Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Olympiske Leker

Hvilken sport deltar @capteink i ?

Om jeg skulle tippe utfra tilgjengelig informasjon her så står nok capteink til venstre på dette bildet av kombinertlandslaget:

1 Like

Ettersom han lurer på om noen av oss følger med på kombinert så er det vel der han er reserve vil jeg tro.

1 Like

44
GULL til Maren Lundby

8 Likes

Deilig seier. Flott jente med et enormt press på seg! Unner henne denne seieren! Heia Maren!

5 Likes

Maren Lundby har vært rå! Unner henne virkelig seieren.

3 Likes

Hva synes dere om OL i Sør-Korea?
Så langt synes jeg det har vært litt stusslig… Mye dårlig vær og mye vind, renn blir utsatt og laber stemning i løypene. Får ikke helt riktig stemning…
Men, det har vært mange flotte opplevelser så langt og jeg håper Norges helter skal karre til seg enda flere medaljer! :smile:

2 Likes

Jeg fatter ikke poenget med å arrangere OL for tomme tribuner!
På feil tid av døgnet for de som er interessert i å få med seg lekene.
Med omgivelser som tildels får lekene til å fremstå som stusselige.
Og neste OL blir i Kina😢

3 Likes

Jepp!

At de er “overrasket” over at det er mye vind der er jo litt rart, all den tid det er vindmøller på åsene rundt skistadionen…

4 Likes

OL i Korea (lettere å skrive enn Pjång Sjong) fremstår mer og mer håpløst. …

Trist… bare ta VM i Holmenkollen, 200 000 tilskuere eller noe?

4 Likes

Aksel Lund Svindal tok norges første utfor gull i OL. 12 hundredeler bak kom kompisen Kjetil Jansrud :skier: Etter å ha ligget litt bak på toppen kom Aksel som ei kule på slutten å vant gullet :+1: :smiley:

bilde

6 Likes

Er så deilig!!

2 Likes

Nå blir det en liten pause her før det blir 2 omgang i storslalåm for damer. Ragnhild Mowinckel ligger på en fin 4 plass etter 1 omgang og er med i kampen om medaljene :slightly_smiling_face:

bilde

SØLV til Ragnhild :+1: :smiley:

6 Likes

Ja det var rått og veldig fortjent etter alle de skadene han har vært i gjennom de siste 10 åra! Jansrud har jo også klart å komme tilbake etter alvorlige skader så det er jo litt av et lag vi har!! :+1: :smiley:

1 Like

Dette var rått!!!

1 Like

Gull til Ragnhild Haga foran Kalla og Bjørgen :skier: :smiley:

4 Likes

Gullet til Legenden Aksel Lund Svindal gjør OL allerede komplett for min del. Alpint er vintersportens absolutt største høydepunkt for meg.

Og det er bare helt rått å se hva det lille norske laget presterer i en idrettsgren hvor det er så stor internasjonal interesse!

Heia Aksel!! GOAT.

3 Likes

Jeg digger Curling, men åpningskampen til team Ulsrud var skuffende.

1 Like

Gull til Johannes T. Bøe! :+1: :skier: :smiley:

3 Likes