Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Fundamentale forhold (PCIB)

Markedet trenger en bekreftelse paa hva vi vet. Den eneste maaten og komme dit paa, er og tegne avtaler med upfront payment med store partnere. Dette er den eneste maaten og bli annerkjent paa. Alternativet er ett bud paa hele selskapet, men skulle gjerne hatt disse avtalene paa plass foer det skjer, For aa trigge ett hoeyere bud.

Med avtaler paa plass, og ny paa vei, vil kurspilene peke opp i lang, lang tid fremover. Annerkjennelse er ordet.

3 Likes

Sshot_2

Da kommer det kanskje noen spennende oppdateringer her

2 Likes

Vår eminente Kristian Berg;

3 Likes

Ikke PCIB

1 Like

potent teknologi da :slight_smile:

1 Like

Her er litt om leverandøren av utstyr for PCI Biotech

https://www.modulight.com/press-releases/press-news-60/

5 Likes

Dere har rett. Stemning i studio i dag var euforisk. Men ingen har betalt upfront payment Yet, Blir ikke fornoeyd foer den foerste avtalen med dette er paa plass.

3 Likes

Enig solo! “Show us the money”!

Det store spørsmålet nå er om ledelse hos PCIB evner å kommersialisere deres fantastiske teknologi?
Det er klart at et mikro-selskap med bare 12 ansatte kan lite gjøre i så måte, så her må man i store grad benytte ekstern kapasitet og kompetanse.

1 Like

Dette er tull,bare og se historien til Bionor,de var mestere til og promotere selskapet ut i verden.

Og hvor er Bionor idag?

Det har ingen ting med saken og gjøre,poenget er at de var flinke til og promotere selskapet.Her har Pcib noe og lære.

@Senior ikke glem grådiheten av selskaper. Om vi har 12 eller 300 ansatter treffer grådigheten altid. Fimaporfin kommer til å tale for seg selv mener jeg.

2 Likes

Per Walday skrudde virkelig på sjarmen i går, og holdt en overbevisende presentasjon. Men jeg mener det fundamentale var ganske nøytralt. At folk er entusiastiske tror jeg skyldes et oppdemmet behov for det, etter 12 måneders tristesse.

CHEM: Release går fremover og er foreløpig “on track” i forhold til siste guiding. Men jeg lukter mulig forsinkelse i USA. De har ikke tiltrukket seg partner i Asia, så må mest sannsynlig kjøre det selv i en eller annen grad. Det de annonserte i går var at de har startet et “mulighetsstudie” - altså noe veldig lite konkret. Og dette er noe de gjorde fordi de “could not wait any longer”. Men med den kommuniserte ambisjonen om inkludering i 2020 er lista lagt høyt.

VACC: Høsten varer for PCIB til jul (som de vel kan forsvare med sin nå halvårlige guiding): Endelig presentasjon ligger an til å komme i desember, et fullt år etter opprinnelig guiding. Sitatet til SvdB “These encouraging results obtained by including fimaporfin during vaccination merit further exploration in a relevant clinical disease to assess if the enhanced immune responses translates into clinical benefit” har blitt trukket fram i flere presentasjoner, så dette har åpenbart vært det naturlige neste skritt, og således ingen nyhet. Men de har foreløpig Ikke tiltrukket seg partner for klinisk studie i syke, så de vurderer å kjøre dette selv. Kanskje er det lurt - kanskje ikke. Det innebærer i så fall en emisjon, noe aksjonærer i norsk biotek for øyeblikket er fullstendig allergiske mot. Men igjen, behovet blir kanskje såpass lite at det kan bli en bitteliten rettet en.

NAc: Her ble vi fortalt at samarbeidene hovedsakelig handler om levering av mRNA, noe som er spennede. Det ble enda tydeligere at de går bra, og aller viktigst - at TOPP10 går så bra at det åpenbart er videre klinisk samarbeid som ligger i luften. Patentet og vurderingen fra juristene hos WIPO hadde vi allerede lest og diskutert. Men det var fint å høre fra Walday at den generiske photosensitizeren nevnt i patentet neppe kan utfordre Amphinex.

Misforstå meg ikke. Jeg mener PCIB er grovt undervurdert, men jeg mener det var omtrent like undervurdert i forgårs som i går.

9 Likes

Si meg så du hvordan PW gliste på ethvert eneste spørsmål og kommentar fra salen? Selvsikkert

6 Likes

Hvilke “ytterligere” forsinkelser. Guidingen har vært 2H19 og er fortsatt det? Så hva mener du med ytterligere?

Og hva får deg til å tro det blir utsettelser?

2 Likes

Det var at han poengterte at “contract negotiations usually takes the longest time” og at han inkluderte et “hope” foran guidingen.

Min “ytterligere” forsvarer jeg ved at oppstart av Release opprinnelig jo ble guidet til 2H18, men det bør jeg sikkert legge bak meg ja.

1 Like

Det er vel en ærlig sak at det tar lengst tid med kontraktsforhandlinger der. Sikkert noe de var klar over og har hensyntatt når de guider 2H19 for oppstart i USA. Oppstart i Europa var jo guidet 1H19.

PW sa Forøvrig høst når han snakket om USA. Men guidingen er fast på 2H19.

Ja, sikkert greit å legge bak seg.

1 Like

Greit, greit! - jeg har strøket “ytterligere” fra innlegget mitt. Høsten til PCIB vet vi jo varer til jul :laughing:

2 Likes

Om man ser på Release-studien litt mer overordnet, så er det vel mer sannsynlig at man kan komme raskere i mål enn det selskapet guider, enn at man skal få forsinkelser?

  • Asia-sites vil øke innrulleringstakten.
  • Man skal ikke se bort fra at IDMC avbryter kontrollarmen på etisk grunnlag før interimsavlesning
13 Likes

Regulatory and ethics approvals have been received for USA

Vi skal ha 9 sykehus/siter i USA

vår CRO - PPD , har levert en kjempejobb så langt og vært med på arbeidet med å åpne 13 sites/sykehus på ett kvartal (3mnd) , så dette mener jeg du kan ta med knusende ro.

Jeg Regner det som høyst sannsynlig at vi har FPD i US før Q3 rapporten fremlegges

8 Likes