Jeg tenker at det ikke er fullt så viktig for et selskap som Takeda om de betaler X eller 2X i en avtale. Det er mye viktigere for dem med 99% heller enn 50% LOA.
Det er flere innlegg i småprattråden den siste tiden som burde vært her på fundamentaltråden i stedet. Folk burde bli flinkere til å legge ut her!
Anyways:
Mange har sikkert fått med seg at PW har snakket om kombinasjonen FimaVACC og en sjekkpunkthemmer (CPI). Det vel ingen har visst, er at det faktisk har vært gjennomført prekliniske eksperimenter i musemodeller som kombinerer PCI med sjekkpunkthemmere - det står nemlig å lese i et vedlegg til den amerikanske patentsøknaden:
201615555205.A_1137-58-US 1555520519P1 .pdf (2,7 MB)
Og hva tror vi resultatene av disse forsøkene var? Jo, de tre nedereste, altså de som reduserte tumorstørrelsen mest, var selvfølgelig der man inkluderte PCI!
201615555205.A_139-7-US 1555520503P1 .pdf (211,8 KB)
De beste resultatene ble oppnådd med PCI, men om man kun leser denne grafen så ble det beste resultatet knapt bedre enn utgangspuntet ift tumor størrelse, vi ser det virker men det er vel stort rom for forbedring/optimalisering.
Når vi snakker om tumorer som ubehandlet vokser hundre ganger på kort tid er det ikke akkurat dårlige resultater…
Legg merke til at skalaen på y-aksen i grafen er logaritmisk.
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @polygon (1599 likes)
[quote=“polygon, post:1616, topic:22215”]
- @Jubel (1428 likes)
- @Snoeffelen (1371 likes)
Resten av topp 10:
-
@Investor (1206 likes)
-
@rockpus (1193 likes)
-
@Gunnersaurus (1175 likes)
-
@arve1954 (1146 likes)
-
@solo (1097 likes)
-
@ezPappi (1094 likes)
-
@Savepig (1092 likes)
Gratulerer!
Ahh nå ble jeg glad, dette er det lavest hengende eplet som har frustrert meg enormt at ikke selskapene våre har plukket for årevis siden.
Så det kom sent men veldig veldig godt, hjemmesiden til RELEASE-studiet ble superbra.
PCI Biotech: Employee share option scheme
Not sure i understand the Rocket and party faces being dealt out this announcement…but must admit i always get a bit of a heart flutter when i see an announcement in the PCIB chat…
It is as «always» speculation until some kind of fundamentals are being announced by the company.
History is interesting though with regards of the timing of granting options and hence strike price to insiders.
Stats in general of this practise would have been nice! Do insiders get a nice deal and so to say good timing in most of the time with regards to the timing og option granted?
StockDZ found company specific dates for PCI Biotech:
06/10/2020
21/06/2019
17/10/2017
05/05/2017
recommend to watch. AZ on mRNA. watch from 01:10.
quote:
" what is good with mRNA is: when it come into the cell it will work"
she also talks about delivery hurdle. very interesting! shows how delivery is as important as the mRNA molecule
Mayo høres bra ut - de har bra renomme. Pluss alt det andre seff.
Står fortsatt PFS som primary outcome, skulle det inte ändras till ORR (Overall Response Rate)?
Godt å se litt outreach
Jeg tipset Allison for en tid siden, har du også hatt kontakt med henne?
Dett er interessant. PW sier her at PCIB synes resultatene i onkologi er “very promising”, samsvarer det med at AZ også synes dette:
“Astra Zeneca has said that the results from their tests of fimaNAc look very promising in the oncology area. Now, they wish to see if the same technology can work in other disease areas”.
Videre
"it is a very good research collaboration , where we work together to get the best out of this research eksperiments. "
I Radium episode 140 fra 23:40 sier også PW at PCIB har god interaksjon med AZ.
Jeg ser frem til en avklaring her og tenker fortsatt at jo lenger tid dette tar jo “bedre”. Husk at det skal meldes markedet umiddelbart hvis AZ ikke har noe interesse av samarbeid videre jf Radium podcast.
PCI Biotech: Preclinical research collaboration with big pharma ended
Nice
skal vel godt ned på 20-tallet nå da som samarbeidet endte uten avtale? var jo der kursen kom fra.