Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Sjekket chartet i morges. Rejection av 200 dagers SMA og muligens en liten HS formasjon på daily. Target ned mot 50-dagers SMA og 60 spenn er sannsynlig IMO. Forventer den vil bounce rundt her.

IndreMisjonensOppfattelse??

Er det ikke en dobbel topp satt den 9 august?

In my opinion. Glemmer at ikke alle er like unge som meg :wink:

2 Likes

Syns den holder 65 godt enda altså. Tett opp mot q-presentasjon også. Tror ikke vi ser 60 blank.

Steike jeg er god. Også sist gang jeg rotet med mine primitive forsøk på teknisk analyse gikk den også opp :money_mouth_face::champagne:

1 Like

Gamle som deg? Tviler på at niesen min på 16 skriver IMO :stuck_out_tongue:

Jo, hun skriver IMO ganske ofte, ifølge @Nocturne .

4 Likes

Endelig er du tilbake! :smiley:

Dog uten insidermedlemskap. Bestemte meg for å bruke pengene til å kjøpe meg inn i topp 20 Funcom.

2 Likes

image

2 Likes

Skal si ifra om det skjer noe som gjør at du må punge ut!

Og så, over til TEKNISK!

1 Like


Cup-and-handle med 70-ish som target? :stuck_out_tongue:

4 Likes

Foreløpig - ja. Det kommer helt an på om vi nå får en lower high eller om vi invaliderer formasjonen og tar ut 70. Rejection igjen av 200 dagers vil føre til fall rent teknisk. - Hva som kommer av godsaker på Q2 som kan forhindre det vet jeg ikke - og jeg gambler ikke på å trade denne bevegelsen. Sitter heller rolig her for tiden - den mellomlange trenden er opp! :wink:

Edit: weekly bullflag? Probable.

1 Like

Holder seg godt enn så lenge. Innhold fra presentasjon vil diktere videre retning?

Presentasjonen er 23.08? Mye mulig det ikke skjer så mye dramatisk før det ja.

22.08

1 Like

Er ganske thight range. Ganske tydelige støtte / motstandsnivåer.
Jeg tror vi får en avklaring på retning før 22.08 :wink:

4 Likes

image
image
image

Registrerer MACD ser ut til å kunne danne en negativ indikasjon i morgen. Volumet er lavt om dagen, så ser mot 20 dagers som støtte i første omgang.
Om børsen fortsetter å surne klima pga Tyrkia er det kanskje mulig utvikling før kvartalspresentasjon.
Får lite brukbare trendlinjer, så forsøker ikke på det, men tenkte jeg skulle påpeke at vi videre er innenfor i hva @Nocturne viser over.

1 Like

På hvilken nettside henter du disse chartene?