er kjent ennå, så det blir nyheter ? Og det er da helt på det rene at det blir tørke frem til starten av desember?

Ingen vet når lynet slår ned Bingo.
Det er hele moroa med spekulering.

Sant nok, men med mindre det skjer noe uventet så blir det altså først å håpe på litt oppgang i starten av desember. Etter det må vi vente helt til 2020? Eller er det ventet data fra kombinasjonsstudier før det?

Abstraktet med data kommer 1 november

Du kan anta BTD/Prime kan komme før. Data fra DLBCL kan også komme før. Lugano presentasjon er en mulig trigger for 2019 for den del.
Archer-1 data tror jeg ikke vi får før hele dose-eskaleringsstudiet er fullført, proof of concept i 2020 på det altså er håpet. Kan komme før, men vi får se.

Har forsøkt å finne transkripter fra de tidligere presentasjonene, som paradigmepresentasjonen, men har ikke funnet noe.
Kan det bare være rykter?

Takk for svar her, høres bedre ut enn det lille jeg hadde fanget opp!

… men det kan også være at dette ikke kommer før i 2019.

Ja, men basert på Q2-presentasjonen så er det ikke noe å vente på enda :slight_smile:

2 Likes

Du har helt rett, svarte på hvorvidt det blir nyhetstørke etter ASH, ikke om det blir nyhetstørke før.
2 måneder til ASH, med kvartalspresentasjon og fpd(antar jeg) før den tid anser jeg ikke som tørkeperiode.

1 Like

Åja, ser nå at du siterte et annet av Bingos innlegg enn jeg trodde. Beklager den!

Men ja, 2019 ser vel nesten ut til å bli 2017 all over again, men med større sjanse for oppkjøp/partner

Får dra frem denne igjen også da, så er dagen komplett! Hadde jeg vist det jeg vet i dag hadde jeg aldri tatt meg bryet med å lage videoen😂

God natt alle nanoitter - den som venter på noe godt - venter ikke «any minute now» :tada::bar_chart:

Never mention Lugano for me again! Never!

Mye overanalysering her om dagen. Slapp av og nyt livet. Selg aksjen hvis du har mista trua, eller kjøp / hold hvis du fortsatt mener selskapet er underpriset.

Jeg holder min posisjon og legger kjøpsordre på 45 kr inntil videre :slight_smile:

Problemet til Nordic Nanovector er hverken konkurrenter eller regulatoriske utfordringer; problemet ser ut til å være at store deler av aksjonærene er bipolare og veksler mellom eufori og depresjon…

12 Likes

Tok meg tid til å skrive en liten melding til IR ikveld angående rekrutteringen av LYMRIT 37-01. Grunnen er at det for meg er uklart når siste pasient ble innrullert i studien, og hva selskapet i det hele tatt legger i begrepet innrullering. Melder ifra her når jeg får svar!

Hei Malene

Jeg leser børsmeldingen fra 2. oktober at Nordic Nanovector skal presentere LYMRIT 37-01 med 6 month follow-up. Flott!

Det jeg lurer på er når siste pasient i studien ble behandlet.

Den 22. august 2018 (Q2-presentasjonen) meldte Lisa Rojkjaer at siste pasient i LYMRIT 37-01 ble behandlet i mars. Hun sa: " I mean the first patient was enrolled in the study December 2012, so – and the last patient was earlier this year. I think it was March, the last, somewhere around there". Hun kunne altså ikke bekrefte dette selv.

Allerede 14. desember 2017 kunne Nordic Nanovector melde, i forbindelse med DnB Healthcare Conference, at enrollment i studien var fullført.

Spørsmål 1. Betyr setningen “last patient enrolled in the study” det samme som “last patient treated with Betalutin in the study”? Eller betyr det at pasienten har bekreftet ønske om deltakelse og venter på behandling?

Spørsmål 2: I hvilken måned ble siste pasient i LYMRIT 37-01 behandlet?

3 Likes

Blir jo i retrospekt en del “egg on our faces” til oss som flirte oss rammeskeiv av denne, og " 50 kr, Ressourceinvestor " osv, siden den gikk på 30-tallet i april og nå ser vi 40-tallet igjen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Men jeg sier nå som i april, bare jæv… synd jeg ikke har mer å laste opp for på disse nivåer!

1 Like

Det er vel disse ‘‘programmene’’ vi får vite mer om på ASH antageligvis. Som noen nevnte her, dette blir et et spennende krydder i tillegg til Lymrit 37-01 data.

Cell Cycle Kinase Inhibitors Potentiate the Effect of 177Lu-lilotomab
Satetraxetan in Treatment of Aggressive Diffuse Large B-Cell Lymphoma