Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Jag vet ikke hva “bøyer meg i støvet” betyr … sorry #svenskefan

1 Like

Jeg legger meg langflat

1 Like

Oh neeeei, mye hyggeligere å stå opp #SlippeBliFeit

2 Likes

Monthly… - altså, disse targets ser ut på chartet som noe som kan materialisere seg i 2021?

Ikke vis det blir en parabolisk rørelse, e.g, bryter aksjen opp i år skulle jag si 19-20. Savnes en firer og 5er og mot kanskje 22-23. Dette er ren spekulasjon, men om man vill eie ett mønster så er det parabolic. Forhåpentlig bryter NANO opp videre, bare følge med og se :slight_smile:

3 Likes

Noen fortolkninger til den store nedgangen tatt volum og acc/dis i betrakning?
Synes det hele virker underlig

Min ikke veldig velbegrunnede holdning er at det er en kombinasjon av en veldig proff og tålmodig kjøperside som hele tiden er interessert så lenge de får aksjer billig nok på ene siden, og en selgerside som ikke er panisk men av forskjellige grunner finner det nødvendig å kvitte seg med noen aksjer. Redusert belåningsgrad i DnB passer ekstremt godt inn i dette bildet.

6 Likes

Passer jo med aksjonærutskriften, hvor DNB livforsikring solgte ihht indeksutv. og kjøper som bla JPM lastet.

Nei, det er fond. Tror jeg ihvertfall??! Har sett lignedne misforståelse verswere før, men man samler ikke op pen skokk privatkunder direkte i en sekk som enkelte har misforstått f.eks. Netfond og Nordnet Bank, det er enten fond med privatkunder indirekte eller banken selv.

Regner med dere har fått med dere BULL HARAMIen i dagchartet, på trippelstøtten?

For meg minner candlesticksene aller mest om støy. :stuck_out_tongue:

Men jeg liker rsi på opptur og antydning til bullish macd crossover.

Ser at når man zoomer så langt inn så blir acc/dist mye styggere, det liker jeg ikke så godt.

Edit:

Og der så jeg at du skrev dagchart og ikke time.

Volumprofilen antyder solid støtte rett under området vi er i nå om ikke det skulle holde.

1 Like

Blir faktisk litt ør av disse vannrette volumgrafene.

Hva betyr gul/blå i volumgrafen?

Interessant, gapet herved lukket

image

2 Likes

Zero kontoer etc gjør jo det

image

Helt utrolig at gaps har sånn gravitet ved seg.

Ser dere noen targets? Ser jo ut som “DNB-kundene” har fått redusert belåningen nå :wink:

Et åpenbart bulltarget om vi faktisk får en reversal nå er 63-64 som er en gammel motstand sone som nå også har SMA200 rett oppå seg.

Men før det 57-58 som var støtte før og derfor blir motstand nå.

Haha jeg skulle si 67. har holmes blitt mer bullish enn savepig?

2 Likes

Hehe, 67 vil jo nå representere et solid overshoot forbi SMA200. 67 var mitt target på forrige rykk opp, men må jo nesten stå fast ved logikken min og følge 200 dagers snittet nedover.

Dippen ned til bunnivået intradag vi har sett nå synes jeg minner om en klar overshoot nedover i forhold til hva som burde være nødvendig, når vi tar volumet med i betraktning.

image

2 Likes