Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Så mye spennende som legges ut her nå at man blir fristet til å tro det kan påvirke kursen en kr eller 5 ?

1 Like

Hvilken vei tenker du da?

Kun en vei somgjelder nå . OPP OPP OPP.

1 Like

Vi skal Ikke opp 5 kr nå :wink:

Men om en 2 ukes tid er det greit, da er vi lastet med siste ledige likviditet :joy:

Hvorfor vurdere PCIB?

a) Påbegynt RELEASE studie (målrettet forsterket medisin)
b) FimaVACC suksess kan gi formidabel effektøkning til et stort antall terapautiske vaksiner
c) MRNa , kan sitte på løsningen (delivery) av store molekyler inn i cellene.

Disse 3 platformene har et ufattelig potensiale hver og kan løse 10årige problemer som BP har stridd med.
Ny teknologi , leverer medisin med lys.
Finansiert i lang tid og ikke noe emisjonsspøkelse i sikte.

Nobelspris i medisin? , ja …hvorfor ikke.

7 Likes

låner litt fra @Investor som har gjort en fantastisk jobb med disse beregningene :blush:

Og her kommer det oppsiktsvekkende, folkens! I alle tre scenariene inntrer dette nesten nøyaktig etter 60 events! PCI Biotech har gjort hjemmeleksa si! Men det betyr også at jeg har gjort hjemmeleksa, for jeg forsøkte ikke å treffe den gule linja for å si det slik! Så jeg ble litt satt ut da jeg så det ble slik!

Kan også nevne at i alle de 3 scenariene inntrer dette i august/september 2021. Studiedesignet virker veldig robost og jeg er nå veldig optimistisk med tanke på interimavlesningen og at dette vil gi et positivt resultat og det er også relativt gode sjanser for en tidlig avbrytelse i løpet av 2021 (fra H2 mest sannsynlig).

videre har jeg følgende oppsett:
Excellent fit between medical need and fimaCHEM

patient recruitment and market impact i Asia vil si at vi fort kan oppnå en enda raskere rekruttering til vårt RELEASE studie som igjen vil korte ned på tiden til interim avlesning, samt øke nedsalgsfeltet for en eventuell godkjent førstelinje behandling for BILE DUCT CANCER – EXTRAHEPATIC INOPERABLE

Det som er blitt kommunisert tidligere av PCIB er 3000 pasienter årlig for EU/US i vår indikasjon, Og da har vi ikke tatt med “distal” og metastaser som tydligvis oxo er med ifølge clinical trial.
legger man til Asia kan dette tallet økes da denne typen kreft er enda høyere representert i de fleste land i asia.

image

Jeg regner med og forventer at vi på Q3 får en oppdatering av PCIB på vårt paseientgrunnlag for førstelinje behandling for BILE DUCT CANCER – EXTRAHEPATIC INOPERABLE + “distal” og metastaser for US/EU
*Samt videre hvilke land man skal åpne siter i Asia *
Først da har vi det hele bildet av hvor mange pasienter vi vil kunne behandle med fimaCHEM

Kanskje dette er hvorfor man har “ventet” med en partneravtale, for man ønsker å få alle kortene på bordet først !

la oss si 5000 pasienter årlig worldwide med en snittpris på 100K $ som er i det nedre sjiktet på pris av en rare disease behandling med Orphan designation granted in both the US and EU

5000 x 100k$ = 500Mill$
500Mill$ x 9 (dollar kurs) = 4,5 Milliarder NOK

si man har en partner og trekker fra halvparten av inntektene iberegnet skatt, så sitter vi igjen med: 4,5milliarderNOK / 2 = 2,25milliarder NOK

med en vanlig P/E på 20 får man da 2,25 milliarder NOK x 20 = 45 milliarder NOK

Dette er kun ment som ett eksempel og synliggjøring av underliggende verdier i fimaChem." kom gjerne med innspill"

Så kommer evnt. off label use i andre indikasjoner som en følge av en evnt. markedsgodkjennelse for bileduct canser – extrahepatic inoperable.

32 Likes

Er det noen her som tror på Julenissen?

Det pleier ofte å lønne seg den 24. desember :hugs::hugs::hugs:

PCIB har meldt om mange som er interesserte, og resultatene fra fimaChem, fimaVacc og fimaNac vet vi siver sakte men sikkert ut i alle markedets kriker og kroker.

Maa si jeg ikke bekymrer meg ett fnugg. Det eneste som kan knekke PCIB paa kort sikt, er ett boerskrakk, som aldri kommer pga. av at seddelpressene gjoer en altfor god jobb;-))

Paa lang sikt skal det veldig mye til for at vi ikke lykkes. For resultatenene er rett og slett for gode til at BP kan overse oss. Etter at den foerste avtalen det foelger penger med er underskrevet, vil pilene og mange flere avtaler peke opp i lang tid. frem til vil blir kjoept opp for en pen sum. Det er min spaadom. Resultatene er faktisk saa gode, at vi ikke engang trenger hjelp fra julenissen;-))

10 Likes

Mitt håp er at PCIB får så mange forskjellige avtaler og bindinger at det blir for komplekst til å kjøpe opp. Dersom f.eks Bayer kjøper en vacc-lisens og Roche en Nac-lisens og en eller annen kjøper Chem-GGK, da blir det plutselig 3 andre selskaper i tillegg til PCIB en kjøper må forholde seg til.
Jeg håper vi tar en Genmab uten å bli kjøpt opp

7 Likes

Ja, med lange store utbytter🤩

5 Likes

Ingenting er for komplesk til å kjøpe opp. Kan PCIB lage en avtale egentlig. De snakker vel om dette nå i over 10år uten at pengene har kommet. :face_with_monocle:

Nå har de bare eksistert i 11 år, så det er vel litt overdrevet ?

3 Likes

billede

7 Likes
3 Likes

Mange selskaper har opplevd det samme, frem til BP viser interesse, og det sier pang. Vi er ved ett crossroad i disse dager, hvor vi snart vil finne ut om hva vi har skapt er godt nok for BP.

5 Likes

[quote=“solo, post:13255, topic:12647”]
om hva vi har skapt er godt nok for BP
[/

Om vi bare kunne doble effekten av cellegift, vaksiner og andre medisiner burde det holdt i massevis. Men her snakker vi fra 5-1000X

6 Likes

PCI platformene virker på et “mekanisk” prinsipp og ikke biologisk.
Dette er vel kanskje en av de største grunnene til at prinsippet virker så voldsomt godt i sykdommer som er nærmest umulig å behandle ogi tillegg gir resultater på alle 3 platformene (og sansynligvis mange flere tilstander også).

Greit å ha i verktøykassa for de som er interessert i å bekjempe dødelige tilstander og overleve , skulle en tro?

9 Likes

fra soul sitt inlegg

Oslo Cancer Cluster Incubator

Where: Oslo, Norway

Focus: Oncology

Companies: Zelluna Immunotherapy, PCI Biotech, Lytix Biopharma

This publicly-funded incubator supports oncology biotech companies to reach the commercialization stage. In addition to office and lab space, companies are given advice on business development, intellectual property and regulatory processes, as well as access to a network of investors and pharma companies.

5 Likes

Aksjen hadde ikke vært omsatt på 30 min. Jeg kjøpte 404 aksjer på 26,9.
I SAMME sekund gikk en post på 26.75…
At det er så liten omsetning,gjør at kursen holdes nede,det er det ingen tvil om.
Det er bare å kjøre på, for dette blir Gull

4 Likes

Og “gull” er det liten interesse for på Oslo Børs tydeligvis.

1 Like