Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Gillar hur han lyser upp ( no pun intended) när han pratar om fimaNAC.

Gillar också hur han ändrar sig från: att få in nucleinsyrorna är svårt, till: har varit svårt.

Han vet att han sitter på lösningen som forskare/BP kämpat med i 10-tals år.
Att få in nukleinsyror utan att förstöra cellen är inte svårt längre. :rocket::rocket::rocket:

29 Likes

18…

1 Like

Er mest imponert over selvsikkerheten og stoltheten PW utviser i denne videoen. Det lover godt. Regner med at han snart har flere BP selskaper paa kroken.

10 Likes

Bare tenk når 170 000 (0,0,0) blir kjent med selskapet og teknologien. Da blir det fart i sakene!

5 Likes

Spredd på Shareville og Twitter!

19 Likes

Hoppe sa gåsa, danse sa reven…

2 Likes

Fortsatt er PCIB sin aksjekurs i dag ikke langt unna kursen for ti år siden!

(Markedsverdien er i samme periode økt grunnet emisjoner)

2 Likes

Fant denne på esmo-hjemmesiden… Har den vært lagt ut her før?

109P - Phase I clinical study for validation of fimaporfin-based photochemical internalisation: A novel technology for enhancing cellular immune responses important for therapeutic effect of peptide-and protein-based vaccines

Presentation Number

109P

Lecture Time

12:15 - 12:15

Speakers

  • P. Selbo (Oslo, Norway)

Authors

  • P. Selbo (Oslo, Norway)

  • S. Janetzki (Fort Lee, NJ, United States of America)

  • M. Welters (Leiden, Netherlands)

  • M. Håkerud (Oslo, Norway)

  • A. Nedberg (Oslo, Norway)

  • V. Edwards (Oslo, Norway)

  • H. Olivecrona (Oslo, Norway)

  • S. Van der Burg (Leiden, Netherlands)

  • T. Otterhaug (Oslo, Norway)

  • A. Hogset (Oslo, Norway)

  • Abstract

Background

FimaVacc is a vaccine formulated by the photosensitising compound fimaporfin and a toll-like receptor (TLR) agonist, and is administered intradermally followed by illumination of the vaccination site. In preclinical studies, fimaVacc has been shown to improve MHC class I antigen presentation, resulting in strongly enhanced cytotoxic and helper T-cell responses to various types of peptide and protein vaccines.

Methods

A phase I clinical study with fimaVacc has been performed in healthy volunteers to study the safety and immunogenicity of this novel vaccine. The subjects were vaccinated with HPV16 E7 peptides and Keyhole Limpet Hemocyanin (KLH) protein, serving as model antigens for peptide- and protein-based vaccines. Both antigens were formulated with fimaporfin and the TLR3 agonist poly-ICLC (Hiltonol) and administered in up to three vaccinations. Local and systemic adverse effects were assessed for safety, and cellular and humoral immune responses were analysed by ELISPOT, flow cytometry and ELISA assays to determine the immunogenicity of fimaVacc.

Results

The principle of the fimaVacc technology will be presented, together with preclinical results showing that fimaVacc strongly enhances both cellular and humoral immune responses and improves anti-tumour effects in mouse models. The clinical study showed that intradermal vaccination with fimaVacc was well tolerated, with no systemic side effects and generally only mild local reactions. Elispot analysis showed that fimaVacc can significantly increase the number of healthy donors displaying a T-cell response to HPV peptide vaccination. Furthermore, Elispot and flow cytometry analyses demonstrated an enhancement of both HPV-specific CD4+ and CD8+ T cells upon fimaVacc treatment.

Conclusion

The photochemically based fimaVacc vaccination technology can be applied safely in humans, and enhances T-cell responses to an HPV peptide vaccine over what is achieved in a control group which received antigen + adjuvant without fimaVacc.

Clinical trial identification

NCT02947854.

Legal entity responsible for the study

PCI Biotech AS.

Funding

PCI Biotech AS.

Disclosure

S. Janetzki: Advisory / Consultancy: PCI Biotech AS. V.T. Edwards: Full / Part-time employment: PCI Biotech AS. H. Olivecrona: Leadership role, Shareholder / Stockholder / Stock options, Full / Part-time employment: PCI Biotech AS. S.H. van der Burg: Advisory / Consultancy: PCI Biotech AS. T. Otterhaug: Shareholder / Stockholder / Stock options, Full / Part-time employment: PCI Biotech AS. A. Hogset: Leadership role, Shareholder / Stockholder / Stock options, Full / Part-time employment: PCI Biotech AS. All other authors have declared no conflicts of interest.

15 Likes

Som feiring av +70 har vi vært ute for en god middag med tilhørende svingom.

Takk for trivelige tilbakemeldinger!
Aldri før har innlegg fra meg på Tekinvestor fått flere hjerter og emoji-er"

Boms
“Støtter i utgangspunktet iniativet, men”…

Utallige ideer - gode som mindre gode - innen teknologi, farmasi, økonomi, samfunnsliv, kunst etc. har aldri blitt fulgt opp fordi “men…” har overtatt for de spennede tankene.

Min spennende tanke - min visjon for å bruke et høytidelig ord - er at den fruktbare forskningen som OCC representerer skal utvikles til en ny betydelig kompetanseindustri i Norge. Da er det viktig at de første selskapene som oppnår inntekter store nok til å videreutvikle seg på egne inntekter forblir norskeide og norgesbasert.

Jeg har tillit til at Erik Must og flere på T-50 deler min visjon, men hva kan vi lenger ned på aksjonærlisten og som deler denne visjonen gjøre for å virkeliggjøre den?

Som dere ser av det jeg limte fra fundamentalstrengen kom jeg til at nøkkelen ligger hos meglerhusene.

Jeg vet ikke om det frøet jeg har sådd hos Pareto vil spire, men dette vet jeg:

  • det er bedre å ha prøvd og mislyktes enn aldri å ha prøvd!

  • den som står alene står ikke sterkest!

10 Likes

“den stærkeste mand i verden, det er han som står mest alene”
-Dr.stockmann

3 Likes

Inte följt med i timmen pga julbord med diverse drycker alla vin,öl och cognac. Men antar allt pekar upp mot stjärnorna :star2: Må ju säga att denna aktie ser sjukt stark ut, käkar upp allt av “block” som finns.
Vart in och ut av PCI i 3år och mega glad att jag är inne.
För er som inte är inne är det bara haka på hyper train!

2 Likes

Gjoer klar for verdensberoemmelse.

For med fimaNac, makter vi og sende nucleic syrer inn i cellene RNA, DNA genteknologi, vi makter og skape effektoekning i immunsystemet med fimaVacc, og vi faar cellegift til og virke bedre med fimaChem, enn hva cellegift faar til alene. Hvor alle tre resultatene er en verdens sensasjon.

For ingen andre har noensinne vaert i naerheten av og tilby dette. Slik at med vaar leveringsteknologi, leder vi an i utviklingen av neste generasjons immunterapi og kreftvaksiner. Man kan godt si at PCIB/vi, er i ferd med og skape ett kvantesprang i den medisinske utviklingshistorien.

Derfor kommer PCIB til og bli ett av verdens hotteste Biotek selskap i loepet av 2020.

17 Likes

Tror ikke helt alt din formulering er helt riktig.

Antall aksjer har økt med emisjoner. innhentet ca. 700 Mio. i 10 år.
Verdi på selskapet har økt fra ich 70 mio til ich 2.4 mrd.
Det vil si at 1.7mrd (ich) verdiøkning kommer fra økt forventning i potensjal og utvikling.

Det er vel bra jobbet :wink:

[quote=“Jubel, post:695, topic:18373”]
Fortsatt er PCIB sin aksjekurs i dag ikke langt unna kursen for ti år siden!

(Markedsverdien er i samme periode økt grunnet emisjoner)»

Du kan ikke velge å ta ut det jeg skrev i klamme. Så dette stemmer, se graf i mitt innlegg over.

Det er uten tvil skapt verdier i den perioden. Skulle bare mangle med de resultater fra teknologiben per nu!

2 Likes

Patent og rettigheter for NY medisin med levering med FirmaNacc:

Patent tiden på selve FirmaNacc vil etter alle solmerkets tegn vare til 2039.

Vil ikke det bety at for nye medisiner i fremtiden som er designet rundt FirmaNacc leveringsteknologien få sin “patent tid” startet når den blir registrert?

Dvs at et fremtidig selskap og produkt kan sende inn patentsøknad på design og levering i høsten 2038 og er beskyttet til langt over 2050 tallet?

Noe som igjen betyr at “PCIB teknologien” i teorien kan ha verdi lenge etter 2039?

2 Likes

He, he.
Virker som om leveren din er inne i en tøff periode.
Dette må vel bli et satsingområde for PCIB i tiden fremover.
Her er markedet kjempestort, med store sesongsvingninger og topper i ferien og rundt juletider.

https://newsweb.oslobors.no/message/491448

PCI Biotech to present Phase I fimaVacc results at ESMO Immuno-Oncology 2019

Oslo, Norway, December 12, 2019 PCI Biotech (OSE:PCIB), a clinical-stage company
developing innovative therapeutics that address significant unmet medical needs,
today announced that it will present results from the successful fimaVacc Phase
I proof of concept study in healthy volunteers at the ESMO Immuno-Oncology
Congress 2019 being held December 11-14, 2019 at Palexpo in Geneva, Switzerland.

PCI Biotech’s research collaborator, Oslo University Hospital represented by Dr.
Pål Selbo, will present the poster during the poster display session Thursday,
December 12, from 12:15 to 13:15 local time (CET). The presented results provide
proof of concept of the fimaVacc vaccination technology by demonstrating the
improvement of immunogenicity in a healthy volunteer study completed in May
2019.

The poster named “109P - Phase I clinical study for validation of fimaporfin-
based photochemical internalisation: A novel technology for enhancing cellular
immune responses important for therapeutic effect of peptide-and protein-based
vaccines” will be made available on PCI Biotech’s website (www.pcibiotech.com
(http://www.pcibiotech.com) ) under “Other presentations”.

20 Likes

Ikke dårlig, en time til rådighet for presentasjonen. :+1:

2 Likes

Posteren!

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2019/12/PCI-Biotech-ESMO-IO-poster-Dec-2019.pdf

Her er flere nye grafer og snacks :blush:

Og borte er alle beskjedne kommentarer om “promising results”!:

“The fimaVACC technology enhances MHC class I antigen presentation with a completely novel mechanism of action representing a new and potent tool for stimulation of cytotoxic CD8 T-cell responses.” (mine uthevinger)

25 Likes

Presentation held at DNB Healthcare Conference, Oslo, December 2019:

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2019/12/191212-DNB-Healthcare-Conference-2019-FINAL.pdf

13 Likes