Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Omaken Sport AS

Er det noen som har sett mer på denne. Dette er jo spennede, men er er usikker på hvor lang tid det tar og etablere noe slik ? Gaming vokser jo for hver dag og flere vil være lønnet her på sikt, det er jo store penge summer osv… Emisjon er nesten lik prisen på aksjen nå.

Det er vel som Trøim engang sa, den sikreste måten å tape penger på er å eie et fotballag. Dette er vel overførbart til E-sports lag, og Nordavind som han er storeier i nå? :slight_smile: Er vel CS-laget og merkevaret Heroic som pr. nå er den største asseten de har, og i en tradisjonell lønnstruktur så sitter spillerne med igjen for mye av kaka i prispenger etc her. Da er det bedre i franchiseligaer, hvor organisjonen bak tar større del. Plana er vel etterhvert å få LoL-laget inn i en slik? Tror også “sporten” pr nå er for fragmentert slik at inntektene på medie/rettighetssiden blir for små på kort sikt, og det er vel fortsatt ikke like stuereint å gå rundt med en cadiaN-drakt som ei Vålerenga drakt med Bernt Hulsker for kidsa? Skal dog sies at jeg har en offisiell Astralis-drakt, men det er vel heller jeg som er utskuddet som bekrefter regelen. Det er det jeg tror om den fundamentale driften, jeg har dog ikke alt for mye peiling, og aksjekursen kan godt være frakoblet dette selvfølgelig. Jeg følger med fra sidelinjen enda, men interessant hvor dette bærer hen, helt klart.

Bernt Hulsker, faktisk… :rofl::rofl::rofl:

Skjer ting i Omaken nå. Er også noen få betydelige kjøp som foretas