Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Sikkert her i fra:

https://www.netfonds.no/quotes/analysis.php?paper=NANO.OSE

1 Like

Netfonds jeg bruker ja =]

Takker :ok_hand:

1 Like

Spørs om dette var siste test av støtte før oppgang.

1 Like

Norskebulls automatiske candlestick analyse ser positivt på det om bull pattern bekreftes:

1 Like

Hvorfor ser jeg en ascending wedge? Det rimer ikke med det du sier om oppgang?

Det er nok ikke det, ville sett på toppen som flat

Kanskje ønsketenkning?
Vi er ikke ved noen tvilsom bekreftelse av det enda. Brudd ned fra 57,65 med volum så tror jeg på at vi har en slik bekreftelse. Finner den situasjonen tvilsom uten at det kommer dårlige nyheter.
Jamnført del 4-5-6 herfra:


https://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school:chart_analysis:chart_patterns:rising_wedge_reversal

Neida, har ingen ønske av å se kursen lavere, er ferdig lastet og har ei heller kapital å kjøpe for… det så bare ut som en ascending wedge slik jeg tolker strekene og det er en bearish formasjon. Derav spørsmålet… :wink:

2 Likes

Ser på det som et ABCDE acending triangle, der vi nå befinner oss i E punktet (med andre swing low som A punkt)

(altså en bull formasjon)

@anon21766851 og @Fornybar mimrer om abstract-dagen i fjor, kursvolatiliteten var ekstrem.

Men et år etterpå så fikk vi en del dager med mer volum enn det gitt :stuck_out_tongue:

image

2 Likes

Satse på at det ikke blir noe ny feilinformasjon da.

Kursen strekker seg både mot MA200 og MA50 idag, slutt ca midt i mellom?

1 Like

image

1 Like

Cup & handle.
Ned ca 50% fra toppen til midten av koppen + evt støtte ved 50 dagers

7 Likes

Midt i mellom ville være:
image
image

64.00 nøyaktig. Du kom innenfor en halv %, 30 øre fra, på gjetning 7 timer før børsslutt. ^^ Godt vurdert!

image
Er litt skeptisk til bevegelsene til RSI, aner vi har brutt den stigende undertonen som har vært der for en stund siden. Ser ut som MACD kanskje er på tur å snu nordover igjen. Men volumet som er om dagen, gjør at jeg har lite tiltro til formasjoner som kan tegnes, i positiv såvell som negativ forstand.

6 Likes

Trist at denne tidligere svært aktive tråden nærmest har dødd. Vi faller på relativt høyt volum i dag, støtte på MA100? Ser ut som vi bare kan glemme cup&handle :frowning:

ja R.I.P… Hadde egentlig planlagt ny trading range og greier jeg :confused:

45-50kr kan se ut som neste stopp, lite støtte å hente før det

Først se om vi kan komme oss opp til psykologisk trygge 60 mot slutten av dagen. Hvis ikke er det ned å se om det finnes noe støtte i 100 dagers som nå er på 57.20 kr. Det var støtte der 11. juli.

Ja den røyk…