Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Da fikk jeg litt større tro på som før nevnt at det er her det skjer.

Abstractet hadde frist 31. januar. Tipper de har fått lov å gi bitte litt av studien for å tilfredsstille aksjonærene uten at det går på bekostning av at resultatene ikke skal være offentliggjort tidligere.

16.30 – 18.30 Plenary Symposium 3 – Combination Therapy
•Rationales for combination strategies
Samir Khleif, Augusta, GA, USA
•Combination of checkpoint inhibition and vaccines
Sjoerd van der Burg, Leiden, The Netherlands
• Interaction between cytokines and checkpoint inhibitors
Aaron Ring, New Haven, CT, USA
•Combination of Oncolytic Viruses and Checkpoint Inhibitors
Alan Melcher, London, United Kingdom
•Histon-Deacetylase inhibition in combination with immunotherapy
Alfredo Budillon, Naples, Italy
•O2 – Overall responses and survival in RCC on Pegilodecakin with anti-PD-1
Aung Naing, Houston, TX, United States

18.30 Welcome Reception and Poster Viewing

12 Likes

Har ikke fulgt med i dag. Men tok 2k til nå.
Mye positivt framover, og 27-28 er et røverkjøp.
Også positivt med ekstrem lav cashburn.

3 Likes

Nå tror jeg ikke man skal henge seg for mye opp i hvordan aksjekursen går, men heller forkusere på hva som ble presentert i dag og deretter forsøke å forestille seg hva dette har å si for PCIB på litt sikt.

Det er ihvertfall helt klart for meg at det er riktig at PCIB har fått noen fantastiske resultater i fimaVACC og det er trolig hovedårsaken til at de går til et internasjonalt anerkjent fagmiljø for å få verifisert og analysert dataene slik at de kan få signaturen til dette fagmiljøet før dataene slippes til markedet. Det vil gi fimaVACC en helt annen tyngde inn mot BP og trolig åpne dører som ellers ikke ville vært like lette å åpne.

Selv om det fortsatt vil kreve stor tålmodighet, så mener jeg caset PCIB er blitt betydelig derisket gjennom 2018, både finansielt og medisinsk. Og ja, jeg tror at 2019 kan vise seg å bli et fantastisk år for selskapets aksjonærer når status skal gjøres opp.

7 Likes

image

image

4 Likes

Siden Leiden og Van Der Burg jobber gratis for PCIB så må FimaVacc være noe for seg selv, ellers ville de ikke gjort det. Det er mange som vil sole seg i glansen av andre som har suksess, slik er det alltid. Når resutatet blir presentert og hvis det er enormt bra, så forventer jeg faktisk på at noen legger inn bud på selskapet. Hvis det skjer så håper jeg at de da kun selger FimaVacc og beholder resten selv. Halvparten av pengene til aksjonærene vil jeg være tilfreds med. Det kan jo bli noen kroner pr. aksje.

4 Likes

Tror det betyr att 6 pasienter fikk den beste dosen og 5 av 6 responderte. derav 83%ORR.

1 Like

Vanskelig å tolke.

Men hvis jeg har forstått det riktig er det altså FimaVacc gitt i kombinasjon med HPV-vaksine vs kontrollarm med kun HPV-vaksine.

1 Like

Mulig jeg roter, men forsto det som 5/6 grupper eller cohorter/doseringer. Andre med samme forståelse? Altså at dette ikke var på pasientnivå.

Hm… Mange måter å tolke det på ser jeg. Vi får vente på analysen, men det virket jo som PW prøvde å skape et positivt bilde av det som skulle komme?

Ellers intressant at SVDB er kommmet på rådgiver siden i Pcib.

1 Like

Dette er jo mest sannsynligvis bare en avrundet og forkortet brøk…

1 Like

Prisingen av PCIB i dag som kan fortone seg som uforståelig med alle de gode nyhetene er vel forårsaket av nedsalget til den siste storinvestoren men det må vel snart nærme seg slutten.
Dette sammen med de som forventet datafrigivelse fra fimaVACC studien skapte en førebels liten fartsdump.

Selv er jeg langsiktig så sett fra et slikt synspunkt så falt mye på plass.

Dette blir formidabelt.

3 Likes

Det er 2 forskjellige doseringer på totalt 6 personer.
Og 6 i kontrollgruppen.

1 Like

Og hvor står det at det er den optimaliserte dosen som er analysert? Finner ikke det i rapporten. Hva jeg kan se fra rapporten står det at det er de 2 første kohorter som er analysert. Ser ikke noe der om at det er de med optimal dose. Og trolig har Mr Oncoinveste rett i at det er 2 kohorter med forskjellige doseringer. PW uttrykte seg så man nesten kunne tro at det var 6 i hver kohort (5 of 6 in both groups), men antar det var bare språk siden det ville vært bedre å da skrive at resultatet var 10 av 12.

Det står vel svart på hvitt her:

In the two dose groups analysed to date and which were demonstrated to be well tolerated, the numbers of volunteers showing CD8 responses upon completion of the vaccination schedule were higher in the two fimaVACC treated groups (5 of 6 subjects) than in the control group (2 of 6 subjects). Analyses of further groups will be completed with the aim of confirming these preliminary positive findings prior to publication.

Altså «Two FimaVACC treated groups»

Dette er som sagt bare en smakebit på hva som kommer

Denne setningen holder i massevis for meg:

The interim clinical results reported so far have shown enhanced T-cell responses (CD3), with both earlier responses and higher response rates in groups treated with well tolerated fimaVACC dosing regimens compared to the control group, which is treated with a state-of-the-art adjuvant technology (Hiltonol).

Sterke kliniske data i 2 av 3 plattformer. Lav cashburn. Hva mer kan man ønske seg?

17 Likes

Er det «demonstranted to be well tolerated» du mener gir svaret på at disse kohortene inneholder de optimaliserte dosene?
Eller kanskje ikke «svart på hvitt» var et svar på mitt innlegg MR O😃

1 Like

Noe usikker på ordvalget i presentasjonen når det kommer til uttrykket «state of the art» som fimavacc sammenlignes mot.

Hvor mye brukt og hvor god er sammenligningen, Hiltonol?

»State of the art er et engelsk uttrykk som kan oversettes med «det beste man kan få til med tidens mest moderne teknologi/ferdigheter.»

3 Likes

Hvorfor i Helvete spørr dere ikke pw under QA session???
Det er jo et hav av tolkninger i etterkant !!

Var på jobb 50-60mil fra hvor presentasjonen fant sted.

Nå var det ikke spesifikk deg jeg tenkte på, kun generelt.
50 mil sørover fra Oslo??

Send en mail!

1 Like