Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Takk for hyggelig ord @ufo !
Og kort oppsummert så stemmer det at jeg har jobbet 20 år++ i bransjen, og har alltid hatt et stort hjerte for den.
Føler at jeg hele veien har tatt relativt lav risiko, selv om det ikke alltid der og da er like intuitivt, og er hovedsaklig pt investert PCIB og PHO, hvor jeg har vært en god del år, og har fortsatt stor tro på de plasseringene.
Stemmer også at jeg mener at Ultimovacs har orden i sakene sine, og gir good value for pengene, med sine 3 fase-2-studier, alle med registrerings-potensiale.
Synes også Hubro Therapeutics er et spennende selskap, med plattformteknologi fra Hydro-tiden, som har gitt selskapene Targovax (TG), Ultimovacs, og nå også Hubro.

Og har også hatt god teft for å avdekke “red flags”, som i Clavis, Diagenic, og gitt et par gode råd ved anledning i Targovax og Bionor.

Må likevel minne på at hva @Helme5 sier at jeg ikke på nogen måte er ansvarlig for ens investeringer, og prøver uansett å være så etterrettelig jeg kan i min kommunikasjon.

La merke til at jeg i etterkant av ufos innlegg plutselig fikk 10 nye følgere, og at ufo også nevner et par andre som er verdt å følge.
Da vil jeg nevne en investering som jeg ikke har fått tid til å følge nøye nok med på men som @FiloD tydeligvis har truffet klokkerent på, og det er ArcticZymes Technologies. Sjekk AZT-tråden, og innlegget av 20. april, der han forklarer at han har kjøpt seg opp etter 4Q-presentasjonen, og 23. april der han skriver at han i den perioden har akkumulert 200k aksjer. Helt nydelig gjennomført når vi ser hvor AZT står i dag, og når kursen startet å gå.
Og faglig på AZT har @Bra_Britt gjort en outstandig jobb, så det er 2 personer man sikkert vil ha nytte av å følge.

@arve1954, grunnen til at jeg ikke har skrevet så mye i det siste er at jeg er litt bissi med andre saker, og synes absolutt ikke Tekinvestor er blitt sånn som HO. Vi får tåle at det av og til blir litt kjekling, og synes at folk i store og det hele er flinke til å forklare hvorfor de mener det de mener, og at moderatorene gjør en god jobb, og er klarer ikke så verst å passe på å ikke for “posisjonert” når de modererer.

En annen grunn til at jeg ikke skriver så mye er litt “frykt” for å gjenta meg selv, men ser at av og til er det greit, for nye lesere og følgere, og for gamle travere hvor kanskje noe har gått i glemmeboken. Skal bli litt flinkere fremover.

Edit: Er selvsagt mange som er verdt å følge, og folk vet hvem de er på de respektive tråder, synes likevel det er verdt å nevne @polygon, som en “allarounder” med generelt gode refleksjoner på mange forskjellige selskaper.

146 Likes

Snøffelen
Setter stooor pris på som mange andre at du skriver noen innlegg, selv om du gjentar deg selv (egene ord)
:smiling_face_with_three_hearts::+1::blush:

5 Likes

Lytix Biopharma har landet avtale nå nylig. Har PCIB noe å lære?

Som hva da? Hva vet du om omfanget og kompleksiteten av avtalen med PCIB?

4 Likes

PCIB har ingen avtale med noen. Det er vel derfor PCIB har en kursutvikling som peker sør for 25.

Oxion, for ryddighets skyld så svarer jeg deg på Hubro Therapeutics tråden. Så har vi PCIB-stuff på denne tråden.

6 Likes

Setter stor pris på den gjennomgående sakligheten i refleksjonene til Snøffelen.
Alltid noe positivt å ta med seg fra den kanten.

7 Likes

Var det slik at Pareto skulle ha en presentasjon av PCIB i dag ?

Kl. 12-13

2 Likes

Blir denne sendt på nett ?
Hadde vært interessant å fått sett den :+1:

Urgent policy interventions are necessary, particularly the need to manage the backlog within routine diagnostic services to mitigate the expected impact of the COVID-19 pandemic on patients with cancer. Lancet Oncol 2020; 21: 1023–34. Published Online July 20, 2020. The impact of the COVID-19 pandemic on cancer deaths due to delays in diagnosis in England, UK: a national, population-based, modelling study.

2 Likes

Jeg prøvde å finne ut av det i forrige uke, men det virket som man må være kunde hos Pareto.

3 Likes

Skulle PCI ikke præsentere inden pareto?

Alt andet lige, spændende at se, hvad der sker, når en stor gruppe investorer præsenteres for et kursmål 4x dagens kurs.

1 Like

[email protected] tror jeg er riktig adresse for å be om å få delta.

3 Likes

Det det er linket til ovenfor er en større konferanse i morgen og onsdag med veldig mange selskaper, dagens event er på en hel time.

7 Likes

Må man være Pareto kunde for å få med seg dette?

1 Like

Så et lite tips, Når du får mail av megleren din ikke legge det ut offentlig, ikke del linker og sånt.

Det er beste løsningen for å bli fjernet fra den listen over kunder som motar mail.

Ja man må være Paretokunde for å delta og det tar deg5min med bankid og bli kunde.

6 Likes

Nesten umulig å holde ting hemmelig å våre dager nå,…selv om noen prøver…

Ingen prøver å holde noe hemmelig, Men det er et arrangement for kunder i pareto. Og det er litt kjedelig å bli svartelistet fra de arrangementene når man er kunde der. Derfor bør man være forsiktig med å legge ut ting som er beregnet på kunder og ikke offentligheten.

Alt jeg linket finner man på nettet… Er ikke det heller bra reklame for pareto? Ser ikke problemet. Er ikke kunde selv… Men trodde det var åpent for deling når de la det på nett.
Men setter pris på å høre hva jeg gjorde galt?

3 Likes