Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Extrahepatic er “utenfor leveren”, intrahepatic er “innenfor leveren”. Området som PCIB konsentrerer seg om er utenfor leveren, betegnes ofte som “Perihilar”.

bilde

7 Likes

Ikke noe abstract?

No they will be published October 9 according to the website but if they contain breaking news they ll be published on the same day as the presentation

2 Likes

Ok, så for meg at standard prosedyre var å gi ut abstract idet det er godkjent for presentasjon, men det er vel mange veier til rom.

@anon21766851

Here you ll find the answer:

4 Likes

Spennende at RXI leverer, tenker dette på sikt også er positivt for Pcib.
Ser også ut som vi kan få svar på sikkerhet og tolererbarhet rundt dobbel behandling vært øyeblikk nå, da kommer jo flere av triggerene i selskapet til å bli utløst hvert øyeblikk, i tillegg til data fra dette studiet i oktober. Blir vel et lite kurshopp nå kan jeg tenke meg, ser vi aksjen over 55 i morgen?

3 Likes

Hvilken kategori kom PCIB inn under, 1.2.3?

De kommer under 2, i og med at de skal presentere.

2 Likes

Kunne jo vært 1 også, siden de også der skal presentere? Uten at jeg forstår forskjellen på 1 og 2. :blush:

Punkt 1 er en Poster/plakat, litt likt det man ser på messer, en slags stand.

Punkt nr 2 omfatter oral presentation. PCIB har et tidsvindu og et rom. Altså presenterer de under punkt 2.

Men punktene er jo ikke et rangeringssystem, så ikke noe å henge seg opp i :slight_smile:

1 Like

Det er helt klart mye gjevere med presentasjon enn poster, det er allment kjent. Poster er typisk for preklinikske data.

1 Like

Det er vel generelt mer prestisje å få en oral presentation, det er vanligvis vanskeligere å få enn å presentere en poster, og henger høyere på lista, selv om begge er en presentasjon pr.def.

1 Like

Nei, det er tidspunkt for abstractslipp jeg vil frem til. Og PCIBs presentasjon står listet under “poster display session”, som indikerer kategori 1 og abstract 9 oktober, ikke kategori 2 og abstract 19 oktober. Eller misforstår jeg “tineplanen”?

Trodde det stod et tidsvindu på s182 i dokuntet som StockDZ publiserte, men det står vitterlig 13.05-13.05. Det er litt snaut tidsvindu. Så tror du kan se bort ifra det jeg sa :slight_smile:

Så da snakker vi vel 9. Oktober. Kanskje :slight_smile:

Litt ny for meg denne Tekinvestor-plattformen, men håper dette kommer riktig ut, og “layouten” blir OK.

Angående diskusjon om forskjellige regulatoriske privilergier (FT, PR og BTD) og veier til godkjennelse (RA, AA) så er følgende publikasjon interessant mtp tidsbruk,

Artikkelen er lettlest, og med 3 fine figurer som gir et godt inntrykk av total tidsbruk, både fra IND og fra innsendelse av NDA for alle privilegier og kombinasjonen av disse.
Det jeg ikke var klar over, og selv om det det ikke betyr “mer enn” 4-6 mnd, var at review-prosessessen forkortes ytterligere med flere privilegier (mest for AA og BTD) utover “discounten” PR isolert sett gir.

49 Likes

Hvis presentasjonen gjelder extensionstudiet (jeg skjønner ikke hva annet det kan være). Så kan man jo spørre seg selv om de ønsker å presentere data fra dette, dersom sikkerheten ikke er ok?

Svaret er ganske opplagt nei, altså peker dette mot at sikkerheten for dobbel behandling er OK.

Innspill på den tankerekken?

1 Like

Chrkni, støttede resonnementet ditt 100%.

1 Like

Tenker i mitt stille sinn at safety bør presenteres uavhengig av resultat, men at negative resultater har en tendens til å ikke fremlegges eller publiseres.

Mer usikker på om dette er rykende ferske data, og om presentasjonen inneholder safety-go for de minimum fire pasientene som har mottatt gjentatt behandling.

Kan være modnede data, bl.a. oppdatert survival.

Safety for gjentatt behandling tror jeg kommer til å gå helt i orden.

Vanskelig å si noe om før abstractet foreligger.

1 Like

Fantastisk digging StockDZ. Many thx! Hans O mentioned means new stuff! And this mister with great experience from biotech will never present negative outcome, but who will when you got the potent PCIB technology, chem, vacc and Nac in your bag😜 Unbelievable valuable digging. Again thx.

5 Likes

Hva tror du dette er da Glein? Gamle data?

Dette er nye data fra extension studien hvor også Hans Oliverkrona har bidratt.
Du må ikke gjøre dette vanskeligere enn det er Glein.

3 Likes