Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Trodde NELliker hadde gått av moten som skjellsord? Din … :hibiscus:

1 Like

Du får ta på deg joggeskoene gamlefar :athletic_shoe: :sunglasses:

9 Likes

Du har enda god tid til å ombestemme deg. Børsen åpner først på mandag kl. 9:00

3 Likes

Hva skjer på mandag egentlig? Ref joggesko og frontrunning;)

2 Likes

Må snart dempe tråden…

17 stykker av topp 10 er på tråden og vil dele sin posisjon :joy:
Og hører jeg ordet FOMO en gang til så… :exploding_head:

God helg til alle andre, det eneste vi snart vet er noe vi ikke vet i dag.

14 Likes

Rundt 50.000 aksjer, tror jeg.
Jeg er ikke helt oppdatert på det.

1 Like

Kjøp av grisebillige PCIB-aksjer fra ignorante tradere… :sweat_smile:

3 Likes

Er vel bare jeg som claimer at jeg skal karre til meg litt mens jeg komplett ignorerer @Investor ønske om å være først i køen🤓
In other news, who knows.

Men jeg blir ikke kvitt følelsen av at det å kjøpe en aksje her og der, kursmessig fremdeles føles sammenlignbart med at jeg går bort til sofaen og napper en liten lørdags-godbit ut av mitt avkoms godteriskål mens det sees på barne-tv :baby:t3::lollipop:

8 Likes

Det var 50K 1ste januar

2 Likes

DISCUSSION

The limited penetration depth of light in biological tissues poses a significant challenge to light-based therapies such as PDT and PCI. In contrast, SDT and SCI have the potential to treat lesions deep within tissues and through the intact human skull.

———————————-

Der er faen til å få frysninger av :smile::chart_with_upwards_trend:

18 Likes

Etter flotte diskusjoner på PCIB trådene her…
Setter vi startsignalet for
Fomo – «fear of missing out»
Mandag kl 09.00 :partying_face::rocket::smiling_face_with_three_hearts::blush:

12 Likes

Er disse nye tingene noe som kommer til å børsmeldes mandag morgen?

1 Like

Ja, til FOMO børsoppgang NÅ :chart_with_upwards_trend:

Det hadde vært Ok og fått kursen opp på et anstendig nivå FØR nyheter.
Vi har så mye bra i vente at man nesten går i surr.
FPD i US, FPD i Asia, FimaVacc patent nylig innvilget…nå klart til bruk, FamaBac patent som venter, AZ osv osv
Og nå også endosomal escape med lyd.

Det er helt sykt

15 Likes

Vil denne nyheten bli børsmeldt? Burde den bli børsmeldt? Er det PCI Biotech Holding ASA sin forkning og resultater? Har slike funn blitt børsmeldt tidligere?

2 Likes

Jeg ler ikke! Diversitet i aksjebeholdningen er sunn fornuft. Er pro brenselceller og H2 og kan forskjellen på energikilder og bærere. Klart Nicola ikke kan bruke bryggerihester. :sweat_smile:
Blir for mye møkk langs veien. Tommelen opp for NEL. :+1:

1 Like

Begynner å tvile om hva er nytt. Her fra 2017 en link.

1 Like

Fimaporfin har ikke blitt nevnt på ett tidligere tidspunkt I denne sammenheng, uten at jeg har sjekket opp dypere.

5 Likes

Denne artikkelen som det refereres til på fundamental tråden er kun få dager gammel :bomb: :partying_face:.

Råeste artikkel og konklusjon jeg har lest på ny teknologi! PCIB har et nedslagsfelt som er STORT. Det har jeg skjønt. Men først nu demrer det for meg den kommentaren Det virker på alt. Jeg var svimmel før :joy:. Nu virkelig svimeslått av PCIB teknologien :rocket:.

Som peer-review komiteen bemerker om artikkelen: “This shows promise for alternative treatment of a number of conditions from cancer to bacterial infections”

Stor takk for gravingen.

20 Likes

Er det ikke lys som var Pcib sin styrke?
Hva er dette med utralyd, og har Pcib patent på dette også?
En smule forvirret er jeg.

1 Like

Med allra största sannolikhet har de skickat in patent på det innan publicering. Kanske har de fått initial positiv feedback som på nya fimanac-patentet.

När det är publicerat i artikeln kan man inte skicka in patentansökan då det är kännt för allmänheten.

6 Likes