Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Ser RXI ( som har samarbeidsprosjekt med PCIB) gikk ca. 30% idag…kan dette relateres mot PCIB?

4 Likes

Nedenfor er nok nyheten. Veldig interessant. Det er på plattformen, men flere som samarbeider på den. Må lese igjennom :slight_smile:

4 Likes

Har ikke klart å finne noe fra skrivene som linker det mot fimaNAC, men kanskje noen med litt mer fagkompetanse vil uttale seg?

Jeg har lurt litt på det samarbeidet siden RXI snakker om teknologien sin som "self-delivering RNAi (sd-rxRNA®) ". Blir litt rart å innlisensiere en leveringsteknologi da…

Sant det. Ser også at det står et er en en klinisk studie, og fimaNAc er enda ikke rapportert at de er ute av pre-klinisk, så dette er vel etter alt å dømme ikke PCI Biotech.

For ESMO 2018 Germany

The reason why i think this will have fresh data is because H. Olivecrona is a co-writer :slight_smile: so this must be fresh !!!

760P -

PhotoChemical Internalization of gemcitabine followed by gemcitabine/cisplatin in perihilar cholangiocarcinoma – results from a phase I dose escalation trial

J. Trojan , R. Sturgess , D. Harrison Palmer , B. Neu , S. Kasper , A. Dechene , C. Jürgensen , J. Schirra , R. Jakobs , A. Högset , L. Finnesand , H. Olivecrona

This is the link for the program, Pci biotech is in page 182. you will also find in the same page other posters from the industry related to bile duct cancer including a poster about FOLFIRINOX

12 Likes

Extrahepatic er “utenfor leveren”, intrahepatic er “innenfor leveren”. Området som PCIB konsentrerer seg om er utenfor leveren, betegnes ofte som “Perihilar”.

bilde

7 Likes

Ikke noe abstract?

No they will be published October 9 according to the website but if they contain breaking news they ll be published on the same day as the presentation

2 Likes

Ok, så for meg at standard prosedyre var å gi ut abstract idet det er godkjent for presentasjon, men det er vel mange veier til rom.

@anon21766851

Here you ll find the answer:

4 Likes

Spennende at RXI leverer, tenker dette på sikt også er positivt for Pcib.
Ser også ut som vi kan få svar på sikkerhet og tolererbarhet rundt dobbel behandling vært øyeblikk nå, da kommer jo flere av triggerene i selskapet til å bli utløst hvert øyeblikk, i tillegg til data fra dette studiet i oktober. Blir vel et lite kurshopp nå kan jeg tenke meg, ser vi aksjen over 55 i morgen?

3 Likes

Hvilken kategori kom PCIB inn under, 1.2.3?

De kommer under 2, i og med at de skal presentere.

2 Likes

Kunne jo vært 1 også, siden de også der skal presentere? Uten at jeg forstår forskjellen på 1 og 2. :blush:

Punkt 1 er en Poster/plakat, litt likt det man ser på messer, en slags stand.

Punkt nr 2 omfatter oral presentation. PCIB har et tidsvindu og et rom. Altså presenterer de under punkt 2.

Men punktene er jo ikke et rangeringssystem, så ikke noe å henge seg opp i :slight_smile:

1 Like

Det er helt klart mye gjevere med presentasjon enn poster, det er allment kjent. Poster er typisk for preklinikske data.

1 Like

Det er vel generelt mer prestisje å få en oral presentation, det er vanligvis vanskeligere å få enn å presentere en poster, og henger høyere på lista, selv om begge er en presentasjon pr.def.

1 Like

Nei, det er tidspunkt for abstractslipp jeg vil frem til. Og PCIBs presentasjon står listet under “poster display session”, som indikerer kategori 1 og abstract 9 oktober, ikke kategori 2 og abstract 19 oktober. Eller misforstår jeg “tineplanen”?

Trodde det stod et tidsvindu på s182 i dokuntet som StockDZ publiserte, men det står vitterlig 13.05-13.05. Det er litt snaut tidsvindu. Så tror du kan se bort ifra det jeg sa :slight_smile:

Så da snakker vi vel 9. Oktober. Kanskje :slight_smile: