Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Strategien rundt fimavacc blir det jobbet hardt med (ref PW), de forventet å ha veien videre avklart i løpet av høsten. Track record tilsier at det ikke er umulig med en forsinkelser her, men det bygger seg opp til mange mulige triggere ut året

8 Likes

Det har du rett i, men dagens PCIB kurs viser allikevel at hva jeg skrev er korrekt.

Dette står i sterk kontrast til at du daglig har innlegg som viser din frustrasjon over lav kurs, omsetning og manglende interesse for aksjen…

4 Likes

Skulle ditt PCIB håp svinne,
Filtrer tråden etter @Snoeffelen og du vil vinne!

Funker for meg hver gang tvilen kommer krypende :grin:

9 Likes

Så akkurat en dokumentar på NRK om immunterapi. Ikke i nærheten av det PCIB jobber med, men tar allikevel godt for seg BP og små aktørers kamp for å lykkes.
Helgeunderholdning :blush:

8 Likes

Mulig det virker som om jeg bryr meg om den daglige kursen men fakta er at det er og blir deal -no deal med AZ som bestemmer kursen før julenissen kommer. For meg og alle andre som har tenkt å sitte til vi har avklart med AZ uansett hva som skjer så kan vi ikke legge vekt på om det svinger med ei kr eller 5.

4 Likes

Nå skal jeg ikke være ufin. Synes det er helt greit med litt «vimsing». Viser at en tenker PCIB 24/7 - og at en prøver å nedtone det :joy:
For til å bry seg så lite - snakker du veldig mye om hvordan du tror kursen går dag til dag :stuck_out_tongue:

2 Likes

En ting virker uansett helt klart!

Radforsk ved Jonas Einarsson har skapt milliardverdier fra noen få millioner med lange briller på og kompetanse!

In Einarsson we Trust!

Og norsk biotek virker å være ON FIRE!

Dette er virkelig en fantastisk prestasjon. Bra jobba Einarsson og co. Dere skaper verdier for pasienter og samfunn og hard valuta for investorer. Tar av meg hatten for denne jobben dere har gjort og gjør. :+1:

Med den historikken ved investeringer og utvikling av teknologi skulle det ikke forundre meg om at også PCI Biotech blir en stor suksess. Einarsson på laget og han kommenterer i nokså positive ordlag (understatement) vedrørende PCI Biotech sin plattformteknologi (sammen med Vaccibody):muscle:. Senest i siste radium podcast denne uken. Blir det mulig å kjøpe PCIB plattform til 1/10 ish av Vaccibody plattform særlig mye lenger? Denne verdivurderingen en ser av plattformteknologi her hjemme og internasjonalt gjør det ekstremt spennende for verdivurderingen av PCIB. Uhyre spennende og enormt utfallsrom. Hvor ender PCIB kursen om dager eller uker? Lettet Einarsson på sløret i podcasten? Vet ikke, men gut feeling har Einarsson ved radforsk investeringer viser historikken.

14 Likes
7 Likes

Er vel litt i overkant å si at jeg ikke bryr meg når jeg har 80% av min kapital i ett selskap men poenget er at jeg har bestemt meg for å sitte til bl.a. AZ -avtale/ikke avtale er avklart.
Litt større interesse i dag og det er da hyggelig.

6 Likes

Og igjen for å røre i den samme suppa, husk nå for gudsskyld at Nac er jo ikke “hoved” beinet engang… det er jo bare en kjempe bonus om vi sku få til noe der med BP i tidlig fase som dette. Men verdiene ligger jo i ggk studiet. Virker nesten som om folk bedømmer alt etter Nac og AZ fortiden🤔

7 Likes

Nei, men det er andre enkelt aksjer som har gått og fortsatt går, som gjør PCIb til en tabbe investering.

Men eg håper vi snart får reprising, slik det ikke blir like surt å kikke i bakspeilet om hva en skulle ha gjort.

50kr hadde vi sommeren 2018, og 50kr har vi nå i 2020. Det hadde eg aldri trodd.

7 Likes

Nei, verdiene er mangfoldige ganger større. Fokuset på fimaChem handler om strategi. Og fimaChem for gallegang er, ifølge selskapet selv, kun “spydspissen” i den strategien for realisering av teknologien.

9 Likes

Og samtidig er RELEASE (innen chem teknologi) med tiltenkte Asia sites en blockbuster kandidat. Og hva prises onkologi studier med disse egenskaper som er i avsluttende fase? I Pareto analyse light nevnte de peer med 4 ganger høyere verdi…

Melding om mulig:
FPD Asia
FPD USA

Vil trigge verdier her.

3 Likes

drove past this building on a trip to stavanger recently and wondered if this is named after the same fomo we live by here. maybe some one from Rogaland has an answer :sweat_smile:

image

9 Likes

Isbilen, FOMO and PCI. Living the dream :slight_smile:

3 Likes

La oss håpe de bytter navn til AstraZeNaCa :slight_smile:

3 Likes

AstraZeNaCa Company. Stock price 11.389kr. :sweat_smile:

5 Likes

I dag er kursen 51 , mandag kan den være 151 eller 251 , her er alt mulig. Hvis du ikke sverger til reker og rødvin , så er Napoleonskake og svart kaffe heller ikke å forakte. Heller ikke å forakte , er å lese litt her inne iblant :slight_smile:

11 Likes

Hyggelig med antydning til volum👍

Nu 45 sites i RELEASE :partying_face:

3 Likes