Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Pw: vi fikk Vacc data akkurat. Vi skal gjøre fremstøt nå… lage blest rundt dette

9 Likes

PW: "den som venter på noe godt ventet ikke forgjeves! " i dagens podcast om fimavacc resultatene🚀

7 Likes

Noen som vet hva prisen/verdsettingen på Hiltanol er, og hvor mye den selger for? Hvis dette er SoC/State of the Art, og FimaVACC er så til de grader mye bedre, kunne det kanskje vært interessant å sammenligne.

2 Likes

Den der kledde @Bra_Britt vesentlig bedre enn deg. Det går jo ikke an å være uenig i at van der Burg ennå ikke har presentert den endelige analysen fra FimaVACC fase 1. Vi har hovedresultatene ja, og de kan sikkert kile interessen hos flere andre i industrien, men det er den tunge vitenskapelige artikkelen eller presentasjonen til van der Burg som virkelig skaper oppmerksomhet. Og det er denne endelige analysen de har guidet på. Men nå legger vi den ballen død ja.

Det er ikke meningen å skrive ørten innlegg om noen momenter som er negative i en ellers positiv nyhetsstrøm, men det blir til det når du nekter å akseptere at alt ikke er “blue sky” hele tiden. Og fortsetter å argumentere mot meg og fakta.

1 Like

Er fimavacc nå Salgbart produkt? Podcast. PW sier ja hvis en tenker på selge fimavacc teknologi lisens!

Vet vi har interesse der ute. Hatt dataen kort tid. Så gjør fremstøt for å gjøre dette kjent. Publisert og lage blest om resultatene. Har forståelse for hvem som har behov for teknologien.

Einarsson: avtaler kan komme i alle farger og former. Ville ikke spekulere noe mer. Nevnte noe om eksklusivitet og da prising høyere. Kommer en som vil ha full eksklusivitet, store penger osv. Får smøre oss med tålmodighet til børsmeldingen kommer.

Einarsson: "fikk mer konkrete data og ganske detaljerte synes jeg. Positivt overrasket var Einarsson over det faktum!

1 Like

Jonas bekrefter iallefall min oppfatning om at det ikke kommer noen avtale om fimavacc på lang tid ennå.

2 Likes

Mitt spm :slight_smile:

4 Likes

Munter og god stemning i studio

2 Likes

Ser ut som Inovio utvikler en immunterapi mot HPV infeksjoner som lager en immunrespons nettopp mot HPV peptidene E6 og E7. Siden PCI biotech har testet fimaVacc med E7 så er det mulig man kan grave opp noe data på Inovios immunrespons og se om man får sammenlignet de to metodene. Jeg har ikke tid selv, men sikkert noen flinke gravere her som kan se på det. Et “unknown” med fimaVacc er jo at de færreste her har oversikt over konkurransebildet.

1 Like

Her er en oversikt fra Oncovir.Inc
Om Hiltonol kan erstattes av Fimavacc ser det bra ut…

https://www.oncovir.com/pipeline

https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=&term=hiltonol&cntry=&state=&city=&dist=

3 Likes

Hørte på podcasten og så på slidesene om fimaVACC. Fikk nesten frysninger av hvor bra det er.

18 Likes

Den største triggeren til PCIB er lisensavtale/partneravtale på FimaVac. Foruten den er gravitasjonskraften mot emisjonskursen på generelt grunnlag for sterk til å få noe ATH re-prising (Sammenligner påstanden med de øvrige bio-tech selskapene på Oslo børs).

Etter en del år som aksje investor generelt og bio-tech spesielt er det å ha en strategi viktig. Hvorfor kjøper jeg en aksje, hvor lenge har jeg tenkt å være investert og hva gjør jeg dersom en aksje får juling eller opptrer “feil” i mine øyner.

For min del er endepunktet det viktigste for bio-tech aksjer. Vil det bli medisin (til slutt) og hvor stor sannsynlighet er det på det aktuelle tidspunkt. Et eksempel på positivt utvikling (derisk) er FirmaVacc dataene som kom på torsdag. Dette åper opp for partneravtale som igjen er en uttalt strategi fra PCIB i motsetning til Nano som har uttalt strategi på å ta produktet til godkjenning UTEN partneravtale. Bare på dette punktet er det STOR forskjell hvor vi faktisk kan våke opp i morgen med 2mrd (tall uten i det blå) på bok og utlisensert FirmaVacc til et BP selskap med en eller annen form for %fordeling (Slik som Algeta fikk).

Så kanskje vi burde diskutert lisensavtaler, hva man kan regne med å få (og hva man “mister”)?

5 Likes

Da har jeg lyttet gjennom både Podcast og Webcast og fått prosessert mine inntrykk fra dagens presentasjoner:

Først og fremst, selskapet leverer ekstremt tillitsvekkende resultater fra fimaVACC . Virkelig imponert over forskjellen mellom kontroll-arm og eksperimentell-arm i dette tilfellet. Presentasjonens definitivt største høydepunkt!

Etter å ha sett waterfall plottet fra dagens presentasjon er jeg imidlertid skuffet over effektdataene på extension pasientene. Heldigvis finnes det en formildende omstendighet i og med at gjennomsnittlig svulststørrelse i extension studien var betydelig større enn på fase I pasientene. For å prøve å sette dette i perspektiv ville det vært nyttig og visst gjennomsnittlig svulststørrelse på ABC-02 studien! Det er visstnok plausibelt å tro at gjentakende behandling vil gi bedre resultat enn enkel på onkologiske produkter? All logikk skulle tilsi det, men extension data, med «korrekt» dose og gjentakende behandling gir oss altså effektdata på nivå med den laveste dosen fra Fase I. Da trengs det en forklaring og jeg kjøper til nøds at sykdomsbildet var betydelig verre (i snitt) på de 7 siste pasientene. Men noe skuffet må man kunne få lov til å være og jeg tror markedet deler denne skuffelsen - hvilket er hovedårsaken til at vi synker i stedet for å stige!

Ser vi på overlevelse i extension studien så er altså interim median overall survival på cirka 14 måneder. Med 4 pasienter (av 7) døde så vil denne ganske snart bli «endelig». Årsaken til at den fremdeles er å anse som interim kan forstås ved å se på denne «stipulerte saken» ovenfor som altså kun er laget som en enkel forklaring. Den har ikke nødvendigvis noen rot i virkeligheten (alt er altså «tenkte tall» og vi vet ikke noe om hvilke pasienter som er i live basert på den informasjonen vi har fått av selskapet)

I og med at jeg er en ekstremt utålmodig karakter så må jeg erkjenne at det stikker litt i hjertet å se hvor lang tid PCIB bruker på å komme i gang med RELEASE (kun 2 siter som er oppe og går – eller sagt prosentvis, 5 % av de totalt 40 klinikkene vi skal ha opp totalt sett!). Joda, papirmølla er stor og det er byråkratiske prosesser, men det irriterer meg at fremdriften er såpass dårlig. Hadde ikke gjort meg noen ting om kvartalets utgifter var en million mer mot at de hadde en prosjektleder eller to på plass som sørget for en smidigere gjennomføring! Tid er penger!

Hører ellers stadig snakk om interesse , men den største interessen virker dessverre å være å komme seg ut av papiret! Her har ledelsen en jobb å gjøre og det forventer jeg de gjør nå når de har følgende hånd liggende på bordet (tenker da på fimaVACC resultatene)

Par%20i%20ess

18 Likes

Hva tenker du om OS data fra extension? Med 3 av 7 fortsatt i live kan OS bli opp mot 20mnd. Blir det flere mnd mer enn 12 mnd er jo det betryggende sett opp mot pasientene i extension.

1 Like

Så er det dette med å definere hva som er lang tid. Han sa vel mer at han ikke trodde dette vil være på plass veldig raskt og argumentene hans gir mening. De må sette opp due diligince og sette opp kompliserte avtaler og sørge for at ikke de gjør feil her som kan bli kostbare. Kommer også litt tilbake til det jeg tidligere har nevnt, nemlig at når det gjelder avtaler på fimavacc, så er det viktigere å få en konkurranse situasjon og bruke god tid, enn å kaste seg rundt og signere avtaler tidlig.
Forhåpentligvis kan de klargjøre hele strategien sin samtidig og ha den klar til når dataene skal presenteres på et stort tidskrift eller konferanse. Personlig tipper jeg det blir en stor konferanse.

Etter å ha hørt igjennom podkasten så er det nesten så jeg må bruke gjentakende ganger med q-tips i ørene. For meg høres det nesten surrealistisk ut hvor bra resulatetene er. Derfor tror jeg at til tross for at dette kommer til å ta tid, og en må være tålmodig, så tror jeg virkerlig dette kan gi enorm avkastning. Så får heller den kortsiktige kursen gå hvor den vil,

12 Likes

Undrer meg litt over at presentasjonen fra de Burg skal dra så langt ut i tid, da den tydeligvis nå er ferdig?
Noen som har en formening om hvilken konferanse som nå er mest sannsynlig?

3 Likes

Hello folkens!

Hvis man har svulster på 8 cm i diameter kontra 4 er det en enorm forskjell.

Formelen for volumet av en kule er:
V= 4x (radius opphøyd i tredje) x pi / 3

Hvis svulsten hadde vært kuleformet får vi da en svulst på 33.5 kubikk Centimeter ved en svulst på 4 cm i Diameter

OG

Vi får hele 268 kubikk centimeter med en Diameter på 8cm

En vanvittig forskjell

Vi snakker altså om svulster på opptil en kvart kilo i gallegangen. At disse i det hele tatt var i live når man opererte er smått utrolig.

16 Likes

Jeg haaper det ikke kommer noen Vacc avtale foer Mr. van der Burgh har presentert sine resultater, og hvor gode de virkelig er har blitt omtalt i diverse pharma tidsskrifter, og har sunket inn hos BP. . Forhaapentigvis har vi kommet dit foer oktober en gang. For. Foerst Naar denne kunnskapen er paa plass og en hel pharma verden snakker om potensialet til fimaVacc, vil avtalepriser eller ett eventuellt bud bli paa ett riktig nivaa. Saker og ting maa modnes for aa bli gode;-))

5 Likes

Barneskirenn dette

Vi ser at Hiltonol er registrert på over 100 kliniske studier.
https://clinicaltrials.gov/ct2/results?cond=&term=hiltonol&cntry=&state=&city=&dist=

Er det virkelig noen som tror at ikke FimaVacc skal bli med på en haug? Når det er utrolig mye bedre.

15 Likes