Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

“Men ja, ingenting er sikkert, og definitivt heller ikke at det blir emi i Q2 2020 i NANO som Coiltubing over her åpenbart «vet».”

Hmm, det er vel under enhver tvil, at marioteten på dette forumet har forståelse/ tror at NANO trenger penger. Mest sannsylig i Q2. Selvsagt som jeg nevnte skulle noe selskapsorientert dukke opp, vil naturligvis behovet evt. endre seg. Men for all del, jeg er ingen Nanoguro, og jeg håper at jeg tar feil.:- :blush:

Er det mulighet for å publisere kursdrivende informasjon (i Nanos tilfelle interim, DLBCL og Archer-1) i forkant av en evt emisjon, så vil det jo være veeeeldig dårlig ledelsesstrategi å kjøre en emisjon før disse dataene foreligger markedet.

kan hende at samme dag dataene publiseres at de kjører en rettet emisjon, og eventuelt rep emisjon(som blir ganske sannsynlig på disse nivåene).

Jeg kan våge meg på en spådom, som normalt sett hadde hatt stor sjanse for å gå i oppfyllelse. Men da vi har en skikkelig storm i markedet og mye kan skje så er det med forbehold om at det kan gå en helt annen vei.
NANO befinner seg i bunnen av den fallende trenden. Vi kan i tillegg se en liten dobbel bunn som vanligvis indikerer solid støtte og oppgang.

Hva om bunnen i den fallende trenden ikke holder? Vil det indikere enda brattere falltakt framover? :thinking:

Vi har vel sett rimelig mange eksempler i mange aksjer i det siste at når man faller ned gjennom en trend eller et støttenivå så gir det fort enda en dramatisk bevegelse nedover

11.5kr - 12.5 virker sannsynlig at skal testes en gang til.

Dette vil selvsagt ikke skje uten negativt sentiment i markedet de neste ukene men akkurat nå tar jeg den delen for gitt.

3 Likes

Da skal jeg iallefall stå klar å kjøpe

Ser ikke spesielt bra ut. Kan fort havne i bunn av range igjen med denne farten.

Da var vi i bunn av range igjen, og i går fikk vi også brudd på nytt bearflag.

Denne aksjen bare gir og gir :sweat:

Target bunn av range rundt 10 blank.
Target for bearflag rundt 8 kr - kan overshoote.

Ønsker meg en flush ned på volum slik at vi kan begynne å danne ny opptrend? :thinking:

2 Likes

Må dere roe reka angående denne flushinga. Vi har jo flusha med jevne og ujevne mellomrom i lang tid nå.

5 Likes

På disse nivåene er det ikke lenger vits i å selge. Og shorten har begynt å dekke inn. Ta hintet :wink:

2 Likes

Syns vi har hatt flush ned lenge nok nå… :sweat_smile:

En mer royal straight flush enn det vi har hatt i Nano de siste 3 åra skal du lete lenge etter. :spades:

Lurer på hva Roy Hartvig tenker når markedet snart priser selskapet som skal lansere medisinen hans til kun cashbeholdninga.

Det hadde vært interessant å vite…
Aksjekursen har vært plagsomt nedadgående

Ehm… Roy Hartvig… :smirk:

Flush uten volum er ingen flush. Hvis du ser volumbarene var det største salgsvolumet 27.02.
Etter det har det egentlig vært ganske lav (eller lavere) omsetning. Jeg legger ikke så mye i det, men ser jo at flere tenker slik @ezPappi sier - nå er tapet så stort at det ikke er vits i å selge :wink:

2 Likes

Kan Korona være en god nok årsak for å avvikle hele selskapet og ta med teknologien over i et nytt selskap? Starte på nytt når ting roer seg ned?

Nei.

Vanskelig å sei, det er selvsagt en mulighet. Men tror da at det varsles en lav emi i forkant, som ikke blir full tegnet.