Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Ja, jeg la merke til den i går. Det stod ikke et ord om PCIB… Helt sprøtt, egentlig!

Foreløpig må jeg si at jeg er vanvittig takknemlig for dette forumet og dets brukere. Om noen måneder/år tipper jeg at jeg er “evig” takknemlig… :raised_hands::moneybag:

9 Likes

Antagelig et bestillingsverk. Nesten ikke omsetning i selskapet. Kanskje en gruppe større investorer med en kontakt i finansavisen som vil få oppmerksomhet rundt selskapet og muligens selge seg ut på stigende kurs :wink:

1 Like

Tror nok heller det er et resultat av at de har noen kjente aksjonærnavn de kan ta med i saken (Gjelsten, Hagen osv.). Da er det plutselig mer interesse blant FA sine lesere…

1 Like

Norge, landet der gull gjøres til gråstein og gråstein til gull. Det handler om å holde fokus på det som krever minst mulig kunnskap og kompetanse og som man likevel kan tjene penger på. Når disse “kjendisene” i det hele tatt har vært villige til å plassere den ganske lille andelen av sin formue i Ultimovacs slik de har gjort, så er det også fordi de allerede har tjent mer enn nok på “gråstein” og det som verre er - utplyndring av ikke-fornybare naturressurser, krigsprofitt som Fredriksen med frakt av olje på vegne av Iran, raiding av selskaper slik Røkke og Gjelsten gjorde med Aker etter at Røkke hadde vært i Seattle og bidratt med sitt både til å fiske havet svart og drukne mannskapet ombord, eller eiendomsspekulasjon som kun har vært mulig ved å blåse opp befolkningen og ødelegge landet - en favoritt blant både mer og mindre velstående nordmenn de senere årene. Det er ikke minste rart at også finansjournalistene mest naturlig identifiserer seg med akkurat disse kjendisene. På den andre siden altså lille PCI Biotech hvor utgangspunktet er et, ja det man i mer solide tider uten videre ville kalt et norsk geni og en tilsvarende solid gruppe fagfolk opptatt av å redde andre menneskers liv. Også der sier det seg selv at oppmerksomheten blir som den blir. Det er ikke stort annerledes enn det som skjer fra barnehagen og hele veien opp. Så langt mulig nedtone de mest evnerike og konstruktive og gi desto mer oppmerksomhet til de rett og slett destruktive. Håper for min del at ikke en eneste av disse kjendisene i Ultimovacs dukker opp på aksjonærlisten hos PCIB.

10 Likes

Teknologien og resultatene er saa sensasjonelle, at interessen ikke kan holdes tilbake lenger. Vi maa huske paa at de positive vacc og nac resultatene, foerst har blitt presentert de siste 7 maanedene.

Og de detaljerte vacc resultatene ble ikke offentliggjort for en hel verden, foer for noen dager siden. Og Nac resultatene i form av AZ interesse, kun for noen faa uker siden.

Interessen for PCIB fra store og smaa vil eksplodere i 2020, I promise;-)) Verdens Jungeltelegraf jobber allerede overtid, og det paa alle nivaaer. Det har saavidt begynt. Vi kommer til og ta en GenMab eller to, det er jeg helt sikker paa.

9 Likes

@solo, heter du Per? :joy::joy::joy:

5 Likes

Nei;-))

5 Likes

en luring Han Solo :smile:

9 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-104

Tidslinje 38 55 til 41 48
Veldig interessant vedrørende pasientene i H&N studiet publisert i theLancet.
De fikk ikke lagt ved bilder og annet materiell fra denne studien i theLancet men de er nå i ferd med å publisere virkningen på pasientene.
To pasienter er publisert allerede.
Noen som har forsøkt å finne disse 2 pasienten på nettet?

Ser ikke bort fra at disse publiseringene kan ha innvirkning på kursen , særlig dersom de ikke ligger bak en betalingsmur.

utdrag:

" En av pasientene, John O ́Reilly (66), hadde en svulst på baksiden av tungen og ville ikke ha overlevd vanlig kirurgi. Ved hjelp av lys ble svulsten fjernet i løpet av 40 minutter, og nå kan ikke legene finne spor etter kreft i kroppen. Det er professor Kristian Berg og en gruppe ved Radiumhospitalet som har utviklet teknologien for det norske sel-skapet PCI Biotech, som er medlem av Oslo Cancer Clusters."

Lykke til

14 Likes

Synes faktisk Per er altfor vag når han blir påminnet om de fantastiske resultatene for hode/nakke-studiet og om noen vil ta dette videre 5 år etter.

Amphinex knuste resultatene til Keytruda…(som solgte for 3,1 milliarder USD i Q3 2019!)

2 Likes

finansiering , finansiering og finansiering.

1 Like

… og nettopp det at han ER tilbakeholden, gjør at han er til å stole på i større grad når han velger å fremstå fremoverlent og positiv. :rocket:

5 Likes

Gjentar denne:

ufo3882

553

13d

https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/41127/Prosjektoppgave_PCI.pdf?sequence=1

side 20:

Hovedhensikten med studien var å bestemme maksimal tolererbar dosePS(16, 17, 37).Av 11 pasienter ble det indusert komplett respons på den behandlede tumoren i 8 pasienter, 2 partielle responser og en progressiv sykdom 8 uker etter behandling. Dette er i følge klinikerne som utfører studien et overraskende godt resultat, spesielt tatt i betraktning at denne kliniske studien var en fase I/II studie med terminale pasienter der endepunktet var å finne doseringsnivået, ikke å studere behandlingseffekt. I en pasient med en 3.6 cm tykk tumor (HNSCC) ble det registrert nekrose ned til tilliggende normalvev etter PCI behandlingen, og i pasienter med brystcancerresidiv (subkutant) ble det dokumentert god terapeutisk effekt uten skade på overliggende hud."

CR for 8 av 11 behandlede i H & N studien.

Ettertiden har vist at dersom en hadde fulført dette studiet så hadde en utklasset CPI.

Snøffelen har redgjordt for alle forholdene rundt H&N studien som dreier seg om mange forhold men resultatene opp mot PCI ville blitt meget gode for PCIB.

H & N studien vil ikke bli kjørt på denne måten igjen i følge uttalelse fra PW.
Ny og forbedret studie vil bli satt opp dersom det i fremtiden blir aktuelt å starte en ny studie.

4 Likes

Otroligt att gå ifrån att inte klara en operation till cancerfri. Skulle vara intressant och se hur länge det gick innan/om han fick recidiv.

Recidiverar tyvärr ofta i H & N. Då operationerna är väldigt stympade vill man ha relativt liten radikalitet och man har inte heller så stora marginaler till många viktiga anatomiskta strukturer vilket gör att radikaliteten ofta bara är nån/några milimeter i histologiska PAD snitten vilket ger risk att man inte fått med sig alla tumörceller–> recidivrisken ökar.
Dessa patienter får inte sällan fulldos strålning mot tumörområdet vilket leder till besvär med muskelsmärtor, ORN: käkbenet går i nekros med ytterligare stympade operationer som följd.

4 Likes

En av årsakene til at dette studiet ble lagt ned var at en fikk ikke helt kontroll på rand-sonen til det belyste området. Hvis det kommer nye svulster til i randen blir man automatisk klassifisert som PD uavhengig av hvordan det går med svulstene i midten. PCIB selger ikke en kur, men livsforlengende behandling. Så noen vil dessverre få nye svulster under studien.

Dette er noe jeg er meget spent på i den pågående release studien, om man har mye bedre kontroll på randen, men det er diskutert før her.

7 Likes

Jeg er spent på om gallegangspasienter kan bli operable etter fimachem behandling

10 Likes

https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/82751277-a911-4dfe-9838-7512e2f8035e

Side 4

12 Likes

“There may be potential”. Som er grunnen til at jeg er spent. :wink:

3 Likes

Er dette et tidligere studie som er tatt opp igjen? Har ikke hørt om H&N studien før.

Mener det er omtalt relativt nylig i en podcast/webcast også, husker ikke hvilken

1 Like