Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Det betyr at det muligens er søkt om behandlig via lyd, ikke bare lys? For å spørre direkte med et ja eller nei spørsmål

Uansett, så tror jeg det er viktig at ikke mange sender mail og spør om patent og andre spørsmål rundt dette til PCIB…

MEN, at en kan sende disse spørsmålene til Jonas og Radforsk istede… La PCIB ha arbeidsro i disse tider…
Hvis ikke Jonas ser dette og svarer direkte :relieved::blush:

7 Likes

Et direkte svar får være “forhåpentligvis”

1 Like

Undrar om det finns en bättre grävande aktieägargrupp än pcibs?

När PW fick frågan om de fortsatt går för 3 sites och 25 patienter i Taiwan på senaste podcasten så sa han: jag vet inte var dom fått de talen ifrån.

Han tror inte att vi scannar av varenda Taiwanesisk/Sörkoreansk websida med clinical trials där man kan hitta sån detaljerad info på:joy::joy:

16 Likes

Børsmelding på mandag om at selskapet skifter navn til P&A(udio)CIB?

1 Like

Blir spennende å se om de prøver en kombinasjon av ultralyd og lys på sikt, og ikke bare hver for seg. :crossed_fingers:

2 Likes

Det var jeg som sendte inn det spørsmålet. Jeg er overrasket over at han ble satt ut av det spørsmålet. Det virket rett og slett som at han selv ikke hadde de tallene i hodet. For meg var det åpenbart at han visste at de ivrigste aksjonærene hadde gravd frem dette. Var forresten @Investor som gravde det også frem hvis jeg ikke husker feil…?

6 Likes

Det har man brent seg på før - omvendt rekkefølge. Huff. Til og med Forskningsrådet har vært for unøyaktig her. :face_with_hand_over_mouth:

2 Likes

9 Likes

dB Kameratene - logaritmiske rytmer :cowboy_hat_face:

1 Like

På neste Q-presentasjon kanskje man kan ha en omvendt Q&A hvor Per kan spørre aksjonærene om de tingene han lurer på? :joy:

Det må være litt klamt noen ganger å være bedriftsleder for en virksomhet som følges så til de grader med argusøyne av et stort antall, høyt kompetente mennesker.
Jeg misunner virkelig ikke Per Walday den oppgaven! :sweat_smile:

14 Likes

Tror vel at PCIB har meget god control her. Minste bekymring til det. :muscle:

3 Likes

Ja, var ikke sånn ment. :slightly_smiling_face: Per & Co har stålkontroll, det har jeg full tillit til.

Mente bare at han har en utrolig krevende jobb, hvor omgivelsene forventer at han er «på ballen» nærmest til enhver tid.

5 Likes

Rolig nå T-rex🤣

Dessuten døde vel T-rex ut tidlig?

Så får vi se hvem som ligger fremst i køen mandag morgen, t-rexen eller investor som har byttet joggesko med Usain Bolt.:rofl::+1:

7 Likes

Styreleder i PCIB Hans Peter Bøhn har trua.

42 123 662 0.33% 3 091 550 BØHN HANS PETER

Med 123 662 aksjer til en verdi på 8.9 mill pdd. Han uttalte forøvrig på spørsmål at “vi vil lykkes” for noen år tilbake. Gir en ekstra trygghet for aksjonærene det.

4 Likes

Du henviser til den sagnomsuste In Depth Presentation i november 2016
http://pcibiotech.no/invitation-to-in-depth-company-update/

Det var en legendarisk tråd på HO forum, med innlegg fra bla.a @Sorlendingen, men jeg sliter med å få til en habil visning av den:

Jeg tjente mye penger pga den tråden, så takker og bukker til de som var på møtet og refererte derfra

9 Likes

Takk for alt dere graver frem, I love you​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 Likes

Meget godt funn og spennende (om noe tung for en glad amatør) lesning.

Særlig dette avsnittet avhjelper ventetiden noe:
“CONCLUSION
Fimaporfin mediated SCI of BLM significantly increased its efficacy several folds. The  values obtained showed a significant degree of synergism of BLM-SCI compared to SDT, FUS activation of BLM or BLM alone. The noninvasive nature of FUS has the potential to lower drug concentrations and the possibility of repetitive fractionated treatment lowering the toxic side effects of chemotherapy. Unlike light-based treatment modalities, SCI is not limited by the poor tissue penetration inherent to light transmission.”

8 Likes

Screenshot_20200606_223024_com.chrome.beta
Blir heller P&SCIB

4 Likes


Tror du kan forvente at @Forsk alias Jonas
får med seg det meste når du ser på lest tid i det siste :wink:. Betyr bare at han ser på forumet som svært relevant for å plukke opp informasjon. Stor kudos til alle bidragsytere!

16 Likes