Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

De skremmer vel ikke kjøpere, de skremmer de andre selgerne.

Er nok så langt fra amatører du kan komme her :wink:

1 Like

Rett å slett noen som ønsker å presse ned prisen

1 Like

Jeg tror vi bare må innse at det ikke kommer til å skje så mye med kursen før nyheter kommer. Heldigvis kan det skje når som helst. De som selger aner knapt hva som er i gjære.

4 Likes

Ubetydelig handel på dette nivået, så bare å slappe av. Hold hardt og kjøp de få aksjene som er tilgjengelige.

Så er det bare å håpe at vi som er fullastet “får rett til slutt…”

9 Likes

At folk ikke skjønner hvordan auksjonen fungerer…

Sikkert lagt ut før. Men legger den ut likevel. Ser så fantastisk pci virker på trippel negativ brystkreft. Det er så uhorvelig mange muligheter i dette selskapet når vi får penger eller om et BP vil kjøpe hele sulamitten.

https://translate.google.no/translate?hl=no&sl=en&u=http://pubs.rsc.org/en/content/articlepdf/2018/pp/c7pp00358g%3Fpage%3Dsearch&prev=search

9 Likes

Kristian Berg: «Virker på alt»…

8 Likes

Må nok bare innse at aksjekursen ikke går til himmels av seg selv :wink::thinking:

Den får nok snart god hjelp til det i form av gode nyheter. Ikke bekymre deg for det. :wink:

3 Likes

Den som lever, får se :wink:

2 Likes

Ja det er første forutsetningen, den andre er at man har aksjer, og den tredje er at man er utstyrt med et minimum av tålmodighet.

2 Likes

En behøver hverken å ha aksjer eller tålmodighet, såvidt meg bekjent?
Ren logikk :wink:

Finner det litt interessant at PCIB skal på Biotech Showcase i San Francisco, men uten å presentere…

Da har de nok viktigere ting å bruke tiden på der borte…

I 2018 presenterte de

On Tuesday, January 9, 2018 at 04:00pm (PST), Dr. Per Walday, CEO, will present an overview of PCI Biotech’s technology and the multiple business development and commercial opportunities available based on this proprietary platform.

I 2019 presenterte de


Vaccines, Immuno-oncology
Tue, January 8 at 9:30 AM
Hilton/Yosemite A, Level Ballroom

16 Likes

Man skulle jo tro at BP burde vite det samme vi vet om dette, for de er jo ekspertene i pharmabransjen. Anyway, naar de naar dette punktet kommer budene til og bli hoeye.

2 Likes

På tide å hente seg en kaffe og se om vi får meldings FOMO :wink: :rofl: :chart_with_upwards_trend:

5 Likes

ikke for å se hvordan utviklingen blir men for at den skal påvirke lommeboken :slight_smile:

4 Likes

Jeg tror ikke dette er blitt tatt opp tidligere. Men når det kommer til Nucana og tidspunkt interimanalysene i deres studie med 828 pasienter er det estimert til følgende.

Interim Analysis 1 - approx 25.5 months or 418 patients with measurable disease randomised. This will assess ORR for demonstration of efficacy, and assess OS for futility.

Interim Analysis 2 - approx 33.1 months or approx 425 deaths. This will assess ORR and OS for demonstration of efficacy.

Interim Analysis 3 - approx 40 months or 541 deaths. This will assess OS for efficacy.

Final Analysis - approx 48 months or 637 deaths.

Det er altså snakk om over 2 år til 1. interim etter studiestart. De har heller ikke annonsert første pasient innrullert, og de har åpnet 3 av 120 sites. Det virker som om de blir stadig hengende lengre etter PCIB.

Noe annet jeg har notert meg er at de også gått ut med at 704 pasienter skal være i aldersgruppen 18-64 mens 124 skal være i aldersgruppen 65+

For PCIB er dette 49 pasienter mellom 18-64 år, mens 137 i alderen 65+.

Det er også noe å tenke over at de altså sikter seg inn mot noe man kan anta er friskere pasienter.

18 Likes

7 sites

3 Likes

Trykk på linken du linket til så ser du at det bare er 3 av 7 sites som rekrutterer.

8 Likes

Takk

3 Likes